betalen met ideal als belg
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
betalen met ideal als belg
ik zou graag kunnen betalen op nederlandse webshops via ideal, maar die betaalmogelijkheid bieden de belgische banken niet aan
weet er iemand welke nederlandse bank een belg aanvaardt (liefst online) zodat ik ook met ideal kan betalen?
weet er iemand welke nederlandse bank een belg aanvaardt (liefst online) zodat ik ook met ideal kan betalen?
Re: betalen met ideal als belg
iseal wordt in NL ondersteund door ING en DB. Heb je bij hen al eens geïnformeerd of ze dat in België ook ondersteunen?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als die webwinkels zo klantonvriendelijk zijn tegenover buitenlandse potentiële klanten zou ik ergens anders gaan. Kun je niet met een kredietkaart betalen?
Ik betaal online bestellingen in Nederland altijd met kredietkaart.
Vrijdagavond (vóór 23u) nog een bestelling gedaan bij Bol"St.Niklaas".com en zaterdagmiddag rond 14u reeds ontvangen zonder portkosten (en 10 euro goedkoper dan bij Dreamland).
Daar worden altijd verschillende betaalmogelijkheden aangeboden : ook Ideal, maar ik heb altijd gedacht dat dit alleen in Nederland bestaat.
Vrijdagavond (vóór 23u) nog een bestelling gedaan bij Bol"St.Niklaas".com en zaterdagmiddag rond 14u reeds ontvangen zonder portkosten (en 10 euro goedkoper dan bij Dreamland).
Daar worden altijd verschillende betaalmogelijkheden aangeboden : ook Ideal, maar ik heb altijd gedacht dat dit alleen in Nederland bestaat.
gerd schreef:ik zou graag kunnen betalen op nederlandse webshops via ideal, maar die betaalmogelijkheid bieden de belgische banken niet aan
Meestal kun je met kredietkaart, of overschrijving op Nederlandse bankrekening, ideal werkt alleen met een Nederlandse bankrekening, maar welke webwinkel wil je iets kopen ?
Als je geen mogelijkheden voor een internationale betaling ziet en je wil toch absoluut iets in die webwinkel kopen, leg dan je probleem aan die winkel voor. Vraag het nummer van hun bankrekening (IBAN-code) of stel voor geld over te maken via bijvoorbeeld Western Union.
NextDeal vraagt bij elke betakingswijze een toeslag uitgezonderd iDeal.
- JulusCesar
- VIP member
- Contacteer:
je kan ook gewoon overschrijven in Nederland noemt dit vooruitbetalen
Vooruitbetalen per bank/giro. Indien u voor deze optie kiest ontvangt u na bestelling van een ons e-mail met uw bestelnummer en onze bankgegevens. Let er op dat u bij betaling uw bestelnummer als referentie gebruikt.
Betaling via overmaken duurt gemiddeld twee dagen en daardoor langer dan een iDEAL betaling.