Bijverdienen weekend als thuisverpleger?
Bijverdienen weekend als thuisverpleger?
Goeienamiddag:
Situatie:
Ik werk tijdens de week als hoofdverpleegkundige. Nu kreeg ik van een kennis om om de 2 weken tijdens het weekend in te springen in zijn zelfstandige zaak. Als zelfstandige dus.
Ikzelf ben gescheiden en betaal voor mijn 3 kinderen alimentatie, dit is momenteel geen probleem. Maar ze zijn nog redelijke 'jong' ook, geen één van de drie gaat al naar het middelbaar.
Ik zou dit geld als extra willen gebruiken tijdens de moeilijkere momenten: zeg maar een spaarpotje voor wanneer ze naar de hoge school of dergelijke willen gaan.
Volgens die kennis zou ik gemakkelijk een 2200euro bruto verdienen voor 2 weekends te werken van 7u-12u en van 17u-18u; en hierbij komt mijn eerste vraag: is dit bedrag realistisch.
Verder heb ik al met een boekhouder samengezeten en de berekening gemaakt op die 2200euro: wat me een slordige 1300euro nette zou opleveren/ maand (RZS en belastingen afgetrokken: 26400 euro/maand waarvan ik na aftrek kosten, RZS en belastingen nog een kleine 15000euro netto per maand zou overhouden, waarbij mijn tweede vraag: klopt dit ergens?
Is voornamelijk omdat ik kwa sociale bijdrage door mijn huidig werk in de categorie van zelfstandige val (en niet bijberoep)= verdien met mijn huidig werk meer dan 50000euro/jaar bruto.
Iemand ervaring als zelfstandige thuisverpleegkundige in bijberoep tijdens de weekends?
Bedankt,
Situatie:
Ik werk tijdens de week als hoofdverpleegkundige. Nu kreeg ik van een kennis om om de 2 weken tijdens het weekend in te springen in zijn zelfstandige zaak. Als zelfstandige dus.
Ikzelf ben gescheiden en betaal voor mijn 3 kinderen alimentatie, dit is momenteel geen probleem. Maar ze zijn nog redelijke 'jong' ook, geen één van de drie gaat al naar het middelbaar.
Ik zou dit geld als extra willen gebruiken tijdens de moeilijkere momenten: zeg maar een spaarpotje voor wanneer ze naar de hoge school of dergelijke willen gaan.