Beobank goed? Deutsche bank goed? Ervaringen?
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
-
tettekop
Re: Beobank goed? Deutsche bank goed? Ervaringen?
Mja, wat je zegt klopt niet helemaal. Beobank behoort namelijk al een hele tijd niet meer tot de citigroup, maar de Franse CMNE. Zelfs het laatste jaar (ongeveer) toen ze de naam Citibank nog gebruikten waren ze wel al overgenomen door CMNE.Spruitekop schreef:Deutsche bank blijft mij iets erg gevaarlijks, hun hoge leverage en hun blootstelling aan derivatenrisico's is wel héél extreem hoog. En daarom zou ik ze aan niemand aanraden. Beobank (citygroup) is eigenlijk in hetzelfde bedje ziek, het is ook één van de grootbanken (op wereldniveau) die alle regels met de voeten treedt.
Re: Beobank goed? Deutsche bank goed? Ervaringen?
Spruitekop schreef:Deutsche bank blijft mij iets erg gevaarlijks, hun hoge leverage en hun blootstelling aan derivatenrisico's is wel héél extreem hoog. En daarom zou ik ze aan niemand aanraden. Beobank (citygroup) is eigenlijk in hetzelfde bedje ziek, het is ook één van de grootbanken (op wereldniveau) die alle regels met de voeten treedt.
Ik denk dat Beobank nog meevalt.
Je krijt een gratis zichtrekening tot en met je 30 jaar.
Wat wel lang is.
Daarna kan je een plus zichtrekening openen gratis indien je jou loon stort van min 1250 €
Ik denk persoonlijk dat er ergere banken zijn ( belfuis oa. )