'Beste' gratis zichtrekening(en)
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: 'Beste' gratis zichtrekening(en)
Daarvoor is Keytrade een bank.EarthNvstr1 schreef: ↑15 mei 2023, 18:20 Ik kan best begrijpen dat een bedrijf bepaalde klanten liever kwijt dat rijk is.![]()
Wat bij een ander geen probleem kunnen ze zelfs niet deftig oplossen.
Of zou de barrière de taal zijn van de medewerkers?
En ja stel me veel vragen, of ze het nu leuk of niet vinden.
Moesten veel meer mensen doen i.p.v alles te ondergaan.
Daar dan ook nog het Payconic verhaal en hun gratis nieuwe kaarten.

Waarom zouden mensen toch niet zo happy om van bank te wisselen.
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Ik heb totaal geen idee waarover je het hebt. Ik ga het ook niet proberen uit te pluizen.burgundy schreef: ↑15 mei 2023, 21:07Daarvoor is Keytrade een bank.EarthNvstr1 schreef: ↑15 mei 2023, 18:20 Ik kan best begrijpen dat een bedrijf bepaalde klanten liever kwijt dat rijk is.![]()
Wat bij een ander geen probleem kunnen ze zelfs niet deftig oplossen.
Of zou de barrière de taal zijn van de medewerkers?
En ja stel me veel vragen, of ze het nu leuk of niet vinden.
Moesten veel meer mensen doen i.p.v alles te ondergaan.
Daar dan ook nog het Payconic verhaal en hun gratis nieuwe kaarten.![]()
Maar blijkbaar voelde je je aangesproken door mijn post op één of andere manier.

Al eens tussen de regels lezen zeker.EarthNvstr1 schreef: ↑15 mei 2023, 21:12
Ik heb totaal geen idee waarover je het hebt. Ik ga het ook niet proberen uit te pluizen.
Maar blijkbaar voelde je je aangesproken door mijn post op één of andere manier.![]()
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Iemand al de update gedaan van de Crelan-app? Eén van de handigste functionaliteiten die ik bij andere bankapps niet heb was dat je het saldo van je zichtrekening kon zien zonder in te loggen. Na die update vind ik die functionaliteit niet terug?Yvekes schreef: ↑9 mei 2023, 14:13 Ik heb ook een gratis crelan basic zichtrekening. In hun app zit ook een link naar payconic. Die werkt ook prima. Betalingen bij handelaars gebeuren via payconic bij mij altijd via deze rekening, aangezien je zeker maar 1 rekening aan je payconic-app kan linken. Je zal de app van payconic wel nog apart moeten installeren. Die is niet ingebouwd in de crelan bankapp maar wat is de meerwaarde daarvan?
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Belfius heeft dat ook (nog altijd).
Ing had dat maar daar is het ook weg.
Je kunt misschien een pushbericht krijgen als er een storting (edit : of een uitgave) is vanaf een bepaald bedrag ?
Ing had dat maar daar is het ook weg.
Je kunt misschien een pushbericht krijgen als er een storting (edit : of een uitgave) is vanaf een bepaald bedrag ?
Laatst gewijzigd door haelewyn op 5 december 2023, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ik zal eens wat dingen uittesten, maar momenteel lukt inloggen niet 

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.