Beursig plat ?
Re: Beursig plat ?
Het gaat over deze koe
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door mythos op 14 mei 2021, 04:20, 1 keer totaal gewijzigd.
ja en de koe lijkt op paul van de euromillions schijnt het 
Beusig DOOD, leve SPAARGIDS.
ik weet niet als de minotaurus dat gaat overleven een week zonder dit.
Die zit dan ook voornamelijk op de chat anderen uit te lachen.koenvhaver schreef: ↑13 mei 2021, 20:35 Ik ben ook zeer actief op beursig maar van ‘de rode koe’ had ik nog nooit gehoord. Is jammer dat er geen groot Belgisch forum bestaat dat zowel spaargids, beursduivel als beursig zou kunnen koppelen. Vroeger was het eenvoudiger en had je enkel het cash-forum van Trends. Maar ja, overlapping en concurrentie is van alle tijden.
Intelligente berichten of enige meerwaarde is nul komma nul.
Een troll zoals ze het in het jargon zeggen, online van 's morgens vroeg tot 's avonds laat
[/quote]
Die zit dan ook voornamelijk op de chat anderen uit te lachen.
Een troll zoals ze het in het jargon zeggen, online van 's morgens vroeg tot 's avonds laat
[/quote]
En die trol, genaamd Banner op Beursig, met een winkeltje van allerhande troep in de westhoek mag met toestemming van de oprichter van Beursig iedereen belachelijk maken. Maar owee als je uithaalt naar Banner, dan word je gebannen. Intriestige leiding bij beursig.
Die zit dan ook voornamelijk op de chat anderen uit te lachen.
[/quote]
En die trol, genaamd Banner op Beursig, met een winkeltje van allerhande troep in de westhoek mag met toestemming van de oprichter van Beursig iedereen belachelijk maken. Maar owee als je uithaalt naar Banner, dan word je gebannen. Intriestige leiding bij beursig.
Agneta,
Wat voor onzin post jij hier allemaal ?
Bxxrsig is een fatsoenlijk forum.
De beheerder is behoorlijk tolerant in vergelijking met I.X.
Wellicht ben jij er afgegooid waardoor je hier een grote mond tracht op te zetten ?
Normaal tegen vanavond terug actief.
Ik had de intentie om hier ook account aan te houden maar buiten even op volwassen manier reageren op uw onterechte aantijgingen zal vermoedelijk volstaan.
Wie het hier beheerd kan beter wat nakijken wat er juist voor onzin gepost wordt dat door nieuwelingen vrij opgevist kan worden op het web.
Mvg,
Wat voor onzin post jij hier allemaal ?
Bxxrsig is een fatsoenlijk forum.
De beheerder is behoorlijk tolerant in vergelijking met I.X.
Wellicht ben jij er afgegooid waardoor je hier een grote mond tracht op te zetten ?
Normaal tegen vanavond terug actief.
Ik had de intentie om hier ook account aan te houden maar buiten even op volwassen manier reageren op uw onterechte aantijgingen zal vermoedelijk volstaan.
Wie het hier beheerd kan beter wat nakijken wat er juist voor onzin gepost wordt dat door nieuwelingen vrij opgevist kan worden op het web.
Mvg,
Terug actief sinds 15:45 bij B..RS.G !!
Zo zie je dat ik als nieuw lid geen leugens hoef te verkondigen.
Mvg,
Zo zie je dat ik als nieuw lid geen leugens hoef te verkondigen.
Mvg,
Zit o.m. op een Duits modelbouwforum, ooit gelijkaardige problemen als bij beursig nu. De webbeheerder kon de verantwoordelijke toen niet bereiken, die was op vakantie in Mallorca.
Beetje overmacht, en nu maar afkicken. Dat is soms zo slecht nog niet.....
Beursig is terug online
ze zouden hem met zijn klikken en klaken van het forum moeten gooien
@ ARPIWRDDY
Als oprichter en beheerder van een beursforum zou ik niet anoniem (ARPIWRDDY) een account komen aanmaken op spaargids en uzelf in de bloemetjes komen zetten.
Het wijst op een achterbakse, valse houding die ook in sommige segmenten van uw forum opduikt. Heb het lef u hier herkenbaar voor iedereen te manifesteren. Dat ontbreekt u echter.
Welkom aan leden die Beursig moe zijn.
Als oprichter en beheerder van een beursforum zou ik niet anoniem (ARPIWRDDY) een account komen aanmaken op spaargids en uzelf in de bloemetjes komen zetten.
Het wijst op een achterbakse, valse houding die ook in sommige segmenten van uw forum opduikt. Heb het lef u hier herkenbaar voor iedereen te manifesteren. Dat ontbreekt u echter.
Welkom aan leden die Beursig moe zijn.
@agnetha Er is een reukje aan uw reacties op Beursig !
Dit topic wordt gesloten, gezien een aantal uitspraken hier en ook omdat de site blijkbaar terug up and running is.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!