Beleggen? Maar in wat?
TIP
        Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
 - private banking

Re: Beleggen? Maar in wat?
renault heeft samen met VW bijna niet geleden onder de crisiskikashi schreef:Uit dat lijstje zou ik er toch geen geld op verwedden dat Thomas Cook en Renault over vijf jaar nog bestaan (of toch in een vorm waarbij de huidige schuldeisers geen verlies geleden hebben).fwybo schreef:en wees nu eens eerlijk, wie denkt dat bekaert, ucb, thomas cook, renault over kop zal gaan
thomas cook is grondig gaan saneren
je moet natuurlijk je huiswerk een beetje doen hé
- 
				Leemans-broertje
- VIP member 
- Contacteer:
Ook mogelijk: aandelen van een aantal vertrouwde bedrijven met een redelijk dividendrendement (bv Ter Beke).

is dat niet door de manipulaties van de regering dirupo? ik dacht aan inbrengen van witte producten en solden?Yaris schreef:Is het daardoor dat de inflatie nu maar 0,7% bedraagt?Sanem2 schreef:de inflatie gaat sterk toenemen door nog snellere geldcreatie
de crisis van 2008 heeft dat proces niet gestart, alleen maar versneld, dat is al lang bezig
Beleggen in 2014
In wat beleg je in 2014 het best zonder al te veel risico?

Minst volatiel lijken mij patrimoniale fondsen zoals Carmignac Patrimoine, Ethna Aktiv, Blackrock Global Allocation en Rouvier Patrimoine. Op de beurs zijn er vastgoedbevaks en holdings voor de meer defensieve belegger. Eventueel ook 'echte' individuele aandelen die een hoog dividend uitkeren zoals Ageas of een Ahold.

Maar wat als je van deze niet zo veel afkent?

jens_dev schreef:Minst volatiel lijken mij patrimoniale fondsen zoals Carmignac Patrimoine, Ethna Aktiv, Blackrock Global Allocation en Rouvier Patrimoine. Op de beurs zijn er vastgoedbevaks en holdings voor de meer defensieve belegger. Eventueel ook 'echte' individuele aandelen die een hoog dividend uitkeren zoals Ageas of een Ahold.
- 
				Leemans-broertje
- VIP member 
- Contacteer:
Re: Beleggen in 2014
Zowat iedereen is het erover eens dat er geen zekerheden meer bestaan. Je geld is nergens meer veilig, zelfs niet in je kous. Het enige war men kan doen is de 1e beleggingsregel toepassen, nl. spreiden. Maar dan spreiden op alle gebied, ook qua munt en bewarende bank. Goegel bv eens op Marc Faber, heeft bewezen fatoenlijk te zijn.klt2013 schreef:In wat beleg je in 2014 het best zonder al te veel risico?
Leer ze kennenklt2013 schreef:Maar wat als je van deze niet zo veel afkent?
jens_dev schreef:Minst volatiel lijken mij patrimoniale fondsen zoals Carmignac Patrimoine, Ethna Aktiv, Blackrock Global Allocation en Rouvier Patrimoine. Op de beurs zijn er vastgoedbevaks en holdings voor de meer defensieve belegger. Eventueel ook 'echte' individuele aandelen die een hoog dividend uitkeren zoals Ageas of een Ahold.
 De fondsen worden hier wel eens vernoemd maar voor meer info kan je op morningstar.be terecht. Voor holdings en vastgoedbevaks is er ook een thread op dit forum.
 De fondsen worden hier wel eens vernoemd maar voor meer info kan je op morningstar.be terecht. Voor holdings en vastgoedbevaks is er ook een thread op dit forum.Re: Beleggen? Maar in wat?
Doe ik er goed aan om maandelijks te beleggen in "Carmignac Patrimoine"?

Maakt het dan uit of het een klein bedrag is of een groot, met wat ben je dan het best af?

- 
				Messerschmitt
- Jr. Member 
- Contacteer:
Aandelen natuurlijk of futures of CDF.klt2013 schreef:In wat beleg je in 2014 het best zonder al te veel risico?
Vooral geen Aandelen natuurlijk of futures of CDF.klt2013 schreef:In wat beleg je in 2014 het best zonder al te veel risico?
- 
				Messerschmitt
- Jr. Member 
- Contacteer:
Zeker niet in aandelen, die de analisten aanprijzen ! Kijk maar naar Barco !