Britse banken of brokers voor bepaalde fondsen
TIP
Britse banken of brokers voor bepaalde fondsen
Mijn ouders verkiezen ervoor van in fondsen te beleggen voor het gemak. In Engeland zijn er bepaalde interessante fondsen zoals Lindsell Train Global Equity waar je hier dus niet kan aangeraken want niet geregistreerd hier.
Hier dat Lindsell Train fonds: http://www.morningstar.co.uk/uk/funds/s ... MC3M&tab=1
Nu vroeg ik mij af of iemand betrouwbare buitenlandse (Britse) brokers of banken kan aanbevelen waar je die fondsen zou kunnen kopen als buitenlander. Je moet die dan wel aangeven maar als dat de enige manier is om eraan te geraken why not.
Je hebt bvb Hargreaves Landsdown in Engeland waar de TER van fondsen ook lager is dan bij ons, maar geloof niet dat die buitenlandse klanten toelaten voor zover ik zie. Ook hun login is niet echt super secuur vind ik en heb mss liever toch een bank met licentie, maar ze moeten dus zonder teveel problemen ook buitenlandse klanten willen ontvangen. Laten we er effe nog vanuit gaan dat die Brexit niet zal doorgaan of in de praktijk niet veel zal veranderen.
Welke kunnen jullie aan- en afraden?
Hier dat Lindsell Train fonds: http://www.morningstar.co.uk/uk/funds/s ... MC3M&tab=1
Nu vroeg ik mij af of iemand betrouwbare buitenlandse (Britse) brokers of banken kan aanbevelen waar je die fondsen zou kunnen kopen als buitenlander. Je moet die dan wel aangeven maar als dat de enige manier is om eraan te geraken why not.
Je hebt bvb Hargreaves Landsdown in Engeland waar de TER van fondsen ook lager is dan bij ons, maar geloof niet dat die buitenlandse klanten toelaten voor zover ik zie. Ook hun login is niet echt super secuur vind ik en heb mss liever toch een bank met licentie, maar ze moeten dus zonder teveel problemen ook buitenlandse klanten willen ontvangen. Laten we er effe nog vanuit gaan dat die Brexit niet zal doorgaan of in de praktijk niet veel zal veranderen.
Welke kunnen jullie aan- en afraden?
Laatst gewijzigd door sortino op 30 augustus 2019, 21:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Quality growth investor
Re: Britse banken of brokers voor bepaalde fondsen
Uit voorzichtigheid zou ik juist wel de Brexit afwachten want er gaat veel veranderen. Als EU-onderdaan zul je niet meer zo vlot bij Britse banken terecht kunnen als nu.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Britse banken of brokers voor bepaalde fondsen
We zouden idd zowiezo die Brexit afwachten maar stel dat er dan toch niet zoveel veranderd in de praktijk, wat zijn dan de betrouwbare banken daar die je als Belg ook kunnen helpen?
Quality growth investor