Bekaert
TIP
Re: Bekaert
Vandaag Bekaert teruggekocht. Staat toch laag nietwaar. 
Staat inderdaad laag maar heb de indruk dat het uit zijn uptrend aan het zakken is.Zeus schreef:Vandaag Bekaert teruggekocht. Staat toch laag nietwaar.
@Laeka, ja, door de huidige correctie, maar dat kunnen we natuurlijk van alle aandelen zeggen.laeka schreef:Staat inderdaad laag maar heb de indruk dat het uit zijn uptrend aan het zakken is.![]()
De hamvraag is of deze correctie tijdelijk is of zal evolueren naar een bearmarket.
Ik opteer voor een tijdelijke correctie.
Correctie lijkt voorbij. Aandelenposities verhogen.Zeus schreef:@Laeka, ja, door de huidige correctie, maar dat kunnen we natuurlijk van alle aandelen zeggen.laeka schreef:Staat inderdaad laag maar heb de indruk dat het uit zijn uptrend aan het zakken is.![]()
De hamvraag is of deze correctie tijdelijk is of zal evolueren naar een bearmarket.
Ik opteer voor een tijdelijke correctie.
Buiten Bekaert heb ik in okt. '15 ook CFE, KBC, RTL, Sofina, KBC Ancora, Randstad, DL en Fagron gekocht.
'k Reken op een eindejaarsrally.
'k Reken op een eindejaarsrally.
Vandaag een serieuze tik gekregen. Iemand enig idee naar de reden?
Lager dan verwachte derdekwartaalcijfers, Jupi.
-
anonymous9
Ik ben ervan overtuigd dat ge het allemaal goed bedoelt hé Jupi, maar het kan echt geen kwaad om eens op de investor relations pagina van een bedrijf te kijken of er nieuws isjupi schreef:Vandaag een serieuze tik gekregen. Iemand enig idee naar de reden?
Als iedereen het telkens zelf moet zoeken wat er aan de hand is heeft een forum als deze niet veel waarde meer.Poldermol schreef:
Ik ben ervan overtuigd dat ge het allemaal goed bedoelt hé Jupi, maar het kan echt geen kwaad om eens op de investor relations pagina van een bedrijf te kijken of er nieuws is
Je vindt het ook niet altijd eenvoudig terug, de dalingen van maandag zullen ook niet gevonden worden bij de investor relations pagina.
-
anonymous9
Als er geen bedrijfsspecifiek nieuws, is dàn pas komt het forumpje handig uit om van gedachten en ideeën te wisselen
Zal ik in de toekomst doen. Momenteel lees ik enkel de website van de tijd ende belegger.k ben ervan overtuigd dat ge het allemaal goed bedoelt hé Jupi, maar het kan echt geen kwaad om eens op de investor relations pagina van een bedrijf te kijken of er nieuws is
Maar die post was ook bedoeld om het forum wat leven in te blazen en geef toe dat is toch geslaagd.
Maar no hard feelings hoor ;-)
Bekaert verkocht. Met dank aan de geldbarometer van VTM.
In China werd de aandelenhandel maandag vroegtijdig beëindigd omdat de koersen te hard daalden, door tegenvallende berichten over de Chinese economie die wezen op een verdere krimp van de industrie van het land. Daarnaast anticipeerden beleggers op het einde van het tijdelijke verbod op de verkoop van aandelen door grootaandeelhouders van bedrijven.
Chinese beurzen crashen. Het begin van nieuwe miserie.
In China werd de aandelenhandel maandag vroegtijdig beëindigd omdat de koersen te hard daalden, door tegenvallende berichten over de Chinese economie die wezen op een verdere krimp van de industrie van het land. Daarnaast anticipeerden beleggers op het einde van het tijdelijke verbod op de verkoop van aandelen door grootaandeelhouders van bedrijven.
Chinese beurzen crashen. Het begin van nieuwe miserie.
is dat niet het aandeel dat vandaag het meest in het groen staat ? 
Het Paul D'Hoore effect? 
Neen, het ABN Amro effect.
http://www.tijd.be/markten_live/nieuws_ ... 1451939860" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tijd.be/markten_live/nieuws_ ... 1451939860" onclick="window.open(this.href);return false;