Brussels restaurant rekent 5 euro coronatoeslag per persoon aan: "We willen niemand ontslaan"
Re: Brussels restaurant rekent 5 euro coronatoeslag per persoon aan: "We willen niemand ontslaan"
Ik heb er de vreemdste dingen gezien, bij onze noordelijke noorderburen, die ik zelfs nu nog niet goed kan plaatsen. Ieder heeft zo waarschijnlijk zijn kortgesloten kabels? Het wordt hier dikwijls genoemd, de onbeleefdheid in onze Vlaamse horeca, dat is waarschijnlijk onze kortsluiting door allerlei omstandigheden. Maar het is hier wel altijd proper, of beter gezegd, zelden vuil.PinkPanther1970 schreef: ↑8 juli 2020, 11:45 Snap trouwens niet dat restaurants daar overleven als ik zie hoe ze zich gedragen op vakantie in Frankrijk.
Restauranthouders zien ze daar ook niet graag komen... Luidruchtig en gierig. Ze eten soms met 2 of 3 van één gerecht en houden het bij de gratis karaf water.
De keukens die ik in bv. Groningen (om een plek te noemen) zag, tarten de verbeelding op dat gebied. Vuil en niet onderhouden, waar ik mee bedoel vuil waar je jaren aan moet verzamelen. Ook nergens zo ziek geweest als in NL van het eten, niet in Azië en niet in Afrika.
Het meest aparte gerecht ooit moet toch wel die halve bloemkool met vreemde waterige witte saus zijn die mijn bord vulde. Dat werd dan verkocht alsof de brave man hemel en aarde verzet had om het te pakken te kunnen krijgen en op zo'n manier op tafel te zetten. Gelukkig heb ik jong geleerd van niets te eten dat ik niet herken, maar ik ben toch wat blij dat ik met die job die me van hot naar her stuurde gestopt ben. Ik ga dus niet op restaurant als ik het kan vermijden en kook maar al te graag mijn eigen potje. Voor de meeste mensen is dat waarschijnlijk omgekeerd.
Het heeft me wel geleerd van me af te vragen hoe die aan de buitenkant piekfijne huisjes er aan de binnenkant uitzien, dus niet te concluderen op enkel uiterlijke kenmerken.
Het is een heel apart volk, onze noorderburen, dat is het minste dat gezegd kan worden.
The tree of liberty must be refreshed from time to time with the blood of patriots and tyrants. Thomas Jefferson.
Freedom is not free.
Freedom is not free.
Re: Brussels restaurant rekent 5 euro coronatoeslag per persoon aan: "We willen niemand ontslaan"
>Het meest aparte gerecht ooit moet toch wel die halve bloemkool met vreemde waterige witte saus zijn die mijn bord vulde.
Dat was de special saus van de chef waarschijnlijk
Dat was de special saus van de chef waarschijnlijk