Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Netbeheerders Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Netbeheerders
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Kroeg
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Beleggen in Groen...tot het implodeert

Alle off-topic onderwerpen kunnen hier komen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
498 berichten
  • Pagina 29 van 34
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • …
  • 34
  • Volgende
Bassie
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bassie
Verstuur privébericht

Re: Beleggen in Groen...tot het implodeert

• Citeer

Bericht door Bassie » 30 augustus 2023, 16:52

Woz schreef: ↑25 augustus 2023, 13:55 Terwijl elektrisch rijden er zo leuk uitziet.

Check eens dit yt-kanaal:
https://youtu.be/i6OxZ0sFSP4?si=2fMeJpRnhe5hx73p

Nog een vergelijkende techtalk vanop hetzelfde kanaal:
https://youtu.be/HKuKeKeUFTQ?si=ATvROR4u31ugsP9o
Wat is er fout in die filmpjes.....wel die Testarossa is een heel trage Ferarri, mijn huidige Mercedes DIESEL is sneller dan dat stomme ding. Zinloos filmpje.

Het tweede filmpje is ook fout. De man legt uit wat synthetische-diesels zijn maar hij verkoopt onzin, want synthetische diesel kan gewoon gemaakt worden met veevoer-afval, de bekende HVO-100.

Verder beschouwd die EV's als efficiënt, maar zijn die helemaal niet, de meeste stroom komt van centrales en nergens anders van. Dat is in Nederland voornamelijk Kolen en Aardgas, vrijwel niks uit zonnepanelen of windmolens. Dus zijn efficiëntie klopt gewoon niet.
Ook vergeet die dat je overbodige elektriciteit niet kan opslaan en er enorme hoeveelheden verloren gaan die niet gebruikt worden. Bij diesel is dit niet het geval, je gebruikt wat je nodig hebt, als je het niet nodig hebt blijft het gewoon in de tank, waar dan ook.
Elektriciteit dat niet opgeslagen wordt (het meeste!!!) wordt opgewekt en gaat verloren. Er moet altijd overproductie zijn want anders klapt het net uit elkaar, en even verdelen over daluren gaat niet.
Hetzelfde als je ouderwetse fiets en het fietslampje, als je overdag gaat fietsen maar je laat de dynamo werken maar het lampje uit, dan heb je in de avond GEEN licht. Toch heb je heel de dag lopen opwekken.

Men wil dit maar niet snappen. Om deze reden is elektriciteit een onzin gebeuren voor transport. De verliezen zijn gigantisch. Alles dat opgewekt is maar niet verbruikt is gewoon weg, ja gewoon weg. Als je 1TW opwekt maar niet afneemt dan is 1TW verloren. Zet je dit even om naar je meter in je meterkast dan gaat dit over gigantische bedragen.

Nooit nemen ze deze verliezen op als ze over EV's praten. Blijkbaar kan men dit probleem niet bevatten, dus negeren we het voor het gemak maar. Diesel kan je opslaan en je gebruikt als je nodig hebt. Elektriciteit moet je gebruiken als het OPGEWEKT wordt anders is het gewoon weg, foetsie, verloren. Dat is wat het verschil maakt en waarom DIESEL 100x maar rendement heeft dan Elektrisch.

Elke brandstof die energie nodig blijft hebben eens aangemaakt is een zinloze brandstof....dus ja elektriek en ook waterstof.
Het is niet op te slaan zonder energie te blijven toevoegen.....

Verder verbrand diesel, welke vorm dan ook, met de huidige motoren ook nog eens 10x schoner dan eender wat.
Groeten Bas.

Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.

Brembos
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Brembos
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Brembos » 30 augustus 2023, 17:20

Een Tesla model 3 P is nog sneller dan de Ferrari en de Mercedes tractor.

Bassie
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bassie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bassie » 30 augustus 2023, 18:15

Brembos schreef: ↑30 augustus 2023, 17:20 Een Tesla model 3 P is nog sneller dan de Ferrari en de Mercedes tractor.
Waarom noem je een Mercedes een traktor? Want een Mercedes is veel sneller dan de meeste mensen denken.

En tegen >200KM/u rijden kan je met een Mercedes volhouden tot 1200KM lang, dan pas moet je even 5 minuten tanken.

Ik wil je dat met die naaimachine wel eens zien doen. Als je met 2 bent kan je plaats wisselen en doorgassen.

Ik ben dan van Belgie op 10 uur in Oostenrijk, en jij? Je kan wisselen.....hoe lang doe je er over?

Bovendien is mijn Merc veel goedkoper in onderdelen en onderhoud.

BTW, de Tesla Model3P is helemaal zo snel niet, 4,4sec....een beetje motor van 20 jaar oud doet lachend 2.3 sec, maar kan vervolgens wel 1000km rijden aan 200 per uur. Wat kan je Tesla nu eigenlijk? ;D
Groeten Bas.

Top aandelen: Exmar, Ageas, Shell, BP, Chevron, Exxon Mobile, Total Industries, Golar LNG, Euronav, bPost, Proximus, Titan, KBC, Telefonica, Deutsche bank, UBS, AMD, Intel, Microsoft, Lockheed Martin, Var Energy, etc.

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 30 augustus 2023, 18:53

Voormalige klimaat ontkenner geeft een realistisch beeld van de toekomstige energie consumptie en voorspelt dat de klimaatdoelstellingen niet gehaald worden.

Spaarplan
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spaarplan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Spaarplan » 30 augustus 2023, 23:18

vortex schreef: ↑30 augustus 2023, 18:53 Voormalige klimaat ontkenner geeft een realistisch beeld van de toekomstige energie consumptie en voorspelt dat de klimaatdoelstellingen niet gehaald worden.
Exxonmobil, die in de verkopen van twijfel (over klimaatverandering) hoger scoren dan in de verkoop van fossiele brandstoffen... daar zouden we moeten naar luisteren?!

Nee dus: https://www.youtube.com/watch?v=Evy2EgoveuE
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."

Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.

It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 31 augustus 2023, 07:48

vortex schreef: ↑30 augustus 2023, 18:53 Voormalige klimaat ontkenner geeft een realistisch beeld van de toekomstige energie consumptie en voorspelt dat de klimaatdoelstellingen niet gehaald worden.
Exxonmobil, niet echt een objectieve bron … O0

vortex
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer vortex
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door vortex » 31 augustus 2023, 16:59

m-peeters schreef: ↑31 augustus 2023, 07:48
Noem mij eens een objectieve bron die onderbouwd aan kan tonen dat de klimaatdoelstellingen wel gehaald zullen worden ::)

Bassie
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bassie
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bassie » 31 augustus 2023, 17:17

vortex schreef: ↑31 augustus 2023, 16:59
m-peeters schreef: ↑31 augustus 2023, 07:48

Noem mij eens een objectieve bron die onderbouwd aan kan tonen dat de klimaatdoelstellingen wel gehaald zullen worden ::)
GreenPeace!!! Neuh ook niet, die houden een lijstje bij met groene leveranciers....maar vergeten voor het gemakt dat de meeste stroom gewoon vuil is.

http://mijngroenestroom.be/#ranking

Geen ENKELE leverancier is groen, sommigen meer groen dan anderen, maar uiteindelijk zijn ze allemaal 100% vuil.

Want als je de fisches gaat bekijken dan staat er ineens bij de 100% groene leveranciers:
Cociter koopt de garanties van oorsprong aan van zijn verbonden coöperaties en lokale producenten. Deze zijn voor afkomstig uit windenergie, waterkracht, zonne-energie en biogas.
Laat nu net die garanties gewoon niet controleerbaar zijn....en vaak via via verhandeld waardoor het gewoon vuile stroom is.

Ook lees je dit soort onzin op hun site:
De energiemix is volledig coherent met de visie van coöperatieve energieproductie en korte ketens, want 100% van de garanties van oorsprong is afkomstig uit Vlaamse onshore windenergie.
De wind waait niet altijd, ook op zee niet. Ze kunnen dus nooit 100% garanderen dat er niets anders ingezet is.

Hoe je kan zien dat de groenen alles draaien en keren en de waarheid gewoon verdraaien en negeren om hun kolder door onze strot te duwen.

Het klimaat kunnen we niet tegenhouden, dat verandert miljarden jaren....vervuiling kunnen we WEL tegengaan, de rest is onzin.

Ik pleit dan ook voor een beperkte hoeveelheid energie die ELK mens op aarde mag gebruiken, een gemiddelde, en iemand die er over gaat moet betalen aan iemand die over heeft.
Ruilhandel in verbruik, waar zuinigheid loont als het op energie aankomt en de grootverbruiker dik moet betalen.
Want het zijn nooit de arme mensen die verspillen, maar wel de rijken met privéjets en andere onzin.
Groeten Bas.

Woz

• Citeer

Bericht door Woz » 2 september 2023, 15:09

Bassie schreef: ↑30 augustus 2023, 18:15
Brembos schreef: ↑30 augustus 2023, 17:20 Een Tesla model 3 P is nog sneller dan de Ferrari en de Mercedes tractor.
Waarom noem je een Mercedes een traktor? Want een Mercedes is veel sneller dan de meeste mensen denken.

En tegen >200KM/u rijden kan je met een Mercedes volhouden tot 1200KM lang, dan pas moet je even 5 minuten tanken.

Ik wil je dat met die naaimachine wel eens zien doen. Als je met 2 bent kan je plaats wisselen en doorgassen.

Ik ben dan van Belgie op 10 uur in Oostenrijk, en jij? Je kan wisselen.....hoe lang doe je er over?

Bovendien is mijn Merc veel goedkoper in onderdelen en onderhoud.

BTW, de Tesla Model3P is helemaal zo snel niet, 4,4sec....een beetje motor van 20 jaar oud doet lachend 2.3 sec, maar kan vervolgens wel 1000km rijden aan 200 per uur. Wat kan je Tesla nu eigenlijk? ;D
Kan je mij eens de technische fiche voorleggen van een 20 jaar oude mercedes diesel die:
- op 1 tank 1200km kan rijden aan >200km/h?
- die in 2,3 seconden naar 100km/h gaat?

Ja, een beetje de boel aandikken is grappig en hoort er een beetje bij. Maar als je het overdrijft gaat de discussie op den duur helemaal nergens meer over. Probeer toch een beetje redelijk te blijven.

Mijn standpunt blijft hetzelfde: elektrische auto’s zijn technisch betere auto’s dan fossiele auto’s.
Maar daarom moet je er geen kopen of er mee rijden. Integendeel wat mij betreft is geen eigen nodig hebben nog vele malen beter dan een elektrische auto.

De mogelijkheid hebben om zonder tijdsdruk te voet of met de fiets naar Oostenrijk te kunnen op vakantie spreekt mij veel meer aan dan in 10h in een auto.

Spaarplan
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Spaarplan
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Spaarplan » 2 september 2023, 15:58

Woz schreef: ↑2 september 2023, 15:09 ...

De mogelijkheid hebben om zonder tijdsdruk te voet of met de fiets naar Oostenrijk te kunnen op vakantie spreekt mij veel meer aan dan in 10h in een auto.
Met de trein naar Oostenrijk lijkt me toch beter. ;)

Om mij te verleiden om de trein naar bijvoorbeeld Griekenland te nemen gaan ze toch in Europa meer hun best moeten doen, vooraleer ik het "hotel op wielen" gebruik zullen ze toch de vele baronieen (die allemaal met vervoer bezig zijn) moeten afschaffen (om maar één ding te noemen dat moet veranderen). Voorlopig blijf ik vliegen als het meer dan pakweg 1200km ver is...
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."

Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.

It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 2 september 2023, 19:34

Woz schreef: ↑2 september 2023, 15:09 De mogelijkheid hebben om zonder tijdsdruk te voet of met de fiets naar Oostenrijk te kunnen op vakantie spreekt mij veel meer aan dan in 10h in een auto.
Geen commentaar nodig … O0

Trivium
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Trivium
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Trivium » 3 september 2023, 07:11

Spaarplan schreef: ↑2 september 2023, 15:58
Woz schreef: ↑2 september 2023, 15:09 ...

Om mij te verleiden om de trein naar bijvoorbeeld Griekenland te nemen gaan ze toch in Europa meer hun best moeten doen, vooraleer ik het "hotel op wielen" gebruik zullen ze toch de vele baronieen (die allemaal met vervoer bezig zijn) moeten afschaffen (om maar één ding te noemen dat moet veranderen). Voorlopig blijf ik vliegen als het meer dan pakweg 1200km ver is...
Het hangt er allemaal vanaf of je op pensioen bent of niet. Voor wie tijd genoeg heeft is een verre treinreis een heel ander gegeven dan voor iemand die maar twee weken verlof heeft.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 3 september 2023, 09:47

Trivium schreef: ↑3 september 2023, 07:11
Spaarplan schreef: ↑2 september 2023, 15:58

Het hangt er allemaal vanaf of je op pensioen bent of niet. Voor wie tijd genoeg heeft is een verre treinreis een heel ander gegeven dan voor iemand die maar twee weken verlof heeft.
Een verre treinreis naar Griekenland, een wandeling of fietstocht naar Oostenrijk … als dat de alternatieven zijn voor het vliegverkeer dan zal je de grote massa niet meekrijgen in je verhaal.

Trivium
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer Trivium
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Trivium » 3 september 2023, 11:45

Dat hoeft ook niet hoor. Ik blijf liever zo ver mogelijk weg van de grote massa.

anonymous9433

• Citeer

Bericht door anonymous9433 » 3 september 2023, 13:10

Trivium schreef: ↑3 september 2023, 11:45 Dat hoeft ook niet hoor. Ik blijf liever zo ver mogelijk weg van de grote massa.
Ik ook, maar met “grote massa” bedoel ik niet “massa-toerisme” maar gewoon “de meerderheid van de burgers”.

Ik reis graag naar verre bestemmingen … maar toch het liefst met het vliegtuig. Een trein naar pakweg Frankrijk of Duitsland, tot daar toe. Maar niet te voet of per fiets. En voor verdere bestemmingen - zeker buiten Europa - is er gewoon geen alternatief voor het vliegtuig. Dan kunnen we beter inzetten op meer milieuvriendelijke vliegtuigen …

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

498 berichten
  • Pagina 29 van 34
    • Ga naar pagina:
  • Vorige
  • 1
  • …
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • …
  • 34
  • Volgende

Terug naar “Kroeg”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Sitemap
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy