Batibouw vs rentevoet
TIP
- Depechemode10
- Jr. Member
- Contacteer:
Batibouw vs rentevoet
Zouden de tarieven nog lager kunnen gaan tijdens batibouw voor een hyp. lening ?
Ik heb een aantal vrijkaarten gekregen en zou willen langsgaan met een bestaande offerte .
Ik heb een aantal vrijkaarten gekregen en zou willen langsgaan met een bestaande offerte .
Re: Batibouw vs rentevoet
Depechemode10 schreef:Zouden de tarieven nog lager kunnen gaan tijdens batibouw voor een hyp. lening ?
Ken je http://www.immotheker.be" onclick="window.open(this.href);return false; , kijk eens op hun site, je kan er veel van leren.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Batibouw vs rentevoet
Ik zou niet naar Batibouw gaan daarvoor, vorig jaar heb ik hetzelfde geprobeerd. Batibouw is volgens mij enkel leuk om ideetjes op te doen.
De grootbanken stuurden ons naar een lokaal kantoor en de andere banken daar aanwezig, stelden ons ofwel een bulletkrediet voor of gaven geen interessante rentevoet omdat we geen klant waren van hun.
Beter doe je een toer van de banken in jouw buurt. Als laatste ga je naar je eigen bank en speel je minstens de beste twee offertes tegen elkaar uit. Vergeet brandverzekering en schuldsaldoverzekering niet op te nemen in de vergelijking, scheelt ook een hoop als je vergelijkt.
Veel geluk!
De grootbanken stuurden ons naar een lokaal kantoor en de andere banken daar aanwezig, stelden ons ofwel een bulletkrediet voor of gaven geen interessante rentevoet omdat we geen klant waren van hun.
Beter doe je een toer van de banken in jouw buurt. Als laatste ga je naar je eigen bank en speel je minstens de beste twee offertes tegen elkaar uit. Vergeet brandverzekering en schuldsaldoverzekering niet op te nemen in de vergelijking, scheelt ook een hoop als je vergelijkt.
Veel geluk!