Belfius assistance
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
-
Precarious
- Newbie

- Contacteer:
Belfius assistance
Zijn er mensen die ervaring hebben met Belfius assistance? Zowel goede/slechte, ik hoor het graag!
Re: Belfius assistance
Jup, goede.Precarious schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met Belfius assistance? Zowel goede/slechte, ik hoor het graag!
Ik denk dat ik er ondertussen tweemaal een beroep op heb moeten doen en tweemaal in orde.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik denk niet dat Belfius zelf de assistance verzorgt. Normaal zal daar wel een mondial assistance, europ assistance, ipa, ... achter zitten.
Ik denk Mondial Assistance, zou het is moeten nakijken.nuyttie schreef:Ik denk niet dat Belfius zelf de assistance verzorgt. Normaal zal daar wel een mondial assistance, europ assistance, ipa, ... achter zitten.
Ik heb trouwens ook Belfius Assistance, nog maar 1x beroep op moeten doen en toen is alles vlekkeloos verlopen.
-
Precarious
- Newbie

- Contacteer:
Bedankt voor de reacties.
Ik zie op de Belfius site dat bijstand aan personen in België en het buitenland en pechverhelping voor voertuigen in geografisch Europa 90 euro kost. 't Gelijkaardige kost bij VAB meer dan dubbel zoveel (198 euro)! Zou Belfius assistance niet kunnen profiteren van de naamsbekendheid van VAB of zouden de waarborgen bij Belfius assistance lager liggen dan bij VAB?
Ik zie op de Belfius site dat bijstand aan personen in België en het buitenland en pechverhelping voor voertuigen in geografisch Europa 90 euro kost. 't Gelijkaardige kost bij VAB meer dan dubbel zoveel (198 euro)! Zou Belfius assistance niet kunnen profiteren van de naamsbekendheid van VAB of zouden de waarborgen bij Belfius assistance lager liggen dan bij VAB?
voor die 90 euro heb je wel geen vervangauto, medische kosten in buitenland tot 50.000 euro, geen nazorg in België.
En VAB is niet de goedkoopste (en voor die 198 euro heb je ook geen vervangauto). Wel zijn medische kosten verzekerd tot 1 miljoen + nazorg in België tot 6.250 euro
Als ik dit vergelijk met de assistance in autoverzekering zelf is Belfius ook niet de beste keuze. Assistance in de autoverzekering kost meestal 80-90 euro maar dan heb je wel een vervangauto en medische kosten tot 50.000 euro, geen nazorg in Belgie.
Dus de 198 euro van VAB is wel een betere polis maar toch de meerprijs niet waard volgens mij. Zeker niet in vergelijking met de witte producten in een autoverzekering.
En VAB is niet de goedkoopste (en voor die 198 euro heb je ook geen vervangauto). Wel zijn medische kosten verzekerd tot 1 miljoen + nazorg in België tot 6.250 euro
Als ik dit vergelijk met de assistance in autoverzekering zelf is Belfius ook niet de beste keuze. Assistance in de autoverzekering kost meestal 80-90 euro maar dan heb je wel een vervangauto en medische kosten tot 50.000 euro, geen nazorg in Belgie.
Dus de 198 euro van VAB is wel een betere polis maar toch de meerprijs niet waard volgens mij. Zeker niet in vergelijking met de witte producten in een autoverzekering.