Spaargids logo
Contact
  • FR
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
      Gas & elektriciteit Elektriciteit Gas Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
      Grote bedrijven Kmo’s
    Algemeen
      Verhuisdienst Leveranciers Nieuws Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
      Zonnepanelen kopen Spouwmuurisolatie kopen Zoldervloerisolatie kopen Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
      Spaarproducten
      Spaarrekening Termijnrekening Kasbons Baby-en jongerenrekening Simulator spaarrekeningen Rating en reviews banken
      Fiscaal sparen
      Pensioensparen Langetermijnsparen
      Zelfstandigen
      VAPZ IPT POZ
    Lenen
      Wonen
      Hypothecaire lening Verbouwingslening Energielening Overbruggingskrediet Simulator woonkrediet Kosten herfinanciering
      Voertuigen
      Autolening Fietslening Motorlening Mobilhomelening

Andere leningen
      Persoonlijke lening Geldreserves Samenvoegen van leningen Crowdfunding
    Beleggen
      Beleggingsfondsen Beleggingsplannen Rendementen beleggingsplannen Crowdlending Fondsenaanbod banken Pensioenspaarfondsen Private banking
    Betalen
      Zichtrekeningen VISA Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
      Autoverzekering vergelijken Autoverzekering afsluiten Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
      Brandverzekering vergelijken Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
      Tak 23 beleggingsverzekering Tak 21 spaarverzekering Reisverzekeringen Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
      Telecom vergelijken Telecom abonnementen Smartphones met abonnement Vergelijk snel Providers
    Meest gekozen
      Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn Internet+TV+Mobiel Internet+TV+Vaste lijn Internet+Mobiel Internet+Vaste lijn Internet+TV Mobiel Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
      Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
      Overzicht ziekenfondsen Aansluiten ziekenfonds Veranderen ziekenfonds Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
      Christelijke Mutualiteit Helan LM Mutplus.be LM Oost-Vlaanderen LM Plus NZVL Solidaris Solidaris Brabant VNZ
    Nieuws
  • Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Pensioen
  • Forum
  • Nieuws
Spaargids logo
Log in
  • Al uw aanvragen op één plaats
  • Beheer uw newsletter voorkeuren
  • Praat mee op ons forum
Inloggen
Of

Nieuw bij spaargids.be?

Account aanmaken
  • Energie
    Vergelijken
    • Gas & elektriciteit
    • Elektriciteit
    • Gas
    • Promoties en kortingen
    Voor bedrijven
    • Grote bedrijven
    • Kmo’s
    Algemeen
    • Verhuisdienst
    • Leveranciers
    • Nieuws
    • Veelgestelde vragen
    Duurzaam wonen
    • Zonnepanelen kopen
    • Spouwmuurisolatie kopen
    • Zoldervloerisolatie kopen
    • Thuisbatterij kopen
    Nieuws
  • Financiën
    Sparen
    • Spaarproducten
    • Spaarrekening
    • Termijnrekening
    • Kasbons
    • Baby-en jongerenrekening
    • Simulator spaarrekeningen
    • Rating en reviews banken
    • Fiscaal sparen
    • Pensioensparen
    • Langetermijnsparen
    • Zelfstandigen
    • VAPZ
    • IPT
    • POZ
    Lenen
    • Wonen
    • Hypothecaire lening
    • Verbouwingslening
    • Energielening
    • Overbruggingskrediet
    • Simulator woonkrediet
    • Kosten herfinanciering
    • Voertuigen
    • Autolening
    • Fietslening
    • Motorlening
    • Mobilhomelening
    • Andere leningen
    • Persoonlijke lening
    • Geldreserves
    • Samenvoegen van leningen
    • Crowdfunding
    Beleggen
    • Beleggingsfondsen
    • Beleggingsplannen
    • Rendementen beleggingsplannen
    • Crowdlending
    • Fondsenaanbod banken
    • Pensioenspaarfondsen
    • Private banking
    Betalen
    • Zichtrekeningen
    • VISA
    • Mastercard
    Forum
    Nieuws
  • Verzekeringen
    Autoverzekering
    • Autoverzekering vergelijken
    • Autoverzekering afsluiten
    • Autoverzekering overstappen
    Brandverzekering
    • Brandverzekering vergelijken
    • Brandverzekering afsluiten
    Schuldsaldoverzekering
    Andere verzekeringen
    • Tak 23 beleggingsverzekering
    • Tak 21 spaarverzekering
    • Reisverzekeringen
    • Uitvaartverzekering
    Nieuws
  • Telecom
    Vergelijken
    • Telecom vergelijken
    • Telecom abonnementen
    • Smartphones met abonnement
    • Vergelijk snel
    • Providers
    Meest gekozen
    • Internet+TV+Mobiel+Vaste lijn
    • Internet+TV+Mobiel
    • Internet+TV+Vaste lijn
    • Internet+Mobiel
    • Internet+Vaste lijn
    • Internet+TV
    • Mobiel
    • Internet
    Nieuws
    FAQ
  • Ziekenfondsen
    Vergelijken
    • Ziekenfondsen vergelijken
    Algemeen
    • Overzicht ziekenfondsen
    • Aansluiten ziekenfonds
    • Veranderen ziekenfonds
    • Mutualiteit kiezen
    Ziekenfondsen
    • Christelijke Mutualiteit
    • Helan
    • LM Mutplus.be
    • LM Oost-Vlaanderen
    • LM Plus
    • NZVL
    • Solidaris
    • Solidaris Brabant
    • VNZ
    Nieuws
Contact
  • Français
  • U bevindt zich hier:  Home Forum Sparen Spaarrekeningen
  • Zoek
  • Forumoverzicht
  • Aanmelden
  • Snelle links
    • Onbeantwoorde onderwerpen
    • Actieve onderwerpen
    • Recente berichten
  • Zoek

Beste strategie om StepUP/Tempo leeg te halen

Plaats reactie
  • Afdrukweergave
Uitgebreid zoeken
28 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2
TIP
Gebruik onze tools spaarrentes vergelijken - Simulatie van uw rendement - Vergelijk kredietwaardigheid
anonymous

Re: Beste strategie om StepUP/Tempo leeg te halen

• Citeer

Bericht door anonymous » 4 oktober 2019, 12:27

BC547 schreef: ↑4 oktober 2019, 12:19 Getrouwheidspremie krijg je als je een bedrag laat staan voor TEN MINSTE 1 jaar.
Maar ook na 1 jaar krijg je nog de getrouwheidspremie.
Na een jaar blijft de huidige getrouwheidspremie gegarandeerd voor 1 jaar.

Als je op 1/02/2018 een bepaalde bedrag heb gespaard krijg je op 1/02/2019 je getrouwheidpremie.
Als Je het bedrag op 1/10/2019 afgehaald krijg je de getrouwheidspremie ook van 1/02/2019 tot 1/10/2019.

Maar je kan het ook een jaar laten staan want ze garanderen opnieuw na 1 jaar de getrouwheidspremie die op 1/02/2019 gegarandeerd werd.
KLOPT NIET!!
Het spaargeld dat je op 1/02/2018 op je spaarrekening gezet hebt, verwerft zijn getrouwheidspremie op 01/02/2019, maar wordt uitbetaald op 01/04/2019.
Op 1/02/2019 gaat er een NIEUWE periode in van 1 jaar. Dus de volgende premieverwerving zal zijn op 01/02/2020 en uitbetaald op 01/04/2020.
Als je de premie, die op 01/04/2019 uitbetaald werd, laat staan op de spaarrekening, dan geeft die op zijn beurt een getrouwheidspremie op 01/04/2020.

BC547
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer BC547
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door BC547 » 4 oktober 2019, 12:55

Ik denk dat je verkeerd bent...
Het klopt wel dat je de getrouwheidspremie maar zal krijgen het volgend kwartaal. (en de rente op de rente zal ingaan op de datum dat de 1e rente werd uitbetaald)

Op 1/02/2019 gaat er inderdaad een NIEUWE periode in, waarbij ze een garantie geven dat ze de rente van 1/02/2019 garanderen voor minimum 1 jaar. Maar als je het nog een half jaar laat staan krijg je ook op dat half jaar de getrouwheidspremie (uitbetaald volgend kwartaal)

Als je de rente (basis en/of getrouwheid) direct wil ontvangen kan je ook de rekening afsluiten!

Ik zoek gegevens waarmee ik bovenstaande beweringen kan staven.
@ anonymous heb jij links waarmee je je beweringen kan staven?

edward
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer edward
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door edward » 4 oktober 2019, 13:21

Heel de discussie hier bewijst dat er nood is aan een deftig programma dat aangeeft hoeveel en wanneer kan afgehaald worden zonder dat men getrouwheidspremies verliest.

Ik doe dat via mijn Hot-Accounts programma https://www.hot-accounts.com

Zie in bijlage het detailrapport 'opgebouwde getrouwheidspremies'.
Bovenaan de lijst staan de bedragen die net een nieuwe periode gestart zijn, terwijl de bedragen onderaan bijna hun getrouwheid bereikt hebben (aangegeven in de kolom 'Einddatum Getr.')
De kolom 'Opgebouwde GI' geeft aan hoeveel men verliest aan getrouwheid als men het bedrag nu afhaalt. De laatste kolom geeft aan hoeveel getrouwheid men zal ontvangen als het bedrag tot 'Einddatum Getr.' op de rekening blijft staan. Dit bedrag wordt uitgekeerd op de aangegeven betalingsdatum.

Om het wat overzichtelijk te houden toont de lijst hier slechts één rekening, maar dit rapport wordt standaard aangemaakt voor alle spaarrekeningen die men wenst op te volgen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

NTO
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door NTO » 4 oktober 2019, 13:27

BC547 schreef: ↑4 oktober 2019, 12:55 Ik zoek gegevens waarmee ik bovenstaande beweringen kan staven.
Er bestaat een website voor personen die geïnteresseerd zijn in sparen en beleggen, met allerlei nuttige info.

Spaardergids, of Spaardersgids, of zoiets ;)

Daar vond ik deze definitie:

Spaarrekeningen - Wat is de getrouwheidspremie?
De rentevergoeding op een spaarrekening bestaat uit twee elementen: een basisrente en een getrouwheidspremie.
De getrouwheidspremie kan u zien als een beloning als u voor langere tijd uw geld laat staan op uw spaarboekje.
De getrouwheidspremie komt bovenop de basisrente. Ze wordt toegekend per jaar voor elk bedrag dat gedurende twaalf opeenvolgende kalendermaanden, volgend op de periode waarover de aangroeipremie wordt toegekend, op de rekening staat

NTO
Verbannen Gebruiker
Verbannen Gebruiker

• Citeer

Bericht door NTO » 4 oktober 2019, 13:32

BC547 schreef: ↑4 oktober 2019, 12:19 Maar ook na 1 jaar krijg je nog de getrouwheidspremie.
Na een jaar blijft de huidige getrouwheidspremie gegarandeerd voor 1 jaar.
Op voorwaarde dat het geld er opnieuw een jaar opstaat. Haal je het geld sneller af, of als je je rekening afsluit, krijg je alleen de basispremie.

anonymous

• Citeer

Bericht door anonymous » 4 oktober 2019, 13:50

BC547 schreef: ↑4 oktober 2019, 12:55 Ik denk dat je verkeerd bent...
Het klopt wel dat je de getrouwheidspremie maar zal krijgen het volgend kwartaal. (en de rente op de rente zal ingaan op de datum dat de 1e rente werd uitbetaald)

Op 1/02/2019 gaat er inderdaad een NIEUWE periode in, waarbij ze een garantie geven dat ze de rente van 1/02/2019 garanderen voor minimum 1 jaar. Maar als je het nog een half jaar laat staan krijg je ook op dat half jaar de getrouwheidspremie (uitbetaald volgend kwartaal)

Als je de rente (basis en/of getrouwheid) direct wil ontvangen kan je ook de rekening afsluiten!

Ik zoek gegevens waarmee ik bovenstaande beweringen kan staven.
Je krijgt maar getrouwheidspremies op geld dat er gedurende 12 opeenvolgende maanden opstaat. Eens een getrouwheidsperiode van 1 jaar afgelopen is, begint er een nieuwe periode van 12 maanden te lopen.
Als je geld er 1 dag te vroeg afhaalt, krijg je geen premie. Ook niet als dat geld er al langer opstaat dan 1 jaar.

Bron: Belgisch wetboek.

Als je me niet gelooft, vraag het na aan je bank.
Bij sommige (de meeste?) banken kan je een simulatie doen, wat er gebeurt als je op een bepaalde datum geld afhaalt. Doe maar eens een simulatie waarbij je geld afhaalt dat er langer als 1 jaar opstaat.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 4 oktober 2019, 15:53

BC547 schreef: ↑4 oktober 2019, 12:19 Op 1/02/2019 gaat er inderdaad een NIEUWE periode in, waarbij ze een garantie geven dat ze de rente van 1/02/2019 garanderen voor minimum 1 jaar. Maar als je het nog een half jaar laat staan krijg je ook op dat half jaar de getrouwheidspremie (uitbetaald volgend kwartaal)
Klopt niet. Het geld moet er opnieuw een jaar op staan.

""""" Onverminderd de toepassing van de bepaling onder 4°, b), zevende lid, blijft de getrouwheidspremie die van toepassing is op het ogenblik van de storting of bij het begin van een nieuwe getrouwheidsperiode, van toepassing voor de volledige getrouwheidsperiode; """"""

Een getrouwheidsperiode is altijd een jaar. Geen drie maanden en vijf dagen.

Zie ook in de file die ik gepost heb, begin van deze draad. Daar zie je dat oude stortingen opnieuw een jaar moeten op de rekening staan voor ze opnieuw getrouwheidspremie opbrengen.
edward schreef: ↑4 oktober 2019, 13:21 Heel de discussie hier bewijst dat er nood is aan een deftig programma dat aangeeft hoeveel en wanneer kan afgehaald worden zonder dat men getrouwheidspremies verliest.
Iedere bank die ik ken heeft een dergelijke module in zijn webbankieren waar je heel duidelijk kan raadplegen wat de bedragen en periodes zijn zonder dat je eerst moeite hebt moeten doen om de gegevens zelf te verzamelen en in te brengen in eender welke software. Zie mijn eerste bericht in deze draad en de file in bijlage daarvan. Dat is gekopieerd (gedeeltelijke kopie) via de website van ING.

De getrouwheidspremie voor geld dat gestort wordt op 2 september 2019 loopt trouwens tot 1 september van het volgende jaar (niet zoals in jouw voorbeeld) maar dat is slechts een detail.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 5 oktober 2019, 10:10, 1 keer totaal gewijzigd.

edward
Full Member
Full Member
Contacteer:
Contacteer edward
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door edward » 4 oktober 2019, 18:16

haelewyn schreef: ↑4 oktober 2019, 15:53
edward schreef: ↑4 oktober 2019, 13:21 Heel de discussie hier bewijst dat er nood is aan een deftig programma dat aangeeft hoeveel en wanneer kan afgehaald worden zonder dat men getrouwheidspremies verliest.
Iedere bank die ik ken heeft een dergelijke module in zijn webbankieren waar je heel duidelijk kan raadplegen wat de bedragen en periodes zijn zonder dat je eerst moeite hebt moeten doen om de gegevens zelf te verzamelen en in te brengen in eender welke software. Zie mijn eerste bericht in deze draad en de file in bijlage daarvan. Dat is gekopieerd (gedeeltelijke kopie) via de website van ING.

De getrouwheidspremie voor geld dat gestort wordt op 2 september 2019 loopt trouwens tot 1 september van het volgende jaar (niet zoals in jouw voorbeeld) maar dat is slechts een detail.
Als men bv. een tiental banken en nog wat meer bankrekeningen heeft, dan is het doorploegen van de informatie op de website van iedere bank apart toch heel wat werk. Gezien de lage rentestanden zullen velen zeggen dat dit de moeite niet waard is.
Met het Hot-Accounts programma krijgt ik met één druk op de knop een overzicht van alle opgebouwde getrouwheidspremies voor alle spaarrekeningen over alle banken. Men ziet onmiddellijk wanneer welke bedrag op welke bankrekening beschikbaar komt of recent beschikbaar is gekomen.
Daar staat inderdaad tegenover dat transacties moeten ingegeven worden. Voor spaarrekeningen is dat echter heel weinig moeite. (En voor zichtrekeningen kan informatie via Excel of Csv bestanden geïmporteerd worden).

BC547
Jr. Member
Jr. Member
Contacteer:
Contacteer BC547
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door BC547 » 5 oktober 2019, 08:15

Blijkbaar ben ik verkeerd...

Toch ben ik blij dat ik de discussie ben aangegaan want daar moet ik de toekomst rekening mee houden.
(Wat ik vroeger niet deed)

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 5 oktober 2019, 10:15

@BC547 : Je bent al overtuigd zie ik, maar ik had gisteren nog gezocht naar meer informatie.
Omdat in de wet nergens duidelijk omschreven staat dat een getrouwheidsperiode 12 maanden MOET duren. Alle banken gebruiken wel 12 maanden, maar als ik die wet lees zou het net zo goed 6 maanden kunnen zijn (?).

De banken zetten dat wel uitdrukkelijk in hun voorwaarden en ik post hieronder als voorbeeld de tekst van bij ING.

"""De getrouwheidspremie wordt verleend op alle kapitalen die gedurende een periode van 12 opeenvolgende kalendermaanden (hierna “de getrouwheidsperiode”) geboekt blijven op de Spaarrekening.
De getrouwheidsperiode vangt ten laatste aan op de eerste kalenderdag volgend op de boeking van de kapitalen of volgend op het einde van de vorige getrouwheidsperiode.
De getrouwheidspremie die op een bepaald ogenblik wordt toegekend, is dezelfde voor nieuwe stortingen en voor spaartegoeden waarvoor een nieuwe getrouwheidsperiode begint te lopen."""

@edward : als het voor jou zo het makkelijkst en het beste werkt, ... ieder zijn ding.

wrpint

• Citeer

Bericht door wrpint » 5 oktober 2019, 11:04

Even een waarschuwing. Ik ben ook maandelijks mijn Tempospaarrekening bij ING aan het leeghalen. Deze maand werkte ik uitzonderlijk met memodatum (omdat ik een aantal dagen in het buitenland vertoefde). Had mijn overschrijving ingesteld van Tempo naar ING Lion op 1/10 en van ING Lion naar externe rekening op 1/10. Nu krijg ik plots het bericht in mijn online banking dat de overschrijving van ING Lion naar externe rekening niet kon worden uitgevoerd wegens onvoldoende beschikbaar. Ze hebben me 7,26 EUR aangerekend voor deze onuitvoerbare overschrijving!! Ok, ik hou op mijn Lion-account amper geld aan, maar je zou toch verwachten dat ze die 500 EUR die van Lion kwam, zouden gebruiken om naar externe rekening over te schrijven (zelfde datum - zelfde bedrag). Ze hebben blijkbaar eerst 500 EUR willen overschrijven van Lion naar externe en dan pas de 500 van de Tempospaarrekening naar Lion Account. Ik vind deze praktijk redelijk crapuleus en vraag me af of dit zomaar kan? Sowieso gaat ING hier op de schop van zodra mijn Tempo volledig leeg is en ik al mijn intresten heb ontvangen.

Danv
Newbie
Newbie
Contacteer:
Contacteer Danv
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door Danv » 5 oktober 2019, 12:33

wrpint schreef: ↑5 oktober 2019, 11:04 [shadow]Even een waarschuwing. Ik ben ook maandelijks mijn Tempospaarrekening bij ING aan het leeghalen. Deze maand werkte ik uitzonderlijk met memodatum (omdat ik een aantal dagen in het buitenland vertoefde). Had mijn overschrijving ingesteld van Tempo naar ING Lion op 1/10 en van ING Lion naar externe rekening op 1/10. Nu krijg ik plots het bericht in mijn online banking dat de overschrijving van ING Lion naar externe rekening niet kon worden uitgevoerd wegens onvoldoende beschikbaar. Ze hebben me 7,26 EUR aangerekend voor deze onuitvoerbare overschrijving!! Ok, ik hou op mijn Lion-account amper geld aan, maar je zou toch verwachten dat ze die 500 EUR die van Lion kwam, zouden gebruiken om naar externe rekening over te schrijven (zelfde datum - zelfde bedrag). Ze hebben blijkbaar eerst 500 EUR willen overschrijven van Lion naar externe en dan pas de 500 van de Tempospaarrekening naar Lion Account. Ik vind deze praktijk redelijk crapuleus en vraag me af of dit zomaar kan? Sowieso gaat ING hier op de schop van zodra mijn Tempo volledig leeg is en ik al mijn intresten heb ontvangen.
[/shadow]
Heb in januari ongeveer hetzelfde meegemaakt met ING waar ik enkel Tempo had om te sparen en de zichtrekening enkel gebruikte om over te schrijven, ik besluit mijn Tempo leeg te halen, maak overschrijvingen aan met memodatum en laat zelfs enkele dagen tussen de overschrijving Tempo naar zichtrekening en zichtrekening naar eigen rekening om bovenstaand probleem te vermijden, toch werd mijn overschrijving geblokkeerd en kreeg ik als extra een 'boete' aangesmeerd wegens onvoldoende saldo, bleek nu dat ze zelf op de zichtrekening een kost hadden afgehouden wegens 2 rekeninghouders...... Nooit elders meegemaakt en dan stopt het voor mij.

haelewyn
VIP member
VIP member
Contacteer:
Contacteer haelewyn
Verstuur privébericht

• Citeer

Bericht door haelewyn » 5 oktober 2019, 12:54

Dat is iets van rond nieuwjaar.. Het werd hier uitgebreid besproken ooit.
ING geeft de Lion account alleen nog gratis als er maar 1 rekeninghouder is. Als er 2 rekeninghouders zijn is de rekening niet meer gratis.

De jaarlijkse kost om een tweede rekeninghouder toe te voegen is 10 euro volgens hun tariefblad (zie 1.1)

https://www.ing.be/static/legacy/SiteCo ... nNewNL.pdf

Plaats reactie
  • Afdrukweergave

28 berichten
  • Vorige
  • 1
  • 2

Terug naar “Spaarrekeningen”

Ga naar
  • Sparen
  • ↳   Spaarrekeningen
  • ↳   Vraag het aan de financiële instelling
  • ↳   Vraag het aan Assuralia
  • ↳   Vraag het aan BinckBank
  • ↳   Vraag het aan Evi
  • ↳   Vraag het aan MeDirect
  • ↳   Vraag het aan MoneYou
  • ↳   Vraag het aan NIBC
  • ↳   Vraag het aan Rabobank.be
  • ↳   Kasbons en termijnrekeningen
  • ↳   Tak21
  • ↳   Pensioensparen
  • ↳   Langetermijnsparen
  • ↳   VAPZ
  • Beleggen
  • ↳   Fondsen en aandelen
  • ↳   Tak23
  • ↳   Obligaties, gestructureerde producten en andere types beleggingen
  • Betalen & Kaarten
  • ↳   Zichtrekeningen & Bankkaarten
  • ↳   Kredietkaarten
  • Lenen
  • ↳   Woonleningen / Hypothecaire leningen
  • ↳   Auto-, verbouwing-, persoonlijke en andere leningen
  • Verzekeringen
  • ↳   Auto / Brand / Hospitalisatie
  • ↳   Schuldsaldoverzekeringen
  • ↳   Andere verzekeringen (ziekenfondsen, …)
  • Spaargids
  • ↳   Aankondigingen
  • ↳   Besparingstips
  • ↳   Kroeg
  • Forumoverzicht

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen
Spaargids logo

Blijf op de hoogte!

Vergelijken

• Energie
  • Financiën
  • Telecom
  • Verzekeringen
  • Ziekenfondsen

Financiën vergelijken

• Lenen
  • Sparen
  • Beleggen
  • Betalen
  • Verzekeringen

Info

• Over Mijnvergelijker.be
  • Contact
  • Vacatures

Blijf op de hoogte!

Gemiddeld 320.783 bezoekers per maand, de laatste 6 maanden.
  • Privacybeleid
  • Gebruiksvoorwaarden
  • Cookiebeleid
  • Privacy-instellingen
  • Hoe vergelijken we
  • Accessibility
DPG Media nv - Mediaplein 1, 2018 Antwerpen nr. 0432.306.234
Inschrijven voor de nieuwsbrief?

Blijf op de hoogte van recent nieuws, mogelijkheden om te besparen, interessante aanbiedingen, en andere tips via e-mail.

Wij respecteren uw privacy