betalend advies
TIP
betalend advies
Binnenkort moet je betalen bij BNP:
https://www.spaargids.be/sparen/bnp-par ... dvies.html
Heeft iemand ervaring met deze priority dienst?
https://www.spaargids.be/sparen/bnp-par ... dvies.html
Heeft iemand ervaring met deze priority dienst?
Re: betalend advies
Als dezelfde mensen en afdelingen hetzelfde advies geven als nu, dan zal er voor de klant weinig veranderen. Het advies vind ik nu al ondermaats, in hoeverre je van 'advies' kan spreken. Die medewerker moet gewoon de richtlijnen van de bank volgen. Ik weet niet wat 20 euro toeslag daaraan zal veranderen? Zal die medewerker op maandag en donderdagavond plots extra bijscholingen en cursussen moeten gaan volgen misschien?
Ik zou het niet doen!
Ik zou het niet doen!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik zou niet voor mijn bankadvies betalen, tenzij het neutraal advies is. Uiteindelijk gaan ze steeds hun eigen producten slijten...
Oef ! Vreesde reeds dat we zouden moeten betalen om geen advies meer te krijgen.
Zou dat voor de reclame op het internet ook zo kunnen ? (beide scenario's zijn goed)
Zou dat voor de reclame op het internet ook zo kunnen ? (beide scenario's zijn goed)
Een adviseur van een bank is een verkoper die via fondsen (die niet eens echt actief beheert worden) u direct 2,5 % instapkosten afpakt + ook nog eens beheerskosten van 1,5% per jaar.
James is ook waardeloos, want die hebben je nooit in Amerika en in Latijns Amerika gestoken toen het daar feest was.
Maar wel de klanten in het kwakkelende Europa steken. Alleen goede verkopers zijn het, maar zeker geen beleggers.
De adviseur zal je niet verteld hebben dat je beter in cash zou gezeten hebben, want dan zouden zijn verkoopcijfers slecht geweest zijn. De banken zijn de winnaars en hebben zeker de winsten van u binnen. De verliezen zijn voor jou, ook al gaat Europa nog eens - 50% naar beneden (zoveel denk ik niet). Ze hebben dan zelfs nog per jaar die 1,5% beheersvergoeding van jou.
James is ook waardeloos, want die hebben je nooit in Amerika en in Latijns Amerika gestoken toen het daar feest was.
Maar wel de klanten in het kwakkelende Europa steken. Alleen goede verkopers zijn het, maar zeker geen beleggers.
De adviseur zal je niet verteld hebben dat je beter in cash zou gezeten hebben, want dan zouden zijn verkoopcijfers slecht geweest zijn. De banken zijn de winnaars en hebben zeker de winsten van u binnen. De verliezen zijn voor jou, ook al gaat Europa nog eens - 50% naar beneden (zoveel denk ik niet). Ze hebben dan zelfs nog per jaar die 1,5% beheersvergoeding van jou.