cadeautjes van de operatoren
cadeautjes van de operatoren
In Coronatijden ging Proximus cadeautjes geven..
Eentje is er al te zien in mijn klantenzone.
Mijn maximum bruikbare hoeveelheid data is bij mijn basisabonnement internet deze maand van 100 GB naar 3 TB verhoogd.
Niet dat ik dat op ga krijgen...
Bij Proximus TV zag ik dat Movies en Series gratis is. Als ik me niet vergis is dat één zender erbij gewoon in de lijst.
En van wat ik er al van zag kan ik me niet voorstellen dat ze daar gewoonlijk geld voor krijgen.
Zo fantastisch is het aanbod me daar niet, zo te zien.
Van Orange is er ook iets op komst deze week dacht ik.
5 GB data voor postpaid mobile klanten. Idem als hierboven. Ga ik toch nooit opkrijgen maar toch bedankt.
Eentje is er al te zien in mijn klantenzone.
Mijn maximum bruikbare hoeveelheid data is bij mijn basisabonnement internet deze maand van 100 GB naar 3 TB verhoogd.
Niet dat ik dat op ga krijgen...
Bij Proximus TV zag ik dat Movies en Series gratis is. Als ik me niet vergis is dat één zender erbij gewoon in de lijst.
En van wat ik er al van zag kan ik me niet voorstellen dat ze daar gewoonlijk geld voor krijgen.
Zo fantastisch is het aanbod me daar niet, zo te zien.
Van Orange is er ook iets op komst deze week dacht ik.
5 GB data voor postpaid mobile klanten. Idem als hierboven. Ga ik toch nooit opkrijgen maar toch bedankt.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: cadeautjes van de operatoren
En wanneer corona voorbij is, dan verhogen ze weer hun abonnementsprijzen, kwestie van wat ze nu gratis geven te recupereren.
Als de vos de passie preekt... Boer let op uw ganzen..
Zo negatief...
Gewoon realistisch
Het kan natuurlijk ook een ander truc zijn... Men geeft dingen gratis in de hoop dat mensen er later voor zullen betalen.
Een charmeoffensief ? Marketing... De merknaam die eerst om zeep geholpen wordt inzake reputatie gaan ze nu weer even opkrikken ?
Een charmeoffensief ? Marketing... De merknaam die eerst om zeep geholpen wordt inzake reputatie gaan ze nu weer even opkrikken ?
Ik moet ook eens schamper lachen met die 'gestes' van operatoren. Het is in mijn ogen ook eerder een manier om eens positief in beeld te komen na al die prijsstijgingen. En ik persoonlijk heb niets aan dat extra datavolume van bc. telenet. Maar ze kunnen achteraf wel zeggen dat ze gul geweest zijn en hun hart getoond hebben zeg. Pfff, i'm not buying it
Maatregelen verlengd... Cadeautjes ook ?
Bij mobile vikings wel :
Onbeperkt bellen tot eind april.
Over de databundel werd nog niets gecommuniceerd.
Raar dat ze gul zijn met onbeperkt bellen en minder met data.
Bij mobile vikings wel :
Onbeperkt bellen tot eind april.
Over de databundel werd nog niets gecommuniceerd.
Raar dat ze gul zijn met onbeperkt bellen en minder met data.
Zelfstandigen ontvangen een premie als ze de winkel moeten sluiten.
eenmalig 4.000 euro voor de komende 21 dagen
als ze na 6 april moeten sluiten 160 euro per extra dag
Blijf je open, maar schakel je over naar afhaal, dan blijf je recht hebben op de premie.
De premie is belastingsvrij.
Tijdelijk werklozen krijgen dop, maar is niet belasting vrij en je betaalt er RMZ op.
eenmalig 4.000 euro voor de komende 21 dagen
als ze na 6 april moeten sluiten 160 euro per extra dag
Blijf je open, maar schakel je over naar afhaal, dan blijf je recht hebben op de premie.
De premie is belastingsvrij.
Tijdelijk werklozen krijgen dop, maar is niet belasting vrij en je betaalt er RMZ op.
MV:
En mobiele data? Kijk, aangezien we intussen zowat allemaal voornamelijk via wifi surfen, zien we geen verhoging van het verbruik in mobiele data. Integendeel zelfs, het daalt. Onze normale databundels voorzien al in een intensief gebruik, dus een tweede ronde extra databundels is momenteel overbodig. Het spreekt voor zich dat de bestaande extra data bundels wel geldig blijven tot 5/4. Maar focus op bellen dus!
Orange gaf 5 GB aan zijn abonnees, Proximus ook zoiets. Die zullen dat dan verkeerd bekeken hebben.
Misschien kan MV als cadeau geven : 1 maand goede bereikbaarheid zonder storingen ;-)
Maar dat klinkt ook weer niet echt goed.
Het is niet makkelijk om voor iedereen goed te doen uiteraard.
Hier ook extra G bytes van Orange
Je hebt er niets aan want je moet binnen blijven.
Je hebt er niets aan want je moet binnen blijven.
Politicians and diapers have one thing in common, they both should be changed regularly and for the same reason!
-
neo
EDPnet mobile: vanaf deze maand 50 minuten/smsen extra per maand
dus in totaal 300 (250 + 50) minuten/smsen voor 4 EUR / maand
Dat staat in het aanbod op de website dus mogelijk is dit een permanente wijziging
JIM Mobile: geen verschil
dus in totaal 300 (250 + 50) minuten/smsen voor 4 EUR / maand
Dat staat in het aanbod op de website dus mogelijk is dit een permanente wijziging
JIM Mobile: geen verschil
Laatst gewijzigd door neo op 2 april 2020, 15:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Proximus verlengt zijn "cadeautjes" periode (én voor TV klanten in april enkele nieuwe voordelen).
Voor mijzelf kan ik alleen maar profiteren van gratis bellen met vaste telefoonlijn naar vaste nummers. Af en toe bel ik dus eens extra naar familie die ook nog een vaste lijn hebben.
https://www.proximus.be/nl/id_b_cr_prox ... helpt.htmlProximus blijft graag solidair met jullie en we hebben daarom beslist om onze initiatieven te verlengen tot en met 19 april.
Voor mijzelf kan ik alleen maar profiteren van gratis bellen met vaste telefoonlijn naar vaste nummers. Af en toe bel ik dus eens extra naar familie die ook nog een vaste lijn hebben.