Bpost: Terugzending
Bpost: Terugzending
Wat gebeurd er eigenlijk als je bij Bpost een pakket niet ophaalt?
Ik weet wel dat het naar de afzender wordt terug gestuurd maar wat als er geen tegenpartij is? Gooit Bpost die pakketten/brieven dan gewoon weg.
Of leveren ze toch gewoon af?
Ik weet wel dat het naar de afzender wordt terug gestuurd maar wat als er geen tegenpartij is? Gooit Bpost die pakketten/brieven dan gewoon weg.
Of leveren ze toch gewoon af?
Re: Bpost: Terugzending
Heb antwoord gekregen van het lokale Bpost-kantoor (Mariakerke in Gent).
Die man wist te zeggen dat post waar een afzender staat, dan wordt de post teruggestuur. Is er geen afzender bekend gaat het op de papierberg.
Die man wist te zeggen dat post waar een afzender staat, dan wordt de post teruggestuur. Is er geen afzender bekend gaat het op de papierberg.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- Full Member
- Contacteer:
geen afzender op ? misschien kijken ze na dan of er drugs inzitten
Wegens het briefgeheim mogen ze niets open maken. Maar die gast in het postkantoor zei wel van 'Als het niet opgehaald wordt binnen een bepaalde termijn, dan wordt het teruggestuurd naar de afzender en als we die niet hebben dan wordt het vernietigd'.
Ja, lijkt me eerlijk gezegd toch de goedkoopste oplossing om gewoon te leveren? Vernietigen kost toch ook geld?
Ja, lijkt me eerlijk gezegd toch de goedkoopste oplossing om gewoon te leveren? Vernietigen kost toch ook geld?