Biotech - Enanta Pharmaceuticals (ENTA)
TIP
Biotech - Enanta Pharmaceuticals (ENTA)
Positie genomen in ENTA.
Dit biotech bedrijf heeft mooie vooruitzichten.
Ik volg dit reeds van juni/juli actief op, nadat het een IPO had eind maart 2013.
Rond die datum werd mijn interesse gewekt door
http://seekingalpha.com/article/1569402 ... itis-peers
Na verder onderzoek lijkt dit aandeel echt de moeite waard!
Ondertussen is het aandeel de laatste week licht beginnen stijgen (sept 18,58..19,62) met toenemend volume.
Ik verwacht hier de komende maanden een verdere doorzetting van de pps.
Dit biotech bedrijf heeft mooie vooruitzichten.
Ik volg dit reeds van juni/juli actief op, nadat het een IPO had eind maart 2013.
Rond die datum werd mijn interesse gewekt door
http://seekingalpha.com/article/1569402 ... itis-peers
Na verder onderzoek lijkt dit aandeel echt de moeite waard!
Ondertussen is het aandeel de laatste week licht beginnen stijgen (sept 18,58..19,62) met toenemend volume.
Ik verwacht hier de komende maanden een verdere doorzetting van de pps.
Re: Biotech - Enanta Pharmaceuticals (ENTA)
Ondertussen zien we na het vervallen van de IPO-lockup periode geen daling van de koers.
Er was even een kleine dip naar de 18,xx$ de dag voor de lock-up nav een berenartikel op Seeking Alpha dat een shortmogelijkheid in dit aandeel voorzag.
Blijkbaar hebben veel beleggers gewacht tot de lockup verstreek om een positie in te nemen/uit te breiden.
De recente koersstijging is daar een mogelijk effect van: sinds aanschaf vorige week is ENTA gestegen tot 22,42 (+15%).
Voorlopig houd ik het ongewijzigd in portefeuille. Dit aandeel kan nog enkele weken/maanden(?) doorstomen.
Momenteel heb ik nog een positie in AMBS/CHTP/DRRX/ENTA/NBS/NVAX/POZN/SLTM
Er was even een kleine dip naar de 18,xx$ de dag voor de lock-up nav een berenartikel op Seeking Alpha dat een shortmogelijkheid in dit aandeel voorzag.
Blijkbaar hebben veel beleggers gewacht tot de lockup verstreek om een positie in te nemen/uit te breiden.
De recente koersstijging is daar een mogelijk effect van: sinds aanschaf vorige week is ENTA gestegen tot 22,42 (+15%).
Voorlopig houd ik het ongewijzigd in portefeuille. Dit aandeel kan nog enkele weken/maanden(?) doorstomen.
Momenteel heb ik nog een positie in AMBS/CHTP/DRRX/ENTA/NBS/NVAX/POZN/SLTM
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.