Belegging KBC Privileged Portfolio of Dexia Plan
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Belegging KBC Privileged Portfolio of Dexia Plan
Ik heb hier op het forum een aantal negatieve reacties gezien over KBC Privileged Portfolio, maar die dateren uit 2008 en dat was zeker geen gunstige periode. Ik heb zelf heel negatieve ervaringen met vermogensbeheer bij Petercam, ben er dan ook mee gestopt en zou nu willen vermijden om dezelfde fouten te maken.
Heeft iemand recente cijfers over het rendement en de kosten van KBC Privileged Portfolio (voorkeur 95) en van Dexia Plan (Low) ?Elke mening is welkom.
Beste dank
Heeft iemand recente cijfers over het rendement en de kosten van KBC Privileged Portfolio (voorkeur 95) en van Dexia Plan (Low) ?Elke mening is welkom.
Beste dank
Re: Belegging KBC Privileged Portfolio of Dexia Plan
De juiste naam is KBC Life Privileged Portfolio Protected.
Hieronder zitten zo'n 15 verschillende beleggingsfondsen.
Ik heb er ene sind 2005 en draagt de naam KBC Life Privileged Portfolio Protected 90 Februari kapitalisatie.
Ik heb die aangekocht begin 2005 aan 250 Euro.
Begin 2006 stonden die 275 Euro.
Begin 2007 stonden die 285 Euro.
Begin 2008 stonden die 280 Euro.
Begin 2009 stonden die 245 Euro.
Begin 2010 stonden die 300 Euro.
Momenteel staan die nog steeds rond de 300 Euro.
De hoogste waarde was rond de 310 Euro in maart van dit jaar en de laagste was rond de 240 Euro in februari vorig jaar.
Men moet er wel een groot bedrag (200 of 250.000 Euro) in stoppen en de jaarlijkse beheerskosten bedragen zo'n 125 Euro.
Hieronder zitten zo'n 15 verschillende beleggingsfondsen.
Ik heb er ene sind 2005 en draagt de naam KBC Life Privileged Portfolio Protected 90 Februari kapitalisatie.
Ik heb die aangekocht begin 2005 aan 250 Euro.
Begin 2006 stonden die 275 Euro.
Begin 2007 stonden die 285 Euro.
Begin 2008 stonden die 280 Euro.
Begin 2009 stonden die 245 Euro.
Begin 2010 stonden die 300 Euro.
Momenteel staan die nog steeds rond de 300 Euro.
De hoogste waarde was rond de 310 Euro in maart van dit jaar en de laagste was rond de 240 Euro in februari vorig jaar.
Men moet er wel een groot bedrag (200 of 250.000 Euro) in stoppen en de jaarlijkse beheerskosten bedragen zo'n 125 Euro.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Belegging KBC Privileged Portfolio of Dexia Plan
... of een geannualiseerd rendement van 2,58%. Je zou de laatste 5 jaar veel meer rendement gehaald hebben met een spaarboekje.
Er zijn zelfs varianten bij die het nog slechter doen, 1,50% ; -0,04% ; ...
En dat zijn dan nog rendementen gerekend zonder instapkosten, de werkelijke rendementen zullen dus nog lager liggen.
Geen enkele van die Privileged Portfolio producten haalt zelfs maar 1 ster op Morningstar, daarvoor moet je toch wel al heel slecht presteren. Wellicht is KBC de enige die er beter van wordt.
Er zijn zelfs varianten bij die het nog slechter doen, 1,50% ; -0,04% ; ...
En dat zijn dan nog rendementen gerekend zonder instapkosten, de werkelijke rendementen zullen dus nog lager liggen.
Geen enkele van die Privileged Portfolio producten haalt zelfs maar 1 ster op Morningstar, daarvoor moet je toch wel al heel slecht presteren. Wellicht is KBC de enige die er beter van wordt.