Bewijs van storting bij internetspaarrekening.
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
Vinny70
Bewijs van storting bij internetspaarrekening.
Hallo,ik zou graag een spaarekening openen bij NIBC en Moneyou.Wat dient als bewijsstuk van storting.Alles gebeurt via het internet.Geldt een afdruk als officieel bewijsstuk,mocht er iets verkeerd lopen?
Re: Bewijs van storting bij internetspaarrekening.
Ik denk dat het geld ook bij jou niet uit de hemel valt ?
Je schrijft geld over naar een internetrekening vanaf een andere rekening: daar heb je dan een bewijs dat je geld hebt overgeschreven.
Zegt de internetbank toch dat ze het geld niet ontvingen, dan ga je naar de overschrijvende bank: één van beide moet de centen hebben.
Je schrijft geld over naar een internetrekening vanaf een andere rekening: daar heb je dan een bewijs dat je geld hebt overgeschreven.
Zegt de internetbank toch dat ze het geld niet ontvingen, dan ga je naar de overschrijvende bank: één van beide moet de centen hebben.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
Vinny70
Wat bedoel je met"Ik denk dat het geld ook bij jou niet uit de hemel valt"?
Hij bedoelt dat je geld afkomstig is van een andere rekening op uw naam en dat je een bewijs hebt van de overschrijving van die rekening naar de nieuwe spaarrekening.
Regelmatig alle verrichtingen - uittreksel én op papier én in een file opslaan en afdrukken ...
Je weet maar nooit !
Je weet maar nooit !