Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Dakisolatie kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Dakisolatie kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Uitvaartverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Spaargids Besparingstips
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Bestaat er een alternatief voor TELENET

Het leven wordt alsmaar duurder. Deel hier je tips om te besparen
Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
30 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
TNTim
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer TNTim
Verstuur privébericht

Re: Bestaat er een alternatief voor TELENET

• Citeer

Bericht door TNTim » 7 november 2015, 00:41

Sebastiaan1985 schreef:Het mobiel netwerk haalt rond de 25 down en 12 up ;)
Bedoel je mobiel dan in de zin van 3g/4g?

Dat vergelijken met het goedkoopste internetabonnement bij Telenet heeft weinig zin lijkt me.
Je kan dat bij het goedkoopste abonnement van Proximus dan voor de volle 50MB/maand doen. :)

Bartd
Hero Member
Hero Member
Contacteer:
Contacteer Bartd
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Bartd » 7 november 2015, 10:20

Wat misschien een alternatief voor telenet zal zijn is Mobistar wanneer deze internet zal aanbieden op de kabel. Maar ja, prijzen zijn daarvan nog niet bekend.
Wat eventueel ook een alternatief kan zijn als een limiet van 15 Gb voldoende is: Easy internet @home van Mobistar.
15 euro per maand, maar wel 4G dekking noodzakelijk.
https://www.mobistar.be/nl/producten-en ... ernet-home" onclick="window.open(this.href);return false;

Lukske
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Lukske
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Lukske » 7 november 2015, 11:53

Mischien kan de klager stoppen met kijken naar TV, niet bellen en niet internetten. Dat kost niks; nul komma nul. Niemand wordt daar toch toe verplicht?

Didymus
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Didymus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Didymus » 7 november 2015, 15:08

TNTim schreef:Om de wilde verhalen van vroeger de kop in te drukken:
Met hoeveel tv's tegelijk kan je tegenwoordig met Proximus naar tv kijken naar verschillende zenders?
Hoeveel programma's kan je programmeren én terzelfdertijd kijken?
Dat hangt af van het VDSL profiel dat je kan krijgen. Minimum 2 HD simultane HD-streams bij VDSL of 1 decoder. Maximaal 3 decoders.
TNTim schreef:Ook spreek je dat iets opnemen nu gebeurt via de cloud, is hier op het internet iets over terug te vinden? Ik vind enkel dit: http://support.nl.proximus.be/app/answe ... n-60-dagen Op die pagina wordt er nog altijd gesproken over decoders met harde schijf én opnames zouden, zonder dat je het telkens manueel aanpast, maar beschikbaar zijn voor 60 dagen?
Opnames in de cloud zijn inderdaad beperkt tot 60 dagen en bij de nieuwste decoders (V5 mini) krijg je zelfs de keus niet meer aangezien ze geen HDD hebben.
TNTim schreef:Als het inderdaad klopt van de cloud, dan belast het uw bandbreedte idd minder op dat moment. Maar dit is ook nodig als de bandbreedte van Proximus veel lager is dan bij Telenet, anders slaat het tilt. Op het eind van de rit maakt dit wel geen verschil voor uw downloadlimiet, want als je de opname bekijkt bij Proximus moet het ook gedownload worden van de cloud terwijl het bij Telenet al op uw harde schijf staat.
Het belast je bandbreedte niet minder, maar gewoon niet. Je decoder mag ook gewoon uitstaan tijdens de opname. Pas op het moment dat je de opname bekijkt wordt er een stream gestart, wat in se véél efficiënter is.
TNTim schreef:Zijn er mensen met het goedkoopste abonnement van Proximus die hun downloadlimiet eens willen testen?
Heeft weinig zin. Iemand met een hoog profiel haalt gewoon met gemak de vooropgestelde snelheid van Internet Start (50/4). Als dat niet haalbaar is zoals hoogstwaarschijnlijk bij TS, dan is dit uiteraard lager.

TNTim
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer TNTim
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door TNTim » 7 november 2015, 19:00

Didymus schreef:Dat hangt af van het VDSL profiel dat je kan krijgen. Minimum 2 HD simultane HD-streams bij VDSL of 1 decoder. Maximaal 3 decoders.
Bij Telenet kan je met een digicorder: 1 post kijken, tegelijkertijd kan je op twee andere opnemen. Minimum eentje meer dus bij Telenet.
Didymus schreef:Opnames in de cloud zijn inderdaad beperkt tot 60 dagen en bij de nieuwste decoders (V5 mini) krijg je zelfs de keus niet meer aangezien ze geen HDD hebben.
Dat is dan toch ook maar triestig... Wij nemen dikwijls volledige reeksen op om ze soms pas maanden nadien ineens te bekijken. (zo staan er bij ons nog opnames op van 2014)
Didymus schreef:Het belast je bandbreedte niet minder, maar gewoon niet. Je decoder mag ook gewoon uitstaan tijdens de opname. Pas op het moment dat je de opname bekijkt wordt er een stream gestart, wat in se véél efficiënter is.
Bandbreedte wordt dus op het moment dat je opneemt niet extra belast, als je ernaar kijkt wel. Voor de downloadlimiet maakt het geen verschil tov Telenet omdat de opname bij bekijken ook moet gedownload worden.
TNTim schreef:Zijn er mensen met het goedkoopste abonnement van Proximus die hun downloadlimiet eens willen testen?
Didymus schreef:Heeft weinig zin. Iemand met een hoog profiel haalt gewoon met gemak de vooropgestelde snelheid van Internet Start (50/4). Als dat niet haalbaar is zoals hoogstwaarschijnlijk bij TS, dan is dit uiteraard lager.
Theorie =/= praktijk dan? Daar heb ik en vele anderen net schrik voor...

johann
Sr. Member
Sr. Member
Contacteer:
Contacteer johann
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door johann » 7 november 2015, 19:29

De lijntesten van de DSL-aanbieders geeft doorgaans wel een goede indicatie van wat je mag verwachten. Het kan natuurlijk altijd zo zijn dat de binnenbekabeling beschadigd is en daardoor een verzwakkend effect heeft op de uiteindelijke snelheid. Er is slechts één manier om dat te weten te komen: een praktijktest.

Telenet is voorspelbaarder, maar heeft dan weer het nadeel in dichter bevolkte gebieden dat de downloadsnelheid tijdens de piekuren naar beneden kan vallen doordat teveel connecties op één node worden gemaakt.

Voor de modale gebruiker komt het aanbod van Telenet en Proximus plusminus op hetzelfde neer. Ik ben al bij beide klant geweest, op verschillende adressen, maar de keuze voor de ene of de andere was daarbij telkens ingegeven door de beschikbaarheid van de technologie, zodat er eigenlijk geen keuze was. Veel verschil heb ik niet gemerkt, ook niet qua klantendienst (die van Proximus is naar mijn ervaring een tikkeltje vriendelijker, maar heeft net zoveel moeite om een probleem adequaat op te lossen als die van Telenet).

annetje
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer annetje
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door annetje » 8 november 2015, 09:09

TNTim schreef:Opnames in de cloud zijn inderdaad beperkt tot 60 dagen en bij de nieuwste decoders (V5 mini) krijg je zelfs de keus niet meer aangezien ze geen HDD hebben.
Die 60 dagen is nu het geval. Ik had gelezen dat ze binnenkort alle decoders met HDD gaan vervangen door het nieuwe type zonder HDD, waarbij alles in de cloud komt. Daar ik in de zomer veel opneem, heb ik de rest van het jaar nodig om dit te zien. Ik zag het even niet meer zitten met die 2 maanden.
Na contact met Proximus blijkt dat de decoderswitch pas in de loop van het voorjaar zal starten, en dat het de bedoeling is dat je je opnames tot 2 jaar kan bijhouden.

Ranter the 2nd
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Ranter the 2nd
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Ranter the 2nd » 8 november 2015, 09:28

Lukske schreef:Mischien kan de klager stoppen met kijken naar TV, niet bellen en niet internetten. Dat kost niks; nul komma nul. Niemand wordt daar toch toe verplicht?
:) Klopt!

Voor de 35ste keer dezelfde vraag, terwijl het op dit forum en talrijke andere fora besproken is.
Telkens voor- en tegenstanders, telkens "the same shit"

Op ééntje was er zelf ene die steen en been zaagde over de "schandalige" maandelijkse kosten...maar meneer of mevrouw had wel een extra sport- en filmpakket... ZUCHT ::)

Zoals de vraag wordt gesteld, begrijp ik dat je eigenlijk tevreden bent van de producten en geleverde diensten, maar je minder wil betalen... De oplossing is : ga naar een kleinere provider, zonder hetzelfde te verwachten of snoei in uw producten die je nu hebt en wees tevreden met minder.

In uw auto van 15k, mag je niet hetzelfde verwachten al diegene van je buur die 50k heeft gekost.

Ranter the 2nd
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer Ranter the 2nd
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Ranter the 2nd » 8 november 2015, 09:40

Bartd schreef:Wat misschien een alternatief voor telenet zal zijn is Mobistar wanneer deze internet zal aanbieden op de kabel. Maar ja, prijzen zijn daarvan nog niet bekend.
Wat eventueel ook een alternatief kan zijn als een limiet van 15 Gb voldoende is: Easy internet @home van Mobistar.
15 euro per maand, maar wel 4G dekking noodzakelijk.
https://www.mobistar.be/nl/producten-en ... ernet-home" onclick="window.open(this.href);return false;

Ondanks al vele testperiodes en vooropgestelde data, blijft het heel stil omtrent over de lancering van hun TV-producten via de kabel.
Serieuze kinderziektes?

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 8 november 2015, 10:12

Lijntest met het goedkoopste abonnement van Proximus (daarover straks meer) : Ik heb zelf de internet Start. Die is trouwens ruim voldoende voor bijna elke gebruiker maar de operatoren verkopen het goedkoopste produkt niet graag.
Er is weinig snelheidsverschil inzake download- of upload. Wel in mogelijke downloadhoeveelheid. Behalve mijn tip over vaste lijn niet meer gebruiken en vervangen door andere telefonieprodukten (zie hierboven) zou ik TS ook nog aanraden om te overwegen of hij kan zakken voor internet naar een produkt START. Als hij zelf een hoger abonnement heeft scheelt dit gauw ook al 10 euro per maand, zonder nadelen. Op je Proximus faktuur staat onderaan hoeveel Gig je hebt verbruikt de vorige maand. Daaraan weet je ook meteen of je met de START internet in een pack toekomt (150 gig per maand).

Downloadhoeveelheid : de operatoren willen de mensen graag wijsmaken dat ze veel gigabytes nodig hebben per maand. Mijn echtgenote zit hier elke dag naar streaming video te kijken (tv programma's), uren aan een stuk. Van onze limiet van 150 gig in een Pack hebben we vorige maand 70 gig opgebruikt.

Beste mensen .. ik hoop dat jullie ook weten dat je de snelheid door 8 moet delen om aan de echte Megabytes te komen die je downloadt per seconde ??? Wat de operatoren gebruiken is MegaBIT.. Dat is dus niet MegaBYTE per seconde.
8 megaBIT is gelijk aan ongeveer 1 megaBYTE. 80 Megabit downloadsnelheid is gelijk aan 10 MegaByte (ongeveer) - per seconde.
In hoeveelheid gedownloade data wordt wel degelijk MegaBYTE of GigaBYTE gebruikt.
De bits voor snelheid per seconde ... De bytes voor hoeveelheid zoals die bv op je harde schijf staat.

Op vraag van ander lid even de snelheid getest met mijn start abonnement. Speedtest wijst uit dat ik op zondagochtend rond de 33,5 Mbps zit (MegaBIT) per seconde voor download. Voor upload kom ik aan 3.82 Mbps.
Omstandigheden : ik gebruik een netwerkadapter en deze is niet ideaal bedraad. Echter wijst een test uit dat de verbinding tussen beide gebeurt aan een snelheid van 110 Mbps. Dus ..
Via Wifi heb ik hetzelfde resultaat.
Theoretisch heb ik een profiel van 70 Mbps. Dat is wat de lijn aankan (niet realistisch om aan te nemen dat je dat ook elke dag uit je lijn haalt). Vergelijk het met de topsnelheid van je auto die je nooit echt zal gebruiken.
Geen test gedaan waarbij ik de laptop rechtstreeks op de modem inplug wegens onbeschikbaarheid van de laptop op dit moment.

Als je programma wordt opgenomen in de Cloud heeft dit wel degelijk invloed op je lijncapaciteit en houdt het je gebruik lager.
Bv Op zaterdagavond neem je op terwijl je kijkt naar iets anders : je krijgt 1 stream binnen. Op zondagnamiddag kijk je naar het opgenomen programma : 1 stream komt binnen. Opnemen op je HD zou betekenen dat je op zaterdag 2 streams ontvangt en dat je al dichter bij je limiet zou kunnen komen. Als je dus een piek haalt van 16 is deze dan ineens werkbaarder. TV beelden komen binnen aan ongeveer een dikke 4 a 7 Mbit per seconde heb ik vernomen .. Maar er wordt weinig over geschreven. Het is ook voor iedere operator verschillend.
Waar het geen invloed op heeft is op je download in hoeveelheid : Voor tv beelden is er sowieso geen downloadlimiet.. Die geldt enkel voor je internetverkeer (zowel bij Prox als bij TN).
Ranter the 2nd schreef:Ondanks al vele testperiodes en vooropgestelde data, blijft het heel stil omtrent over de lancering van hun TV-producten via de kabel.
Serieuze kinderziektes?
Ze zijn die gesprekken gestart in een periode waarin de vrijage tussen Telenet en Mobistar nog dik 'aan' was. Ondertussen heeft TN die andere gekocht : BASE .. en mobistar bedankt voor zijn diensten (op termijn).
In plaats van een bondgenoot is Mobistar nu een concurrent geworden. Niets meer dan dat.
Misschien is het voor TN nu veel minder interessant om hun kabel te laten gebruiken door Mobistar.
Ik gok erop dat TN de boot zo lang mogelijk afhoudt en dat ze meer aan uitstel doen dan eerst gepland was.

Sebastiaan1985
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Sebastiaan1985
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Sebastiaan1985 » 8 november 2015, 10:59

Ik heb een besparingstip waar niemand tegen op kan! Het internetVanDeBuren ;)

Didymus
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Didymus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Didymus » 8 november 2015, 13:21

haelewyn schreef:Op vraag van ander lid even de snelheid getest met mijn start abonnement. Speedtest wijst uit dat ik op zondagochtend rond de 33,5 Mbps zit (MegaBIT) per seconde voor download. Voor upload kom ik aan 3.82 Mbps.
Omstandigheden : ik gebruik een netwerkadapter en deze is niet ideaal bedraad. Echter wijst een test uit dat de verbinding tussen beide gebeurt aan een snelheid van 110 Mbps. Dus ..
Via Wifi heb ik hetzelfde resultaat.
Theoretisch heb ik een profiel van 70 Mbps. Dat is wat de lijn aankan (niet realistisch om aan te nemen dat je dat ook elke dag uit je lijn haalt). Vergelijk het met de topsnelheid van je auto die je nooit echt zal gebruiken.
Als je je pc rechtstreeks inplugt op de modem zal je normaal gezien heel dicht bij die 50/4 komen. Limiterende factor in jouw geval is trouwens je abonnement, en niet je lijnprofiel: internetsnelheid wordt beperkt tot 50/4 in de centrale van Proximus. Wanneer je tv kijkt zal je je volle down- en uploadsnelheid behouden dankzij die 20 Mbit die je op overschot hebt. :)
haelewyn schreef:Ze zijn die gesprekken gestart in een periode waarin de vrijage tussen Telenet en Mobistar nog dik 'aan' was. Ondertussen heeft TN die andere gekocht : BASE .. en mobistar bedankt voor zijn diensten (op termijn).
In plaats van een bondgenoot is Mobistar nu een concurrent geworden. Niets meer dan dat.
Misschien is het voor TN nu veel minder interessant om hun kabel te laten gebruiken door Mobistar.
Ik gok erop dat TN de boot zo lang mogelijk afhoudt en dat ze meer aan uitstel doen dan eerst gepland was.
Volgens Mobistar liggen de prijzen die ze aan Telenet moeten betalen nog te hoog om een succesvol commerciëel aanbod uit te bouwen. Ze hopen dat het BIPT Telenet alsnog tot lagere prijzen dwingt.

TNTim
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer TNTim
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door TNTim » 8 november 2015, 14:08

@haelewyn
Op basis van de cijfers die je geeft: 70Mbps download en 150 gig downloadlimiet heb je niet het goedkoopste abonnement van Proximus.
http://www.proximus.be/nl/id_cr_int/par ... ernet.html
Je zit volgens mij met een "Comfort" ipv "Start", wat 12€/maand duurder is.

Didymus
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer Didymus
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Didymus » 8 november 2015, 14:38

Zijn synchronisatieprofiel kan wel degelijk 70/10 zijn terwijl hij maar een abonnement heeft voor 50/4.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 8 november 2015, 15:01

Inderdaad Didymus. Ik heb wel degelijk de Internet Start .. met de beperking zoals je zegt voor de download tot 50 Mbps.
En die andere 20 voor TV : zou ook kunnen kloppen.
Maar ik heb satelliet-tv thuis.
Limiterende factor is inderdaad mijn abonnement, maar ook mijn binnenbekabeling, denk ik. Ik woon in een oudere woning met dito elektriciteitsleidingen. Misschien dat het in een nieuwe woning ook wel nog iets beter kan.

@TNTim :

De 150 downloadlimiet heb ik omdat ik in een pack met de vaste lijn erbij 50 GB extra krijg. Als ik alleen internet Start had zou dat maar 100 GB zijn.
Als je bij packs kijkt en je gaat daar bij internet in de lijst even naar links, zal je zien dat je in een pack met internet START die 50 extra GB maandelijks krijgt.
Internet moet niet per se met een vaste lijn zijn in combinatie. Met mobiele telefoon of televisie zou je dat ook krijgen (vroeger toch).

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

30 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2

Terug naar “Besparingstips”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy