BKCP verlaagt in alle stilte zijn intresten op spaarboekjes!
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
BKCP verlaagt in alle stilte zijn intresten op spaarboekjes!
Beste BKCP,
Bedankt om in alle stilte, toch de grootbanken te volgen en, OOK DE INTRESTEN te verlagen op de spaarrekeningen.
Vroeger waren jullie 1 van de leiders, nu zijn wij, als BKCP klanten stillaan meer en meer de lijders.
Mischien wordt het stillaan tijd om ons ongenoegen in alle openbaarheid kenbaar te maken en over te stappen naar een bank die 1/ een gratis zichtrekening aanbied; 2/ nog steeds een leider is in de intresten op de spaarboekjes...
Welke reklame hoorde ik vandaag over de radio, BKCP niet de grootste.
Bedankt om in alle stilte, toch de grootbanken te volgen en, OOK DE INTRESTEN te verlagen op de spaarrekeningen.
Vroeger waren jullie 1 van de leiders, nu zijn wij, als BKCP klanten stillaan meer en meer de lijders.
Mischien wordt het stillaan tijd om ons ongenoegen in alle openbaarheid kenbaar te maken en over te stappen naar een bank die 1/ een gratis zichtrekening aanbied; 2/ nog steeds een leider is in de intresten op de spaarboekjes...
Welke reklame hoorde ik vandaag over de radio, BKCP niet de grootste.

Re: BKCP verlaagt in alle stilte zijn intresten op spaarboek
In alle stilte? Dat stond drie dagen geleden al op Spaargids:
https://www.spaargids.be/sparen/bkcp-ni ... oeten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
In de kranten heeft het ook gestaan.
Het zijn in dit geval trouwens niet de kleine banken die de grootbanken volgen maar omgekeerd. Argenta en Deutsche Bank hebben hun rentes al in maart verlaagd, BNP Paribas Fortis en Belfius pas deze week.
https://www.spaargids.be/sparen/bkcp-ni ... oeten.html" onclick="window.open(this.href);return false;
In de kranten heeft het ook gestaan.
Het zijn in dit geval trouwens niet de kleine banken die de grootbanken volgen maar omgekeerd. Argenta en Deutsche Bank hebben hun rentes al in maart verlaagd, BNP Paribas Fortis en Belfius pas deze week.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Wat dvh1952 waarschijnlijk bedoelt is dat ze hun klanten wel persoonlijk mogen verwittigen en dat het niet in het staatsblad staat dat iedere Belg 'n krant moet kopen of elke dag op Spaargids moet zitten. Het mag altijd hé, pas op. 

Heb ooit ook eens voor 3 maanden een 'hoogrentend' spaarboekje gehad bij BKCP. Zij hebben dan ook stilletjes hun intrest verlaagd en ik ben stilletjes teruggekeerd naar waar ik nooit had mogen vertrekken. 

"U VOELT ZICH WEER een grote klant....
Dit lees ik telkens ik wil inloggen op de site van BKCP. Ik vraag me af wat ze nu bedoelen.
"Spruitekop" heeft gelijk.... een "grote klant" wordt ten minste persoonlijk verwittigd dat de intresten op zijn spaargeld "krimpen", alvorens dit te moeten lezen in de kranten of de spaargids.....
Ik denk dat ik "Jurgen" zal volgen en vertrekken als grote klant bij een andere bank!
Dit lees ik telkens ik wil inloggen op de site van BKCP. Ik vraag me af wat ze nu bedoelen.
"Spruitekop" heeft gelijk.... een "grote klant" wordt ten minste persoonlijk verwittigd dat de intresten op zijn spaargeld "krimpen", alvorens dit te moeten lezen in de kranten of de spaargids.....
Ik denk dat ik "Jurgen" zal volgen en vertrekken als grote klant bij een andere bank!
- Spruitekop
- VIP member
- Contacteer:
Ik denk dat er anderzijds 2 soorten "Grote Klanten" zijn: diegene die met 'n pak spaarcenten bij hen zitten maar hen gerust laten (en die laten ze ook gerust, want dat is er een die niet geeft om z'n geld) en de diegene met 'n pak spaarcenten en die permanent achter hun veren zit. Deze laatste zullen ze desnoods wel bellen dat z'n intrest wordt verlaagd en al meteen met 'n alternatief op de proppen komen, want die vrezen ze anders kwijt te raken.
Het is in hun geval gewoon uittesten bij welk type van "Grote Klant"' je bent. Een "onnozele gek die niet geeft om z'n rendement" of een waar ze moeten voor werken.
Het zijn en blijven muppets.
Het is in hun geval gewoon uittesten bij welk type van "Grote Klant"' je bent. Een "onnozele gek die niet geeft om z'n rendement" of een waar ze moeten voor werken.
Het zijn en blijven muppets.

Ik vraag me af of BKCP zich ook eens de moeite wil getroosten om dit forum eens te bezoeken?
Het minste dat ze kunnen doen is antwoorden....
Toen ik enkele jaren geleden bij BKCP Diest klant werd , werd een "kleine" klant nog met open armen ontvangen. Op spaargids stonden ze toen als een van de besten....
Sindsdien is het filiaal in Diest al lang dicht en moeten die klanten(verplicht) naar Hasselt....
Ook het personeel van Diest zit daar... Die mensen zijn nog steeds heel vriendelijk, maar de directeur van Hasselt werd al lang vervangen.
Waarom zal ik wel nooit te weten komen, maar wat ik wel nog weet is dat hij een, aan mij gedane belofte, NOOIT is nagekomen.
Ondertussen is de zichtrekening al lang niet meer gratis en zijn de intresten niet erg interessant meer, en staat BKCP al op de 30 ste plaats met zijn excelence spaarrekening!
Hoog tijd dus om te veranderen van bank!
Het minste dat ze kunnen doen is antwoorden....
Toen ik enkele jaren geleden bij BKCP Diest klant werd , werd een "kleine" klant nog met open armen ontvangen. Op spaargids stonden ze toen als een van de besten....
Sindsdien is het filiaal in Diest al lang dicht en moeten die klanten(verplicht) naar Hasselt....
Ook het personeel van Diest zit daar... Die mensen zijn nog steeds heel vriendelijk, maar de directeur van Hasselt werd al lang vervangen.
Waarom zal ik wel nooit te weten komen, maar wat ik wel nog weet is dat hij een, aan mij gedane belofte, NOOIT is nagekomen.
Ondertussen is de zichtrekening al lang niet meer gratis en zijn de intresten niet erg interessant meer, en staat BKCP al op de 30 ste plaats met zijn excelence spaarrekening!

Hoog tijd dus om te veranderen van bank!