Bkcp expansion onder beschermingsfonds frankrijk?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Bkcp expansion onder beschermingsfonds frankrijk?
Weet iemand hier een antwoord op. Maw valt de BKCP Expansion onder bijzonder beschermingsfonds van Frankrijk ?Guest schreef:Verleden jaar heb ik een tak21 gekocht bij BKCP (Expansion). Men vertelde mij dat dit product tot 70.000 euro wordt gedekt door de Franse overheid in geval van faillisement van de bank maar dit zou niet gelden voor de Belgische producten van tak21. Weet iemand hier meer over ?
Ik heb het nog niet kunnen vinden.
Hier ook niet http://www.garantiedesdepots.fr/spip/sp ... rubrique17" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Bkcp expansion onder beschermingsfonds frankrijk?
https://www.bkcp.be/bkcp/nl/banken/prod ... che-nl.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
zie blad 3
zie blad 3
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Bkcp expansion onder beschermingsfonds frankrijk?
@ Luc1961 Bedankt.
Als aanvulling het antwoord van BKCP
"
De regeling voor bescherming voor levensverzekeringen tak 21 dekt enkel, ten belope van € 100.000 per verzekeringsnemer en per verzekeringsonderneming, levensverzekeringscontracten met gewaarborgd rendement, onderworpen aan Belgisch recht en vallend onder tak 21, zoals bepaald in bijlage 1 van het koninklijk besluit van 22 februari 1991 houdende algemeen reglement betreffende de controle op de verzekeringsondernemingen.
De producten van ACMN Vie zijn onderworpen aan het Frans recht en dekken een bedrag ten belope van 70.000 eur.
"
Als aanvulling het antwoord van BKCP
"
De regeling voor bescherming voor levensverzekeringen tak 21 dekt enkel, ten belope van € 100.000 per verzekeringsnemer en per verzekeringsonderneming, levensverzekeringscontracten met gewaarborgd rendement, onderworpen aan Belgisch recht en vallend onder tak 21, zoals bepaald in bijlage 1 van het koninklijk besluit van 22 februari 1991 houdende algemeen reglement betreffende de controle op de verzekeringsondernemingen.
De producten van ACMN Vie zijn onderworpen aan het Frans recht en dekken een bedrag ten belope van 70.000 eur.
"