boekhoudsoftware - onverdeeldheid
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
boekhoudsoftware - onverdeeldheid
Ik moet de boekhouding (eenvoudige) houden van een onverdeeldheid bestaande uitsluitend uit effecten, obligaties en spaarrekeningen. De enige transacties die worden gedaan zijn kopen/verkopen van deze instrumenten en innen van dividenden, intresten zowel in euro als dollar.
Volgens de principes van de eenvoudige boekhouding moet er een aankoop-, verkoop-, inventaris- en financieel boek worden bijgehouden.
Bestaat er hiervoor speciale software? Of zijn er excel templates hiervoor beschikbaar? Wie kan mij helpen aan voorbeelden?
Volgens de principes van de eenvoudige boekhouding moet er een aankoop-, verkoop-, inventaris- en financieel boek worden bijgehouden.
Bestaat er hiervoor speciale software? Of zijn er excel templates hiervoor beschikbaar? Wie kan mij helpen aan voorbeelden?
Re: boekhoudsoftware - onverdeeldheid
Gaat het over zoveel effecten?
Kan je niet zelf een excel bestandje bijhouden?
dagwaarde op 1/09:
A = 5
B = 10
C = 8
...
zoveel aandelen x de waarde = dagwaarde
spaarrekening zet je ook de stand op 1/09 en in principe gaat hier niets meer veranderen.
Moest je iets verkopen of kopen vul je dit aan. Of zie ik het helemaal verkeerd en is het de bedoeling dat er effectief nog actief aan-en verkoop is?
Kan je niet zelf een excel bestandje bijhouden?
dagwaarde op 1/09:
A = 5
B = 10
C = 8
...
zoveel aandelen x de waarde = dagwaarde
spaarrekening zet je ook de stand op 1/09 en in principe gaat hier niets meer veranderen.
Moest je iets verkopen of kopen vul je dit aan. Of zie ik het helemaal verkeerd en is het de bedoeling dat er effectief nog actief aan-en verkoop is?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Zou eens gaan kijken op gratis software.nl.
Met het gratis Hot-Accounts programma https://www.hot-accounts.com kan men perfect investeringen en (spaar)rekeningen beheren. Ook vreemde munten zijn voorzien.
En via het bijhorende Financieel Dagboek (Excel 2010 of later) kunnen alle transacties zoals aankopen, verkopen, dividenden en ontvangen intresten in een chronologisch rapport (financieel dagboek) getoond worden.
Als auteur van dit programma kan ik U wel even op weg helpen.
En via het bijhorende Financieel Dagboek (Excel 2010 of later) kunnen alle transacties zoals aankopen, verkopen, dividenden en ontvangen intresten in een chronologisch rapport (financieel dagboek) getoond worden.
Als auteur van dit programma kan ik U wel even op weg helpen.