Beleggerscompetitie 2017
TIP
Beleggerscompetitie 2017
Het is weer zover.
Deze week start de beleggerscompetitie opnieuw (eerst een weekje proefdraaien)
Ik heb opnieuw een Spaargids league opgericht.
Er is geen wachtwoord, dus doe gerust mee via
http://beleggerscompetitie.knack.be
Deze week start de beleggerscompetitie opnieuw (eerst een weekje proefdraaien)
Ik heb opnieuw een Spaargids league opgericht.
Er is geen wachtwoord, dus doe gerust mee via
http://beleggerscompetitie.knack.be
Re: Beleggerscompetitie 2017
Heel spijtig dat ze er weer zijn met zaken die sommigen hun rendement naar omhoog gaan halen, door dingen die niks met het echte beleggen te maken heeft. Extra virtueel geld door quiz vragen goed op te lossen en nog eens extra geld door vrienden via Facebook aan te trekken. Dat is niet echt beleggen meer.
Ik kan mij dus niet meer meten met de andere beleggers omdat die er meer op vooruit gaan door aan dat extra gezever mee te doen.
Ik kan mij dus niet meer meten met de andere beleggers omdat die er meer op vooruit gaan door aan dat extra gezever mee te doen.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Wie zegt er dat iedereen aan die "zever" meedoet ? Als je naar de leeftijdscategorieën kijkt, denk ik dat er nog heel wat bij zitten zonder FB-account.
Als je virtueel geld zou kunnen verdienen door alleen maar gewoon te beleggen, dan zou dit een heel prachtige wedstrijd zijn. Vooral ook omdat het mogen werken met turbo's begrenst is tot maar 5%.annetje schreef:Wie zegt er dat iedereen aan die "zever" meedoet ? Als je naar de leeftijdscategorieën kijkt, denk ik dat er nog heel wat bij zitten zonder FB-account.
Maar dat je tot 17500 extra bij kan verdienen met andere zaken, vind ik dus "zever" en daarom doe ik niet mee:
"In de Beleggerscompetitie is het mogelijk om uw basisinleg tot 17.500 EUR te verhogen door extra vrienden uit te nodigen, door de beleggerscompetitie te ‘delen’ op Facebook of door het juiste antwoord te geven op een dagelijkse quiz."
Ik doe mee onder de naam "Beton"
Al direct een goede zaak gedaan met Agfa-Gevaert
Al direct een goede zaak gedaan met Agfa-Gevaert

72% aandelen, 18% obligaties, 10% cash
12 weken... Ik vrees dat mijn strategie toch op de langere termijn is geschikt, ik pas hiervoor.
Ik doe mee maar bekijk het meer als een spelletje ... kopen en verkopen van turbo's ... en aandelen kopen die zwaar onderuitgaan op een bepaalde dag en die dan een paar dagen later hopelijk bij een korte opvering verkopen ... of er nog meer aan verliezenInversor schreef:12 weken... Ik vrees dat mijn strategie toch op de langere termijn is geschikt, ik pas hiervoor.

Het meeste rendement haal je trouwens met de dagquiz en het aanbrengen van vrienden ...
Allez, een Vlaamse kermis dus. Leuk, gezellig, met veel opwinding en tierlantijntjes.geebee schreef:Ik doe mee maar bekijk het meer als een spelletje ... kopen en verkopen van turbo's ... en aandelen kopen die zwaar onderuitgaan op een bepaalde dag en die dan een paar dagen later hopelijk bij een korte opvering verkopen ... of er nog meer aan verliezenInversor schreef:12 weken... Ik vrees dat mijn strategie toch op de langere termijn is geschikt, ik pas hiervoor.![]()
Het meeste rendement haal je trouwens met de dagquiz en het aanbrengen van vrienden ...
Beleggen moet saai zijn. Als het gras zien groeien en de verf zien drogen.
Is dat niet de bedoeling van het leven ... and then you dieInversor schreef: Allez, een Vlaamse kermis dus. Leuk, gezellig, met veel opwinding en tierlantijntjes.

Ik doe ook mee maar aanzie het ook als een tijdverdrijfje. Ik heb net eens gekeken naar de leider in het klassement en die heeft al 3500 euro extra verdiend door vriendjes uit te nodigen. Flauwekul natuurlijk. Zo is het gemakkelijk om een groot rendement te halen. Bij mij zal dat alvast niet lukken want ik heb geen facebook en nauwelijks vriendjesDirk2 schreef:Als je virtueel geld zou kunnen verdienen door alleen maar gewoon te beleggen, dan zou dit een heel prachtige wedstrijd zijn. Vooral ook omdat het mogen werken met turbo's begrenst is tot maar 5%.annetje schreef:Wie zegt er dat iedereen aan die "zever" meedoet ? Als je naar de leeftijdscategorieën kijkt, denk ik dat er nog heel wat bij zitten zonder FB-account.
Maar dat je tot 17500 extra bij kan verdienen met andere zaken, vind ik dus "zever" en daarom doe ik niet mee:
"In de Beleggerscompetitie is het mogelijk om uw basisinleg tot 17.500 EUR te verhogen door extra vrienden uit te nodigen, door de beleggerscompetitie te ‘delen’ op Facebook of door het juiste antwoord te geven op een dagelijkse quiz."

Ondertussen zijn we de tweede dag van de effectieve competitie ingegaan.
Ben eens benieuwd waar we zullen eindigen
Ben eens benieuwd waar we zullen eindigen

Ik ben alvast goed begonnen ... vierde plaats algemeen klassement sinds deze morgen ... hopelijk doen mijn aandelen het vandaag uitzonderlijk goed zodat ik misschien nog het weekklassement zou kunnen winnen ... eens zien hoe lang het mooie liedje zal duren 

goed bezig geebee
zelf 18de plaats in de overall ranking en nog geen enkele belegging gedaan.
rendement van 4,25%
die gratis cash verpest het spelletje.
edit: eens goe zot gedaan
rendement van 4,25%

Ik weet het ... de gratis-geld politiek strooit ons zand in de ogen (hebben ze waarschijnlijk afgekeken van Europa) ... maar het is gewoon eens leuk om zo hoog te staan ... voor de tijd dat het zal duren ...Krulle schreef:goed bezig geebee
rendement van 4,25%![]()
Lap ! Een dag niet opletten en 't is prijs ... van plaats 18 naar 308 doordat een turbo vervallen is