Belfius stopt met Belfius assistant
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Belfius stopt met Belfius assistant
Vandaag een SMS gekregen van Belfius met de melding dat Belfius Assistant zal stopgezet worden vanaf eind dit jaar. Het zou niet meer voldoen aan de kwaliteitseisen die de bank voor ogen heeft.
Persoonlijk ben ik niet zo blij met deze beslissing. Origineel was ik van ING vertrokken omdat ze ING Offline (waar een fanatische budget tool in zat) hadden stopgezet en nu beslist Belfius dit
Soit, mijn probleem.
Kennen jullie banken die een gratis rekening + goed budget tool aan die in homebanking is geïntegreerd? Exports beginnen maken van csv en import in een andere applicatie lijkt mij zo omslachtig en wil ik liever vermijden.
Thanks
Persoonlijk ben ik niet zo blij met deze beslissing. Origineel was ik van ING vertrokken omdat ze ING Offline (waar een fanatische budget tool in zat) hadden stopgezet en nu beslist Belfius dit
Soit, mijn probleem.
Kennen jullie banken die een gratis rekening + goed budget tool aan die in homebanking is geïntegreerd? Exports beginnen maken van csv en import in een andere applicatie lijkt mij zo omslachtig en wil ik liever vermijden.
Thanks
Re: Belfius stopt met Belfius assistant
Ing offline was inderdaad een goed systeem en ik vond het ook balen dat dat werd stopgezet. Belfius assistent heb ik nooit gebruikt, ook al maakte ik dezelfde overstap.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Precarious
- Newbie

- Contacteer: