Beleggingen Deutsche Bank
TIP
Beleggingen Deutsche Bank
Vandaag een e-fidelity spaarrekening geopend bij Deutsche Bank. Banken willen verkopen en ja, ik heb mij twee fondsen laten aansmeren. Ken niets van beleggen (volg wel al een tijdje dit forum) en wil weinig risico nemen.
Ik heb ingetekend op Private invest best manangers Cap voor € 5.000 en voor € 12.000 DWS Flexpensii 19 C. Kent iemand deze fondsen of ben ik dom geweest? Zoals gezegd wil ik weinig risico lopen en hoop alleen mijn spaarcenten te beschermen tegen inflatie.
Ik heb ingetekend op Private invest best manangers Cap voor € 5.000 en voor € 12.000 DWS Flexpensii 19 C. Kent iemand deze fondsen of ben ik dom geweest? Zoals gezegd wil ik weinig risico lopen en hoop alleen mijn spaarcenten te beschermen tegen inflatie.
Re: Beleggingen Deutsche Bank
Private Invest Best Managers is een relatief nieuw fonds dat in theorie goede troeven heeft.
Ik heb dit hier al eens besproken:
viewtopic.php?f=5&t=9894#p80411" onclick="window.open(this.href);return false;
Over DWS Flexpension durf ik weinig uitspraken doen, behalve dat dit inderdaad een vrij defensief fonds is. Of je meer rendement gaat halen dan met een spaarrekening is een open vraag.
Ik heb dit hier al eens besproken:
viewtopic.php?f=5&t=9894#p80411" onclick="window.open(this.href);return false;
Over DWS Flexpension durf ik weinig uitspraken doen, behalve dat dit inderdaad een vrij defensief fonds is. Of je meer rendement gaat halen dan met een spaarrekening is een open vraag.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Die FlexPension 2019 heb ik ook. Een eerder defensief fonds met een weinig sexy naam. Of het een goeie keuze geweets is zullen we achteraf zien. Ik heb er niet meteen erg veel geld in zitten, voor mij is het gewoon een alternatief op de DB-E fidelity spaarrekening waar ook een deel op staat.
Momenteel heeft DWS Flexpension II 2019 een YTD van meer dan 6%. Carmignac Patrimoine staat nog altijd in het negatief. Het fonds heeft vooral vanaf half augustus en september het verschil gemaakt. Ik vind dat niet slecht voor een dergelijk defensief fonds.robokat schreef:(...)Over DWS Flexpension durf ik weinig uitspraken doen, behalve dat dit inderdaad een vrij defensief fonds is. Of je meer rendement gaat halen dan met een spaarrekening is een open vraag.