beginnende belegger - instapkosten
TIP
beginnende belegger - instapkosten
Goede morgen,
ik ben me een beetje aan het verdiepen in beleggen en had een vraagje ivm de instapkosten bij een beleggingsplan.
ik merk dat er banken zijn die wel en geen instapkosten aanrekenen maar vroeg mij af of je deze kost enkel moet betalen bij het opstarten van een fonds/plan of eveneens moet betalen op je extra belegging die je bv maandelijks doet?
bedankt alvast voor de reacties.
ik ben me een beetje aan het verdiepen in beleggen en had een vraagje ivm de instapkosten bij een beleggingsplan.
ik merk dat er banken zijn die wel en geen instapkosten aanrekenen maar vroeg mij af of je deze kost enkel moet betalen bij het opstarten van een fonds/plan of eveneens moet betalen op je extra belegging die je bv maandelijks doet?
- EarthNvstr1
- VIP member

- Contacteer:
Re: beginnende belegger - instapkosten
Eveneens op je extra belegging die je bv maandelijks doet.kvr78 schreef: ↑29 januari 2022, 12:39 Goede morgen,
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zou toch eens gaan kijken bij Me-Direct of Keytrade voor uw beleggingen.
Zeker al minder rommel dan bij de plastronnekes. (KBC, Argenta, Bnp enz)
Alvast al 100 € belegd i.p.v 97 €. (3€ kosten per 100 €)
Wel met voorwaarden bij bijv. Keyplan.
Me geen voorwaarden wel minimum 100 € per keer.
Estate Guru believer.
- donderblomme
- Newbie

Beobank heeft mijn gepensioneerde 70+ schoonvader een beleggingsplan opgedraaid... 50€ per week, kosten 2.5% denk ik... enige wat hij weet ge kunt er mee winnen maar ook verliezen... en enthousiast dat ie is
Hij heeft nog een lening lopen en ook nog ergens "goudmunten" gekocht die meer kosten dan de goudwaarde...
Ze kunnen mensen wat wijsmaken
Ik denk bij MeDirect dat je moet beginnen met 2500€ en dan 100€ per maand bij hun beleggingsplannen.
succes
Hij heeft nog een lening lopen en ook nog ergens "goudmunten" gekocht die meer kosten dan de goudwaarde...
Ze kunnen mensen wat wijsmaken
Ik denk bij MeDirect dat je moet beginnen met 2500€ en dan 100€ per maand bij hun beleggingsplannen.
succes
Beleggingsplannen neen individueel zelf fonds aankopen vanaf 100 €.donderblomme schreef: ↑30 januari 2022, 11:28 k denk bij MeDirect dat je moet beginnen met 2500€ en dan 100€ per maand bij hun beleggingsplannen.
succes![]()
Dat is moeilijk en ingewikkeld hoor volgens de plastronnetjes toch.
Wij doen dat wel voor u 2,5 % is voor ons.
Estate Guru believer.