Bij welke banken ben je klant? (update vanaf 16-05-2012)
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Bij welke banken ben je klant? (update vanaf 16-05-2012)
Dit is een 6 maandelijkse update van dit topic. Zo kunnen we de cijfers vergelijken. Deze poll loopt 6 maanden, dan zal er een nieuw topic geopend worden.
De uitslagen van alle polls kan je hier vinden.
De uitslagen van alle polls kan je hier vinden.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Re: Bij welke banken ben je klant? (update vanaf 16-05-2012)
Half mei, weer tijd voor de polls. Een bedenking: Zou het ook niet handig zijn om de evolutie te zien van de polls?
De verschillende polls in 'n werkbladje gieten en grafisch naast elkaar zetten zoals bij de verkiezingen maar dan per bank ipv per partij.
De verschillende polls in 'n werkbladje gieten en grafisch naast elkaar zetten zoals bij de verkiezingen maar dan per bank ipv per partij.

Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
@ Spruitekop
Daar heb ik ook al aan gedacht. Bv. met kolommen hoeveel stemmen per bank e.d. Alleen vind ik er de tijd niet voor om het te maken. Alle polls kan je nog bekijken via het overzichtstopic (in eerste post tekst in rood verwijst ernaar). Als je er tijd voor hebt om iets in elkaar te steken, doe maar gerust? Ik wil het daarna wel bijwerken.
Daar heb ik ook al aan gedacht. Bv. met kolommen hoeveel stemmen per bank e.d. Alleen vind ik er de tijd niet voor om het te maken. Alle polls kan je nog bekijken via het overzichtstopic (in eerste post tekst in rood verwijst ernaar). Als je er tijd voor hebt om iets in elkaar te steken, doe maar gerust? Ik wil het daarna wel bijwerken.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Het leuke zou natuurlijk zijn dat je de stemmen van deze poll al naast de vorige polls kan zetten. De vorige stemmen liggen vast, de gegevens van de lopende poll nog niet echter. Het probleem lijkt mij van deze laatste gegevens automatisch te capteren en deze te verwerken voor 'n update in de grafiek... Zonder de huidige cijfers ernaast te hebben lijkt het mij van mindere waarde.
Je zou het ook om de x aantal tijd kunnen updaten (bv. 1 keer in de week, 2 weken,...)