Binnenkort ook renteverlagingen bij Rabo???
Re: Binnenkort ook renteverlagingen bij Rabo???
Je kan je vragen ook hier stellen, de bankmoderator van Rabobank en de andere forumgebruikers zullen je graag antwoord geven.
- Oli4ke1977
- Newbie

- Contacteer:
Met dank Yaris!
Ik heb de moderator aangesproken op maandag en deze brave man (of vrouw) heeft het reeds doorgegeven aan de klantendienst.
Je hebt een punt als je zegt dat ik mijn vragen ook kan stellen aan de moderator of aan de forum leden, ik kan zelfs de klantendienst bellen. Maar wat is het nut dan nog van een contactformulier te hebben als hier geen enkele reactie meer op volgt?
Waarschijnlijk staan ook alle antwoorden al hier ergens op het forum maar helaas heb ik geen tijd om alle topics te doorzoeken.
Dit terzijde, deze kwestie is off topic waarvoor mijn excuses.
Ik heb de moderator aangesproken op maandag en deze brave man (of vrouw) heeft het reeds doorgegeven aan de klantendienst.
Je hebt een punt als je zegt dat ik mijn vragen ook kan stellen aan de moderator of aan de forum leden, ik kan zelfs de klantendienst bellen. Maar wat is het nut dan nog van een contactformulier te hebben als hier geen enkele reactie meer op volgt?
Waarschijnlijk staan ook alle antwoorden al hier ergens op het forum maar helaas heb ik geen tijd om alle topics te doorzoeken.
Dit terzijde, deze kwestie is off topic waarvoor mijn excuses.
Alé vandelanotte ,maak eens dringend werk van de hervorming van de spaarrekening!!
-
reppiepeppie
- VIP member

- Contacteer:
-0,2% vanaf 1/7 zo kreeg ik net de melding per mail
In de reclamebanners die ook hier op Spaargids.be worden getoond maakt Rabobank.be nog reclame met 1.80%+0.40%. Dit is nogal misleidend. Ook al krijg je de aanvraag en storting binnen één week rond dan kan je hier nog maar enkele dagen van genieten. Ze zouden beter hun communicatie streamlinen met hun marketing.
Nu Rabobank.be is niet de enige die hier aan zondigt.
Nu Rabobank.be is niet de enige die hier aan zondigt.
Met de basisrente te verlagen gaan ze dus "efficiënt" te werk
!
Er is niets misleidend aan die banners. Die geven de huidige toestand weer. De renteverlaging gaat pas in op 2 juli. Ze geven nog altijd wat ze zeggen dat ze geven.
Waarom doen jullie dit zo rap rabobank??
Bij de vorige verlaging kwamen eerst bijna alle (groot)banken aan de beurt en later jullie.
En nu zijn jullie bij de eerste, jammer genoeg!
Word steeds moeilijker om de inflatie bij te houden.
Bij de vorige verlaging kwamen eerst bijna alle (groot)banken aan de beurt en later jullie.
En nu zijn jullie bij de eerste, jammer genoeg!
Word steeds moeilijker om de inflatie bij te houden.
Genoeg geld opgehaald bij die domme belgen ;-).Rabobank start vandaag overigens een internetbank op in Duitsland om daar een marktaandeel van 1 procent te veroveren. Dat marktaandeel zou overeenstemmen met 18 miljard euro."Duitsland is met 1.800 miljard euro de grootste spaarmarkt van Europa. Dus ligt het voor de hand dat Rabobank hier ook actief is', aldus bestuurslid Berry Marttin van Rabobank in een toelichting aan het Financieel Dagblad . (Belga/BO)
Als ik de commentaren op de renteverlaging lees zijn de Belgen inderdaad dom.
Dit is geen domme gedachteStabilo86 schreef:Genoeg geld opgehaald bij die domme belgen ;-).Rabobank start vandaag overigens een internetbank op in Duitsland om daar een marktaandeel van 1 procent te veroveren. Dat marktaandeel zou overeenstemmen met 18 miljard euro."Duitsland is met 1.800 miljard euro de grootste spaarmarkt van Europa. Dus ligt het voor de hand dat Rabobank hier ook actief is', aldus bestuurslid Berry Marttin van Rabobank in een toelichting aan het Financieel Dagblad . (Belga/BO)
Ik voel me hierbij aangesproken.Yaris schreef:Als ik de commentaren op de renteverlaging lees zijn de Belgen inderdaad dom.
Het is idd 25.06. Excuses voor mijn fout.
Ik had het niet over die datum en ook niet over jou persoonlijk, pukkie007, maar over de hetze die sinds vanmiddag tegen Rabobank aan de gang is.
Yaris, vind jij dat normaal dat een bank op anderhalve maand tijd tweemaal de rente verlaagt ?
Wel ik heb daar mijn bedenkingen bij !
Wel ik heb daar mijn bedenkingen bij !
Laatst gewijzigd door evita op 21 juni 2012, 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Evita, in een ander draadje heb ik daarstraks geschreven:
Dat is alles samen maar een verlaging van 0,35%. Er blijft nog 2,40% over. Moeten jullie daarvoor zo moord en brand schreeuwen?De vorige renteverlaging was ocharme maar 0,15% en nu maar 0,20%.