Carrière verprutst?
Carrière verprutst?
Ik ben ingenieur en werk al enkele jaren als loodgieter/verwarmingstechnieker. Nu ben ik 1.5jaar geleden in een kleine firma gestapt met het oog op het overnemen. Helaas waren dit maar loze beloften en zit een overname er de eerste jaren niet in. Ik heb altijd de droom gehad om zelfstandig te werken, maar de laatste maanden is alles een beetje bekoeld en heb ik het een beetje gehad met de altijd werken mentaliteit die hier in de westhoek sterk aanwezig is. Ik zou graag zelfstandig zijn, maar vooral uit het oogpunt om meer rerturn te halen uit elk gewerkt uur. Ik stel me nu sterk de vraag of alles wel haalbaar is en of ik niet beter een deftige job bij een multinational zoek? Probleem is dat ik niet graag aan een bureau zit. (ik verdiende aan mijn 26 al boven de 5000 bruto) Ik heb onlangs enkele sollicitaties gehad, o.a als accountmanager, maar bedrijven hebben geen interesse meer omdat ik al 3 jaar onder mijn niveau werk. Momenteel rest er mij dus voorlopig verder werken als loodgieter in loondienst.
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Carrière verprutst?
En wat is je vraag nu juist?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Mijn mening is: doe een job die je graag doet. Je moet hem tot aan je pensioen doen. Beter een plezierige job waar je weinig mee verdient dan een job waar je veel mee verdient maar die je niet graag doet.
Er is geen vraag.
De bedoeling is waarschijnlijk nieuwe content te genereren.
Binnen een paar dagen wordt dat wel duidelijker.

Denk zelfs eens goed na.

Het begint met "je moet helemaal niks als je het zelf niet wil".

En lees ook het begintopic nog eens goed.
Zit vol tegenstrijdigheden en vooral triggers.

Zoals er de laatste tijd bijna dagelijks opduiken.
- Oudere Jongere
- Hero Member
- Contacteer:
Volledig eens met Jef.
Even uit de losse pols de rode vlaggen in dit specifiek geval: