berekenmodule tak 21 fiscaal lange termijn
TIP
Kies voor het hoogste rendement vergelijk alle langetermijnsparen aanbieders
berekenmodule tak 21 fiscaal lange termijn
Beste
Een vraag, iemand een tip waar een rekenmodule te vinden is voor berekenen maximum te storten, dat aftrekbaar is voor belastingen?
Men maar een bepaald bedrag gebruiken, op de meerder gestorte bedrag wordt men achteraf extra belast!
greetz
jempi25
Een vraag, iemand een tip waar een rekenmodule te vinden is voor berekenen maximum te storten, dat aftrekbaar is voor belastingen?
Men maar een bepaald bedrag gebruiken, op de meerder gestorte bedrag wordt men achteraf extra belast!
greetz
jempi25
Re: berekenmodule tak 21 fiscaal lange termijn
Hallo
niemand die antwoord? Raar?
Het probleem is dit jaar de storting, om te berekenen.
Men stort 2015 een bedrag maar dat wordt pas via 2016 via belastingen verwerkt.
Maar ik kan het maximum niet storten wegens te weinig belastbaar inkomen!
Dus zou ik willen weten hoeveel ik moet storten ink 2015 aang 2016, want de rest is alleen maar om taksen en belastingen nadien op te betalen!
Iemand een module of zoiets of is het gissen????
Er is een regel 169.20 en 6 % v.h netto belastbaar met een maximum van 2260 € >> Maar ik ken toch nog niet mijn inkomsten van dit jaar???
tips thanks
jempi25
niemand die antwoord? Raar?
Het probleem is dit jaar de storting, om te berekenen.
Men stort 2015 een bedrag maar dat wordt pas via 2016 via belastingen verwerkt.
Maar ik kan het maximum niet storten wegens te weinig belastbaar inkomen!
Dus zou ik willen weten hoeveel ik moet storten ink 2015 aang 2016, want de rest is alleen maar om taksen en belastingen nadien op te betalen!
Iemand een module of zoiets of is het gissen????
Er is een regel 169.20 en 6 % v.h netto belastbaar met een maximum van 2260 € >> Maar ik ken toch nog niet mijn inkomsten van dit jaar???
tips thanks
jempi25
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: berekenmodule tak 21 fiscaal lange termijn
Doe een simulatie met de gegevens van vorig jaar. De module zal U zeggen hoeveel je max aftrek is.
Het is nu nog te vroeg om die nu te maken, maar naar het jaareinde toe zult U wel weten, ik zal meer of minder verdienen dan vorig jaar.
http://www.dvv.be/particulieren/publica ... L5QFmd0wiQ" onclick="window.open(this.href);return false;
Het is nu nog te vroeg om die nu te maken, maar naar het jaareinde toe zult U wel weten, ik zal meer of minder verdienen dan vorig jaar.
http://www.dvv.be/particulieren/publica ... L5QFmd0wiQ" onclick="window.open(this.href);return false;