Bij wie een termijnrekening openen
TIP
Bij wie een termijnrekening openen
Ik lees veel op het forum van doe dit niet of zeker niet bij die bank, want het is beter bij de andere bank.
Een eenvoudige vraag: 25.000€ beleggen voor 1 jaar bij wie krijg ik het meest en neem ik een groot risico dat ik mijn geld ga kwijt zijn op het einde of niet
?
Dank u wel voor de info
Een eenvoudige vraag: 25.000€ beleggen voor 1 jaar bij wie krijg ik het meest en neem ik een groot risico dat ik mijn geld ga kwijt zijn op het einde of niet
Dank u wel voor de info
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Bij wie een termijnrekening openen
voor rendement: https://www.spaargids.be/sparen/termijnrekeningen.htmlpopken schreef: Ik lees veel op het forum van doe dit niet of zeker niet bij die bank, want het is beter bij de andere bank.
Een eenvoudige vraag: 25.000€ beleggen voor 1 jaar bij wie krijg ik het meest en neem ik een groot risico dat ik mijn geld ga kwijt zijn op het einde of niet?
Dank u wel voor de info
voor risico:http://www.protectionfund.be/nl/mod_contexte.html
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Kort en bondig 
Zodus ik stel vast dat jullie me willen laten inzien dat bv: Credit Europ waar hier véél over word gepraat NIET te vertrouwen is ? Of leid ik dit verkeerd uit, uit de toegezonden linken?
- centenkliever
- Hero Member

- Contacteer:
Er is géén enkele aanwijzing dat CE niet of zelfs niet minder vertrouwbaar zou zijn. Er zijn reeds talrijke topics geopend ivm CE en behalve de stuntelige manier van werken bij het openen van rekeningen is zeer weinig negatief te lezen. Ik nodig u uit de topics te lezen.popken schreef: Zodus ik stel vast dat jullie me willen laten inzien dat bv: Credit Europ waar hier véél over word gepraat NIET te vertrouwen is ? Of leid ik dit verkeerd uit, uit de toegezonden linken?