Beteikbaarheid via telefoon
TIP
Beteikbaarheid via telefoon
Dag..ik ben een nieuw lid en klant bij KEYTRADE .
Deze bank zet mijn herhaalde telefoongesprekken op een halfuur wachttijd .zonder enig gevolg of reactie
Vraag
Is dit soort slechte dienstverlening van Keytrade ook bij andere klanten en banken bekend ?
Ik lees het graag en bedankt voor je reacties
BOB
Deze bank zet mijn herhaalde telefoongesprekken op een halfuur wachttijd .zonder enig gevolg of reactie
Vraag
Is dit soort slechte dienstverlening van Keytrade ook bij andere klanten en banken bekend ?
Ik lees het graag en bedankt voor je reacties
BOB
Re: Beteikbaarheid via telefoon
Ja 
Heb vergelijkbare ervaring met hun mail ondersteuning. 2 problemen gemeld en na 1 week kreeg ik een reactie terug waar het antwoord precies in ontbrak (althans er zat geen antwoord in). Nadat ik hierop reageerde kreeg ik een Google translate achtig antwoord terug met
3 weken duurde het om een antwoord te krijgen van die dienst.
De support is duidelijk iets waar je Keytrade actief op zit te besparen en moet je mee rekening houden lijkt me als je voor hen kiest.
Is ondersteuning iets wat je belangrijk vindt in je aanbod, overweeg dan een andere bank die hier beter op inspeelt (maar die mogelijk wat duurder is).
Voor de zekerheid heb ik nog een rekening bij een andere bank. Stel dat ik niet aan mijn Keytrade geraak, ben ik tenminste niet volledig geblokkeerd omdat de support bij Keytrade rampzalig is.
Wat me helaas ook opvalt is dat Keytrade de laatste tijd vaak problemen heeft in hun app. Inloggen is traag of gaat in het geheel niet. Slachtoffer van hun succes? Aandacht dat afdwaalt? Besparingen?
Alles samen nog niet te storend, maar ik kan ze moeilijker aanraden tegenwoordig. Weegt ook op de beslissing of ik nog andere producten (waar risico groter is dat ik contact met support moet opnemen) van hen afneem.
Support is helaas wel iets waar ik merk dat amper nog bedrijven echt moeite in steken, het mag zo weinig mogelijk kosten. Heb al 13 maal contact gehad met Scarlet, wat is dat veel een kolossale ramp. Luminus is eveneens rampzalig.
Waar men echter weinig aan denkt is de indirect kost (meerdere keren moeten bellen, ongelukkig klant, bij scarlet moest er een technieker komen voor een probleem dat de helpdesk prima had kunnen suggereren...).
Heb vergelijkbare ervaring met hun mail ondersteuning. 2 problemen gemeld en na 1 week kreeg ik een reactie terug waar het antwoord precies in ontbrak (althans er zat geen antwoord in). Nadat ik hierop reageerde kreeg ik een Google translate achtig antwoord terug met
Dit is geen grap, dit is letterlijk alles wat ze hebben gezegd. Mijn vraag was dat ik een doorlopende opdracht niet kon verwijderen en dat ik een bug wilde melden met de app. Ik kon die reactie totaal niet plaatsen en contact opgenomen met hun klachtendienst."Gelieve uw GSM-instellingen te raadplegen in de app gedeelte om parameters vrij te maken"
3 weken duurde het om een antwoord te krijgen van die dienst.
De support is duidelijk iets waar je Keytrade actief op zit te besparen en moet je mee rekening houden lijkt me als je voor hen kiest.
Is ondersteuning iets wat je belangrijk vindt in je aanbod, overweeg dan een andere bank die hier beter op inspeelt (maar die mogelijk wat duurder is).
Voor de zekerheid heb ik nog een rekening bij een andere bank. Stel dat ik niet aan mijn Keytrade geraak, ben ik tenminste niet volledig geblokkeerd omdat de support bij Keytrade rampzalig is.
Wat me helaas ook opvalt is dat Keytrade de laatste tijd vaak problemen heeft in hun app. Inloggen is traag of gaat in het geheel niet. Slachtoffer van hun succes? Aandacht dat afdwaalt? Besparingen?
Alles samen nog niet te storend, maar ik kan ze moeilijker aanraden tegenwoordig. Weegt ook op de beslissing of ik nog andere producten (waar risico groter is dat ik contact met support moet opnemen) van hen afneem.
Support is helaas wel iets waar ik merk dat amper nog bedrijven echt moeite in steken, het mag zo weinig mogelijk kosten. Heb al 13 maal contact gehad met Scarlet, wat is dat veel een kolossale ramp. Luminus is eveneens rampzalig.
Waar men echter weinig aan denkt is de indirect kost (meerdere keren moeten bellen, ongelukkig klant, bij scarlet moest er een technieker komen voor een probleem dat de helpdesk prima had kunnen suggereren...).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Beteikbaarheid via telefoon
Bedankt SGMM voor je uitvoerige toelichting.
De bedrijven willen gezien de kosten vooral besparen op menselijke interventie en contacten tenzij je de drempel van Private Banking achter je kan en wil laten..
Voor de eenvoudige bankverrichtingen ontstaat er zo zeer zeker een niche voor klantvriendelijke kleine kantoren..
De bedrijven willen gezien de kosten vooral besparen op menselijke interventie en contacten tenzij je de drempel van Private Banking achter je kan en wil laten..
Voor de eenvoudige bankverrichtingen ontstaat er zo zeer zeker een niche voor klantvriendelijke kleine kantoren..
Re: Beteikbaarheid via telefoon
Reactie op een vraag bij Keytrade, mijn ervaring is twee weken.
Scarlet is nog een paar trapjes erger. Heb onlangs 8x contact gehad om een probleem voor mijn schoonouders op te lossen.
Men kreeg het niet opgelost. De negende maal kreeg ik eindelijk iemand die bekwaam was aan de telefoon en de twee problemen waren binnen de 5 minuten opgelost.
Scarlet is nog een paar trapjes erger. Heb onlangs 8x contact gehad om een probleem voor mijn schoonouders op te lossen.
Men kreeg het niet opgelost. De negende maal kreeg ik eindelijk iemand die bekwaam was aan de telefoon en de twee problemen waren binnen de 5 minuten opgelost.
