beleggen met periodieke rente
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
beleggen met periodieke rente
Hallo,
wat zijn momenteel de beste producten om te beleggen met periodieke rente (maandelijks of 3-maandelijkse rente) met weinig risico (vaste rente) ?
wat zijn momenteel de beste producten om te beleggen met periodieke rente (maandelijks of 3-maandelijkse rente) met weinig risico (vaste rente) ?
Re: beleggen met periodieke rente
Persoonlijk loste ik het zo op. Ik opende meer dan 10 jaar geleden al een tak 21 rekening. Daardoor betaal ik nu op mijn geldafhalingen (ik haal alleen de rente af, geen kapitaal) geen RV (roerende voorheffing) en zijn mijn intresten netto.
Ik zet de intresten op een hoog renderend spaarboekje, en haal driemaandelijks geld af, wat ik nodig heb.
Een ideale formule om zonder roerende voorheffing van je geld te genieten, met een mooie intrestvoet + eventueel jaarlijkse winstdeelname.
Ik zet de intresten op een hoog renderend spaarboekje, en haal driemaandelijks geld af, wat ik nodig heb.
Een ideale formule om zonder roerende voorheffing van je geld te genieten, met een mooie intrestvoet + eventueel jaarlijkse winstdeelname.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.