BMPB FEDELTA renteverhoging vanaf 24.10.2011
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
gast9876
BMPB FEDELTA renteverhoging vanaf 24.10.2011
net een nieuwbrief:
vanaf 24.10.2011
Basis premie: 1,25% (nu 1%)
Getrouwheidspremie: 1.5%
vanaf 24.10.2011
Basis premie: 1,25% (nu 1%)
Getrouwheidspremie: 1.5%
Re: BMPB FEDELTA renteverhoging vanaf 24.10.2011
Zou dit de renteverhoging verklaren ?
http://www.tijd.be/nieuws/archief/Ook_s ... 3-1615.art" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tijd.be/nieuws/archief/Ook_s ... 3-1615.art" onclick="window.open(this.href);return false;
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Niets bijzonders toch !, de betere spaarrekeningen geven deze rente al lang !
Heb momenteel een BMPB top rekening en heb gezien dat deze Fedelta rekening nu een 0,5% meer biedt. (Niet het grote geld, maar alle kleine beetjes helpen). Ik heb nu een aantal vraagjes :
1. Het geld op de top rekening staat er op sinds 1-Jan-2011. Wanneer zou ik het beste spaargeld overzetten ?
2. Je moet minimum 10.000 Euro op de rekening hebben. Geldt dit voor beide rekeningen ( Top + fedelta ) samen of op elke rekening apart ?
1. Het geld op de top rekening staat er op sinds 1-Jan-2011. Wanneer zou ik het beste spaargeld overzetten ?
2. Je moet minimum 10.000 Euro op de rekening hebben. Geldt dit voor beide rekeningen ( Top + fedelta ) samen of op elke rekening apart ?
1. Ik zou het na 1 januari 2012 overzetten. Dan hebt u zeker de getrouwheidspremie op uw top rekening. En aangezien BMPB met die 11 maanden regeling werkt zou de getrouwheidspremie eind 2012 moeten verworven zijn op de fedelta rekening.
2. Het moet gaan over een inbreng van "vers" geld, of over gelden die reeds beschikbaar waren op uw BMPBtop rekening.
Dus overschrijven van uw top rekening zou geen probleem mogen zijn.
2. Het moet gaan over een inbreng van "vers" geld, of over gelden die reeds beschikbaar waren op uw BMPBtop rekening.
Dank u voor uw antwoord. Voor vraag 2 echter staat zowel bij BMBP top als bij fidelta dat er 10.000 € moet opstaan. Zou ik bijvoorbeeld 12.000 Euro op de Fedelta mogen zetten en 1.000 Euro op de top laten staan of zou ik alles op 1 rekening moeten zetten ?Bartd schreef:1. Ik zou het na 1 januari 2012 overzetten. Dan hebt u zeker de getrouwheidspremie op uw top rekening. En aangezien BMPB met die 11 maanden regeling werkt zou de getrouwheidspremie eind 2012 moeten verworven zijn op de fedelta rekening.
-
adelin1967
- Jr. Member

- Contacteer:
Geertje, je mag alles op 1 rekening zetten zolang het saldo maar minimum 10 000 euro is.
Heb zelf ook niks op de bmpb top staan, alles staat op de fedelta.
Als getrouwheidspremie in december (11 maanden regeling) verworven is, ben ik weg met alles.
Vertrouw het zaakje niet meer echt.
Heb zelf ook niks op de bmpb top staan, alles staat op de fedelta.
Als getrouwheidspremie in december (11 maanden regeling) verworven is, ben ik weg met alles.
Vertrouw het zaakje niet meer echt.
Nee, dat kan niet! Ik had ook alles op Fidelta gezet , en een klein bedrag gelaten op de Top- rekening. Ze hebben die daarna gewoon afgesloten en het resterend bedrag op de zichtrekening gezet!Geertje schreef:.
Dank u voor uw antwoord. Voor vraag 2 echter staat zowel bij BMBP top als bij fidelta dat er 10.000 € moet opstaan. Zou ik bijvoorbeeld 12.000 Euro op de Fedelta mogen zetten en 1.000 Euro op de top laten staan of zou ik alles op 1 rekening moeten zetten ?
-
adelin1967
- Jr. Member

- Contacteer:
Bij mij is dat dus niet het geval! Saldo top op 0 en de rest staat op fedelta!
hebben jullie ook alle papierwerk terug moeten invullen voor een bijkomende rekening te openen ?