belfius gemeenschappelijke rekening
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
belfius gemeenschappelijke rekening
Het klopt toch dat als je al klant bent (pulse rekening) en je partner nog niet, en je wenst een gemeenschappelijke rekening te openen dat je dan beide persoonlijk een afspraak dient te maken in het kantoor van keuze? Beetje raar dat je wel voor jezelf dat allemaal via de app kan regelen (foto nemen identiteitskaart + ondertekenen document ) maar dat je voor het openen van een gemeensch. rekening met z'n tweeën naar de bank moet (allicht om je dan proberen wat extra bankdiensten aan te smeren..)
of dient mijn partner eerst ook een pulse rekening online aan te vragen en kan één van ons dan online een gemeensch. rekening openen?
of dient mijn partner eerst ook een pulse rekening online aan te vragen en kan één van ons dan online een gemeensch. rekening openen?
Re: belfius gemeenschappelijke rekening
Ik weet niet of het effectief zo is, maar ik denk dat je het niet zo ver moet zoeken. Het zal eerder een flow zijn die ze nog niet ondersteunen of (omdat een gemeenschappelijke rekening is) ze striktere regels hanteren om deze te openen (mogelijk om te voorkomen dat men een rekening onder dwang zou openen).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.