Beleggen? Een bos kopen?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Re: Beleggen? Een bos kopen?
Ons "totale bos" is een stuk van 6 gelijke percelen van ca. 1300m2 elk (erfeniskwestie van een oud brouwersgeslacht) dat nu in eigendom is van 3 eigenaars. Waarvan 2 er zelden of beter gezegd nooit komen, en waarvan ik 1 perceel van de 6 bezit.
Bij mijn (hoek)bos is het als volgt : langs de 2 buitenzijden een beek dus duidelijk afgebakend. De ene binnenzijde is het oprijpad dat de 3 eigenaars toegang geeft tot hun stuk bos en autobreed is. De andere binnenzijde / perceelgrens is bepaald door een landmeter en gemarkeerd op 2 bomen, 1 achteraan en 1 vooraan.
In de praktijk heb ik dus een stukje bos zonder afpalingen tussen de 6 percelen waar we het rijk alleen hebben, zeer fijn voor kinderen en als bosbehoeder neem ik het dode hout van de andere percelen waar niemand naar omkijkt graag onder mijn hoede
Bij mijn (hoek)bos is het als volgt : langs de 2 buitenzijden een beek dus duidelijk afgebakend. De ene binnenzijde is het oprijpad dat de 3 eigenaars toegang geeft tot hun stuk bos en autobreed is. De andere binnenzijde / perceelgrens is bepaald door een landmeter en gemarkeerd op 2 bomen, 1 achteraan en 1 vooraan.
In de praktijk heb ik dus een stukje bos zonder afpalingen tussen de 6 percelen waar we het rijk alleen hebben, zeer fijn voor kinderen en als bosbehoeder neem ik het dode hout van de andere percelen waar niemand naar omkijkt graag onder mijn hoede

ok,bedankt Leemans en VTEC.
-
- VIP member
- Contacteer:
Rechtzetting: bij betwisting kan men aan de vrederechter vragen om een onafhankelijke landmeter aan te stellen.
http://www.livios.be/nl/bouwinformatie/ ... s-betwist/
http://www.livios.be/nl/bouwinformatie/ ... s-betwist/
juist...
dat lijkt mij allemaal wel veel gedoe he Leemans , maar zo weten we dat ook weer.
bedankt.
dat lijkt mij allemaal wel veel gedoe he Leemans , maar zo weten we dat ook weer.
bedankt.