bankrekening voor feitelijke vereniging
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
bankrekening voor feitelijke vereniging
Dag Groep,
Voor een klein project waar we als een feitelijke vereniging gaan werken wil ik een bankrekening openen hiervoor.
Van alle banken die er zijn ben ik uitgekomen bij;
Belfius, KBC, BNP Paribas Fortis
.... als banken die minstens als concept zoiets zien zitten.
De kosten die ik gevonden heb zijn;
Belfius Business Account 2,5 euro per maand (zonder betaalkaart)
Belfius Business Pack 3,86 euro per maand (met debitkaart)
KBC-Business PRO' = 45 euro per jaar ⇒ 3,75 per maand
Van BNP Paribas Fortis heb ik niet echt iets gevonden hierover.
Wat we nodig hebben is een bankrekening om gelden te ontvangen en overschrijvingen mee te doen. Een debetkaart is niet strikt nodig. Ik zou wel willen dat twee personen toegang hebben tot de rekening. Eentje met 'enkel lezen' rechten zou voldoende zijn maar volledige rechten zou beter zijn.
Vraag; zijn er mensen met een feitelijke vereniging die advies hebben over de bank?
Voor een klein project waar we als een feitelijke vereniging gaan werken wil ik een bankrekening openen hiervoor.
Van alle banken die er zijn ben ik uitgekomen bij;
Belfius, KBC, BNP Paribas Fortis
.... als banken die minstens als concept zoiets zien zitten.
De kosten die ik gevonden heb zijn;
Belfius Business Account 2,5 euro per maand (zonder betaalkaart)
Belfius Business Pack 3,86 euro per maand (met debitkaart)
KBC-Business PRO' = 45 euro per jaar ⇒ 3,75 per maand
Van BNP Paribas Fortis heb ik niet echt iets gevonden hierover.
Wat we nodig hebben is een bankrekening om gelden te ontvangen en overschrijvingen mee te doen. Een debetkaart is niet strikt nodig. Ik zou wel willen dat twee personen toegang hebben tot de rekening. Eentje met 'enkel lezen' rechten zou voldoende zijn maar volledige rechten zou beter zijn.
Vraag; zijn er mensen met een feitelijke vereniging die advies hebben over de bank?
Re: bankrekening voor feitelijke vereniging
Uiteindelijk geholpen bij een bank waar ik dat totaal niet van had verwacht. En bijna het ook niet vroeg omdat ik mij niet kon inbeelden dat die hier positief gingen zouden over kunnen zijn. DKV Bank. VDK bank
Zeer dankbaar en blij met de geboden bancaire oplossing die ik gekregen heb. Heb wel een vermoeden dat dit zoals bij Argenta erg kantoorgebonden is.
Zeer dankbaar en blij met de geboden bancaire oplossing die ik gekregen heb. Heb wel een vermoeden dat dit zoals bij Argenta erg kantoorgebonden is.
Laatst gewijzigd door Giskart op 3 juni 2025, 23:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- voorheenCP1234
- VIP member
- Contacteer:
Ik neem aan dat je VDK zal bedoelen ?Giskart schreef: ↑3 juni 2025, 08:52 Uiteindelijk geholpen bij een bank waar ik dat totaal niet van had verwacht. En bijna het ook niet vroeg omdat ik mij niet kon inbeelden dat die hier positief gingen zouden over kunnen zijn. DKV Bank.
Make Spaargids " Great Again ! "
Juist. - Ik blijf die twee maar verwarren met elkaar