BNP Paribas Fortis: rekening voor lening
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
BNP Paribas Fortis: rekening voor lening
Met de prijsstijgingen wou ik eens informeren...
Onze woonlening zit bij BNP waardoor we verplicht een zichtrekening nodig hebben bij BNP. We gebruiken deze rekening enkel om maandelijks het bedrag van de lening op te storten waarop dit automatisch eraf gaat. Voor dagdagelijkse zaken hebben we een zichtrekening bij Keytrade.
Momenteel zit de rekening van BNP in een Comfort Pack en kost ons dit €3,5 per maand. Kan dit omgezet worden naar een zichtrekening die niet in een pack zit en dus goedkoper is? Volgens de loketbediende kan dit niet maar ik heb daar mijn twijfels over...
Onze woonlening zit bij BNP waardoor we verplicht een zichtrekening nodig hebben bij BNP. We gebruiken deze rekening enkel om maandelijks het bedrag van de lening op te storten waarop dit automatisch eraf gaat. Voor dagdagelijkse zaken hebben we een zichtrekening bij Keytrade.
Momenteel zit de rekening van BNP in een Comfort Pack en kost ons dit €3,5 per maand. Kan dit omgezet worden naar een zichtrekening die niet in een pack zit en dus goedkoper is? Volgens de loketbediende kan dit niet maar ik heb daar mijn twijfels over...
-
Jiraisking
- Hero Member

- Contacteer:
Re: BNP Paribas Fortis: rekening voor lening
Zal niet lukken, je MOET een BNP-rekening houden als je bij BNP je woonkrediet hebt lopen. Geen alternatief ...
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Je kan het zelf omzetten naar een gratis HelloBank-rekening.
Ik heb het ook gedaan en domiciliëringen e.d. zijn gewoon overgezet, net als al de rest eigenlijk (doorlopende opdrachten, begunstigden, ...). Je kan zelfs met je HelloBank-kaart blijven inloggen op het BNP-klantenportaal.
Ik heb het ook gedaan en domiciliëringen e.d. zijn gewoon overgezet, net als al de rest eigenlijk (doorlopende opdrachten, begunstigden, ...). Je kan zelfs met je HelloBank-kaart blijven inloggen op het BNP-klantenportaal.
Ja dat weet ik. Ik bedoelde eigenlijk omzetten naar een gewone zichtrekening van BNP: https://www.bnpparibasfortis.be/nl/Dage ... axes4=privJiraisking schreef: ↑6 januari 2021, 10:56 Zal niet lukken, je MOET een BNP-rekening houden als je bij BNP je woonkrediet hebt lopen. Geen alternatief ...
En dat werkt ook als je lening er aan gekoppeld is? Dat is waarschijnlijk een domiciliëring? Dit klinkt wel als de oplossing. Bedankt.guest1605 schreef: ↑6 januari 2021, 12:32 Je kan het zelf omzetten naar een gratis HelloBank-rekening.
Wij hadden enkele jaren identiek hetzelfde probleem. Enkel de lening zit nog bij BNP. Loketbediende zei eveneens dat er geen gratis rekening was. Een paar maanden later langs geweest voor herziening lening en deze vraag nog eens gesteld aan de adviseur. Geen enkel probleem volgens haar. Gewoon een gratis rekening geopend bij dochter Hello Bank.Uranium schreef: ↑6 januari 2021, 10:49 Met de prijsstijgingen wou ik eens informeren...