BNP Paribas - geen bonus meer bij Comfort pack
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
BNP Paribas - geen bonus meer bij Comfort pack
Ik was op de website aan het checken wat er inbegrepen is in mijn comfort pack, en het viel me op dat ik geen spoor vond van het bonussysteem waarmee je enkele maandbijdragen kan uitsparen (bvb. bij pensioensparen, regelmatig gebruik kredietkaart,...).
Iemand die hier iets meer over weet/gehoord heeft? Een verborgen manier om de tarieven te verhogen natuurlijk... Ik twijfel al een tijd om te switchen, maar ik ben wel tevreden van hun PC-banking, mobile app en dienstverlening, en bovendien geven ze nog zonder extra kosten een kredietkaart met 2500 uitgavelimiet (wat blijkbaar zeldzaam is geworden).
Iemand die hier iets meer over weet/gehoord heeft? Een verborgen manier om de tarieven te verhogen natuurlijk... Ik twijfel al een tijd om te switchen, maar ik ben wel tevreden van hun PC-banking, mobile app en dienstverlening, en bovendien geven ze nog zonder extra kosten een kredietkaart met 2500 uitgavelimiet (wat blijkbaar zeldzaam is geworden).
Re: BNP Paribas - geen bonus meer bij Comfort pack
De 6 manuele gratis overschrijvingen zijn ook verdwenen. De prijs overdracht effecten 150 euro!!!
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
https://moneytalk.knack.be/geld-en-beur ... 84607.html
Of deze info op een website die concurreert met onze geliefde Gids :
Comfort Bonus Tot 01.01.2019 kunt u met de Comfort Bonus elk jaar tot 50 procent van de prijs van uw Comfort Pack terugverdienen. De dienst wordt gescrhrapt op 01.01.2019.
Of hier :
https://www.spaargids.be/sparen/bnp-par ... tters.html
Gratis kredietkaart : die betaal je mee in de prijs van het pack. Gelukkig, inderdaad, met een werkbare limiet.
Of deze info op een website die concurreert met onze geliefde Gids :
Comfort Bonus Tot 01.01.2019 kunt u met de Comfort Bonus elk jaar tot 50 procent van de prijs van uw Comfort Pack terugverdienen. De dienst wordt gescrhrapt op 01.01.2019.
Of hier :
Gratis kredietkaart : die betaal je mee in de prijs van het pack. Gelukkig, inderdaad, met een werkbare limiet.
Geen idee of mensen dit weten, maar je kan bij elke bank in principe je limiet verhogen op je kredietkaart zonder voor de “duurdere” kaart te gaan.
Zo heb ik bij KBC de goedkoopste kaart maar wel met een hoge kredietopening — hoger dan de duurste kaart.
Zo heb ik bij KBC de goedkoopste kaart maar wel met een hoge kredietopening — hoger dan de duurste kaart.
Interessante info. Als ik m'n Comfort Pack opzeg bij BNP, zal ik allicht geen toegang meer hebben tot de gegevens van m'n pensioensparen via PC Banking. En overdragen van het pensioensparen is net duurder gewordenhaelewyn schreef: ↑30 januari 2019, 12:07 https://moneytalk.knack.be/geld-en-beur ... 84607.html
Voor zover ik weet, is dat wel op voorwaarde dat er genoeg geld op de rekening staat. Dat is toch zo voor Argenta, waar ik al klant ben, en aangezien mijn spaargeld elders staat (betere intresten) zal ik daar uit de boot vallen voor een hogere limiet. Allicht hetzelfde voor andere banken?
Het kan. Ik heb dat ook gedaan met mijn beobank kaart.
Maar het is onderhevig aan de goedkeuring van de bank.
Twintig jaar geleden was dat makkelijk want je ging dan gewoon even met de kantoordirecteur praten en die zei dat het goed was.
Tegenwoordig gaat het niet zo makkelijk meer.
Misschien komt dat gedeeltelijk of volledig door mijn minder rooskleurige economische situatie. Of toch doordat de banken strenger geworden zijn.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 30 januari 2019, 15:18, 1 keer totaal gewijzigd.
-
anonymous
Bij beobank heb je dan weer het voordeel dat je de limiet kunstmatig de hoogte in kan jagen door overstorting.
Natuurlijk heb je dat geld dan wel beschikbaar anders werkt dit trucje niet.
Ze stelden bij mij voor om een hogere limiet maar ik heb gezegd tegen hun vanwege dit trucje dat 1250 euro voldoende is.
Natuurlijk heb je dat geld dan wel beschikbaar anders werkt dit trucje niet.
Ze stelden bij mij voor om een hogere limiet maar ik heb gezegd tegen hun vanwege dit trucje dat 1250 euro voldoende is.
En waarom zou dat psp dan moeten overgebracht worden ?lietchi schreef: ↑30 januari 2019, 13:29Interessante info. Als ik m'n Comfort Pack opzeg bij BNP, zal ik allicht geen toegang meer hebben tot de gegevens van m'n pensioensparen via PC Banking. En overdragen van het pensioensparen is net duurder gewordenhaelewyn schreef: ↑30 januari 2019, 12:07 https://moneytalk.knack.be/geld-en-beur ... 84607.html
https://www.spaargids.be/sparen/bnp-par ... tters.htmlIk denk dat ik eens zal polsen bij Argenta, waar ik ook al klant ben, of ze nog altijd de kosten op zich nemen voor het overzetten van het pensioenspaarfonds...
Kan gewoon blijven staan en vanuit bvb Argena stort u dan naar die rekening.
En bnp moet maar zorgen dat uw aankopen bij u geraken ,
bvb kaart zonder waarde maar toegang tot uw psp rekening in de kantoren.
Ze maken daar heus geen reclame voor hoor.
Estate Guru believer.
Hoeft op zich niet, maar als ik moeilijk toegang heb tot het saldo is het een beetje irritant. Ik doe er trouwens geen stortingen meer op, ik heb sinds een jaar pensioensparen bij Argenta opgestart.platin schreef: ↑30 januari 2019, 14:47 En waarom zou dat psp dan moeten overgebracht worden ?
Kan gewoon blijven staan en vanuit bvb Argena stort u dan naar die rekening.
En bnp moet maar zorgen dat uw aankopen bij u geraken ,
bvb kaart zonder waarde maar toegang tot uw psp rekening in de kantoren.
Ze maken daar heus geen reclame voor hoor.
Dus er is een soort kaart om het saldo van pensioensparen te raadplegen in de kantoren, zonder zichtrekening? Dat zal ik bij gelegenheid eens moeten uitpluizen dan.
Ik denk dat Platin de ACCESS Card van BNP bedoelt maar ik dacht dat die alleen werkt om zichtrekeningen en spaarrekeningen te beheren. Bijvoorbeeld om uittreksels uit de muur te halen.. Het is een gratis kaart.
Wat je wel zou kunnen doen is een HELLO BANK rekening openen.
Als je daar een kaart van hebt kan je die ook beheren met een BNP login, app, en dergelijke meer.
En je kan, eens ingelogd, al je BNP produkten zien die je daarvoor al zag.
Wat je wel zou kunnen doen is een HELLO BANK rekening openen.
Als je daar een kaart van hebt kan je die ook beheren met een BNP login, app, en dergelijke meer.
En je kan, eens ingelogd, al je BNP produkten zien die je daarvoor al zag.
BNP heeft een kaart, waarmee je de uittreksels van pensioensparen via de uittrekselprinters (die aan het verdwijnen zijn !) kan uitprinten.
Over raadplegen is me nooit iets gezegd. Ik heb vorig jaar mijn pensioensparen overgezet naar Argenta. Slechtst mogelijke timing, achteraf gezien. Maar dat ter zijden...
Over raadplegen is me nooit iets gezegd. Ik heb vorig jaar mijn pensioensparen overgezet naar Argenta. Slechtst mogelijke timing, achteraf gezien. Maar dat ter zijden...