BKCP: hoe overschrijven naar een andere bank?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: BKCP: hoe overschrijven naar een andere bank?
Deze week mijn excellence spaarrekening afgesloten via het kantoor, een rekeningnr opgegeven waar ze het bedrag naar konden overschrijven en de volgende dag stond het op de rekening, dus hier alles zonder problemen verlopen.
Geld maakt niet gelukkig, maar liever ongelukkig met, dan zonder
-
meerkens
Via aangetekend schrijven ook alles in orde.
-
mr intrest
- Full Member

Heb gezien de gedaalde rente ook geld afgehaald bij BKCP (zal het naar de naar de boost van keytrade transfereren
).
Hoe? Gewoon een ondertekende brief in de brievenbus gestopt van mijn lokale kantoor van de BKCP met de vraag om € x,- te storten op zichtrekening y die op naam van ondergetekende staat.
Daags nadien stond het geld effectief op mijn zichtrekening.
Voor alle duidelijkheid : heb enkel een excellence spaarrekening bij BKCP (geen zichtrekening).
Hoe? Gewoon een ondertekende brief in de brievenbus gestopt van mijn lokale kantoor van de BKCP met de vraag om € x,- te storten op zichtrekening y die op naam van ondergetekende staat.
Daags nadien stond het geld effectief op mijn zichtrekening.
Voor alle duidelijkheid : heb enkel een excellence spaarrekening bij BKCP (geen zichtrekening).
Had een spaarrekening geopend voor de renteval bij BKCP maar heb er nog niets opgezet.
Komen ze straks met verborgen kosten af (bv. door niet te storten binnen bepaalde tijd)?
Komen ze straks met verborgen kosten af (bv. door niet te storten binnen bepaalde tijd)?