Black Rock World gold fund.
TIP
- Spruitekop
- VIP member

- Contacteer:
Re: Black Rock World gold fund.
Banken zijn instellingen opgericht voor en door oplichters waarvoor in de penitentiaire instellingen geen plaats meer is.
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
Sta op uw rechten: Betaal enkel in CASH!!
World Gold noteert nu rond de €20 = het niveau van eind 2008.
World Mining noteert rond de €30 = het niveau van mei 2009.
World Mining noteert rond de €30 = het niveau van mei 2009.
Re: BlackRock World Gold Fund
Piep. Hier ben ik weer. Ik kom nog eens trollen een paar berichten posten.
Over BlackRock World Gold Fund: op 02/02/2012 noteerde dat fonds 47,25 euro.
Op 28/06/2013 20,20 euro.
Dat is een daling van 57% op nog geen anderhalf jaar tijd.
Dat betekent dat, als het fonds opnieuw op zijn hoogtepunt van 2012 wil noteren, de koers met maar liefst 134% moet stijgen!
Dat lukt nooit.
BlackRock World Gold Fund is verloren.
Dat is een daling van 57% op nog geen anderhalf jaar tijd.
Dat betekent dat, als het fonds opnieuw op zijn hoogtepunt van 2012 wil noteren, de koers met maar liefst 134% moet stijgen!
Dat lukt nooit.
Waarom niet?Yaris schreef:(...)Dat betekent dat, als het fonds opnieuw op zijn hoogtepunt van 2012 wil noteren, de koers met maar liefst 134% moet stijgen!
Dat lukt nooit.
Yaris schreef:Piep. Hier ben ik weer. Ik kom nog eens trollen een paar berichten posten.
Dat is een daling van 57% op nog geen anderhalf jaar tijd.![]()
Dat lukt nooit.
Yaris! \°/ Jeeuj!
Ik vind de daling ook gewoon teveel om op korte tijd nog goed te maken. Natuurlijk kan je blijven aanhangen en hopen dat het ooit terug op hetzelfde niveau komt of erboven, maar ja, dat zie ik niet voor nabije toekomst.
Nu verkopen zou dom zijn. Dan zou ik mijn virtueel verlies echt maken.
Bijhouden dan maar. Ik ben in ieder geval veroordeeld om het nog jaren bij te houden, tot ik er misschien een beetje winst op maak.
Sommigen zullen adviseren om bij te kopen zodat de gemiddelde aankoopprijs daalt. Maar dat heb ik al gedaan. Nadien zakte het fonds nog verder weg waardoor ik nog meer geld kwijt was.
Never catch a falling knife.
Bijhouden dan maar. Ik ben in ieder geval veroordeeld om het nog jaren bij te houden, tot ik er misschien een beetje winst op maak.
Sommigen zullen adviseren om bij te kopen zodat de gemiddelde aankoopprijs daalt. Maar dat heb ik al gedaan. Nadien zakte het fonds nog verder weg waardoor ik nog meer geld kwijt was.
Never catch a falling knife.
-
nicknamesucks
- Hero Member

- Contacteer:
ik heb er gelukkig slechts enkele en speel met het idee 1 van de weken - maanden een pakket bij te kopen.
World mining had ik reeds verkocht en verlies doorgeslikt.
World mining had ik reeds verkocht en verlies doorgeslikt.
Hieronder de grafiek van BlackRock World Gold Fund.
Zoek eens naar goede aankoop- en verkoopmomenten sedert het laatste kwartaal van 2012. Doe geen moeite: er zijn er geen. Nadien is het fonds iedere keer opnieuw verder gezakt.

Zoek eens naar goede aankoop- en verkoopmomenten sedert het laatste kwartaal van 2012. Doe geen moeite: er zijn er geen. Nadien is het fonds iedere keer opnieuw verder gezakt.
Momenteel lijkt mij wel het instapmoment. De koers houdt eigenlijk geen gelijke tred met de goudkoers van 2008/9 
Alle momenten kunnen achteraf goed blijken te zijn. Je kent immers het vervolg van de grafiek niet.Yaris schreef:Hieronder de grafiek van BlackRock World Gold Fund.
Ik heb ze verkocht toen ze rond de 33-34 € stonden en dus dik verlies gepakt ( gemiddeld aankoopprijs rond 42€). Maar ik kon het niet meer aanzien en vandaag staan ze nog veel lager! Ik zat er gelukkig voor geen groot bedrag in en kan beter ooit terug instappen als de tijd er rijp voor is. Ooit...
De laatste weken had ik de indruk dat de koersen van het goud en BlackRock World Gold Fund weer in de lift zaten. Dus ik dacht: het ergste is achter de rug, ik koop nog wat bij. Ja bam, gisteren de koers van het fonds weer 4% naar beneden.
Dat is typisch bij mij: als ik aankoop kun je zeker zijn dat de koers daags nadien keldert, als ik verkoop dat de koers de hoogte inschiet.
Dat is typisch bij mij: als ik aankoop kun je zeker zijn dat de koers daags nadien keldert, als ik verkoop dat de koers de hoogte inschiet.
dan zijn we al met twee, ik dacht net hetzelfde en heb dus ook gekocht (maar niet teveel).
Ken dat
We liggen op vinkeslag om grote winst te maken ... T wordt werk van lange adem met voldoende risico ... Maar de beloning zal zoet zijn
We liggen op vinkeslag om grote winst te maken ... T wordt werk van lange adem met voldoende risico ... Maar de beloning zal zoet zijn