Bepaalde fondsen niet meer aangeboden door Rabobank
TIP
Bepaalde fondsen niet meer aangeboden door Rabobank
Sinds vorig jaar heb ik een effecten rekening bij rabobank die ik elke maand verder uitbouw. Ik investeer in een vijftal fondsen waaronder een aantal indexfondsen van Degroof. Ik was heel tevreden over die fondsen want ze deden het heel goed.
Nu blijkt dat 2 a 3 van die fondsen niet meer aangeboden wordt. Ik kan mijn kleine maar groeiende portefeuille dus niet meer op een gebalanceerde manier verder uitbouwen. Ik heb zo een grafiekje gemaakt waarin ik 30% van die moet hebben, 20% van die, 5% van die, etc...
Dat ik op dit forum post zal rabobank waarschijnlijk er niet toe aanzetten om die fondsen terug aan te bieden. Heeft er iemand wat advies voor mij? Ik zou graag verder investeren in die fondsen. Alles verkopen en naar Binckbank?
Nu blijkt dat 2 a 3 van die fondsen niet meer aangeboden wordt. Ik kan mijn kleine maar groeiende portefeuille dus niet meer op een gebalanceerde manier verder uitbouwen. Ik heb zo een grafiekje gemaakt waarin ik 30% van die moet hebben, 20% van die, 5% van die, etc...
Dat ik op dit forum post zal rabobank waarschijnlijk er niet toe aanzetten om die fondsen terug aan te bieden. Heeft er iemand wat advies voor mij? Ik zou graag verder investeren in die fondsen. Alles verkopen en naar Binckbank?
Re: Bepaalde fondsen niet meer aangeboden door Rabobank
Nevermind, heb al een aantal vervang fondsen gevonden.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.