betalen met bancontact
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
betalen met bancontact
Ik vroeg mij af wat handelaars eigenlijk juist zien als men met bancontact betaalt. Krijgen zij daar dan achteraf ook een soort van uittreksel van en wat staat daar dan op? De bankrekening van de klant? De naam misschien zelfs die bij het rekeningnr hoort? Of zijn deze gegevens afgeschermd?
Re: betalen met bancontact
Ik denk naam en adres. Ik heb eens een betaling gedaan bij Ikea en het jaar daarop kreeg ik hun catalogus thuis gestuurd. Ik kan me niet herinneren dat ik daarvoor een formulier heb ingevuld.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt voor je reactie Yaris. Iemand die het zeker weet? Lijkt mij anders toch niet zo zuiver ivm privacy als ze echt persoonlijke gegevens zien op deze manier, laat staan dat ze het zouden gebruiken om reclame te sturen...
Beste,
Ze krijgen net als bij een overschijving je persoonsgegevens binnen en als ik mij goed herinner mag je als bedrijf je klanten zonder hun formele toestemming mailings sturen. zodra je ergens iets koopt mag dit blijkbaar.
Wanneer je evenwel protesteert tegen dergelijke, zijn ze wel verplicht je op te nemen in een lijst van klanten die dit expliciet niet wensen. Maar je moet het wel zelf laten weten.
Mvg,
Ze krijgen net als bij een overschijving je persoonsgegevens binnen en als ik mij goed herinner mag je als bedrijf je klanten zonder hun formele toestemming mailings sturen. zodra je ergens iets koopt mag dit blijkbaar.
Wanneer je evenwel protesteert tegen dergelijke, zijn ze wel verplicht je op te nemen in een lijst van klanten die dit expliciet niet wensen. Maar je moet het wel zelf laten weten.
Mvg,
ok, da's duidelijk. Bedankt