belastingsaangifte individuele levensverzekering
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
belastingsaangifte individuele levensverzekering
Kan er mij eens iemand uitleggen wat ik verkeerd doe:
Heb eind vorig jaar mijn eerste extralegale pensioenverzekering geopend (786 fiscaal van integrale).
Ik probeer deze nu al enkele dagen in te vullen via tax on web, maar krijg steeds een error.
Ik heb in vak VIII E 2a (vakje nr 1535) het bedrag ingevuld en in vak VIII E 3 de contractnummer en de naam ingevuld.
Toch krijg ik dan de melding 'gelieve het bedrag van de gestorte premies te vermelden'.
Als ik het bedrag invul in 1534 (contract afgesloten voor 1989) heb ik geen probleem, maar dit klopt gewoon niet, want het het vorig jaar afgesloten, dus NA 1989.
Weet iemand wat ik hier verkeerd doe?
Heb eind vorig jaar mijn eerste extralegale pensioenverzekering geopend (786 fiscaal van integrale).
Ik probeer deze nu al enkele dagen in te vullen via tax on web, maar krijg steeds een error.
Ik heb in vak VIII E 2a (vakje nr 1535) het bedrag ingevuld en in vak VIII E 3 de contractnummer en de naam ingevuld.
Toch krijg ik dan de melding 'gelieve het bedrag van de gestorte premies te vermelden'.
Als ik het bedrag invul in 1534 (contract afgesloten voor 1989) heb ik geen probleem, maar dit klopt gewoon niet, want het het vorig jaar afgesloten, dus NA 1989.
Weet iemand wat ik hier verkeerd doe?
Re: belastingsaangifte individuele levensverzekering
Je doet niets verkeerd, is een fout in het programma en is in al besproken in dit draadje ( viewtopic.php?f=4&t=10571" onclick="window.open(this.href);return false; ), mag wel eens opgelost worden, is nu toch al twee weken bekend.
Gewoon het bedrag in het juiste vakje 1535 laten staan en in het vakje 1534 het cijfer '0' invullen, dan zou het opgelost moeten zijn.
Gewoon het bedrag in het juiste vakje 1535 laten staan en in het vakje 1534 het cijfer '0' invullen, dan zou het opgelost moeten zijn.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Heb je al eens geprobeerd om in vakje 1534 de waarde 0 in te vullen?
Hetzelfde probleem doet zich voor met vakjes 1353 en 1354.
Kijk maar eens naar deze thread:
viewtopic.php?f=4&t=10571" onclick="window.open(this.href);return false;
Hetzelfde probleem doet zich voor met vakjes 1353 en 1354.
Kijk maar eens naar deze thread:
viewtopic.php?f=4&t=10571" onclick="window.open(this.href);return false;
@Peet en Tope :
dikke merci, met die nul is het probleem inderdaad opgelost!
dikke merci, met die nul is het probleem inderdaad opgelost!