Cash geld plaatsen
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Cash geld plaatsen
denk dat die automaten dat wel voldoende controleren dat het geen valse biljetten zijn
denk dat de truuk de bedoeling heeft om briefjes van500 euro om te wisselen, briefjes die ze blijkbaar op een bank zomaar niet omwisselen
maar denk dat je aan een automaat ook bot vangt
denk dat de truuk de bedoeling heeft om briefjes van500 euro om te wisselen, briefjes die ze blijkbaar op een bank zomaar niet omwisselen
maar denk dat je aan een automaat ook bot vangt
Dit is zelf beter voor jou.
1- Je hebt al het bewijs dat je het geld in 50-100 keer hebt afgehaald 10 jaar geleden
2- En nu zal je nog kunnen bewijzen dat de biljettten 10 jaar oud zijn en al 10 jaar in je kluis lagen. Perfekt.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
aan de hand van de nrs. kan men zien hoe oud de biljetten zijn
het is wel geen ideale situatie, want vervelende vragen kan je altijd krijgen
het is wel geen ideale situatie, want vervelende vragen kan je altijd krijgen
probleem grotendeels opgelost
er zijn ook 2 opnames van +-17000 gebeurd
nu wil de bank waar het vandaan komt deze verrichtingen als bewijs aanvaarden samen met het huurbewijs van de kluis, dus duimen maar
probleem met die biljetten is dat ze geen grote aantallen ineens willen omwisselen naar bvb biljetten van 100
Het geld was afkomstig van verkoop van een huis en heb op aanraden van mijn vader een deel van de rekening gehaald en in cash bewaard wat ik beter niet gedaan had
mvg
er zijn ook 2 opnames van +-17000 gebeurd
nu wil de bank waar het vandaan komt deze verrichtingen als bewijs aanvaarden samen met het huurbewijs van de kluis, dus duimen maar
probleem met die biljetten is dat ze geen grote aantallen ineens willen omwisselen naar bvb biljetten van 100
Het geld was afkomstig van verkoop van een huis en heb op aanraden van mijn vader een deel van de rekening gehaald en in cash bewaard wat ik beter niet gedaan had
mvg
Bij NBB kan je EUR briefjes omwisselen naar andere EUR briefjes, je dient dan wel de oorsprong van het geld aan te geven en je identiteitsgegevens achterlaten. De dienst is gratis.
Dus van wit geld maken ze zwart?Is te belachelijk voor woorden.Als je geld opneemt bij de bank en je bewijs hiervan niet weggooit zou er toch geen probleem mogen zijnJiraisking schreef: ↑9 december 2018, 14:13 Klant bij HSBC?
Geen enkele normale bank aanvaard zoiets ... Eerste inbreuk op de Compliance regels.

Sommige zijn hier nu aan het lachen met Avrammeir. Wel hij is slimmer dan jullie. Bij sterfte kan de overlevende toch nog even verder. Genoeg schrijnende verhalen waarbij de overgebleven partner moet smeken bij anderen om een beetje geld omdat de rekeningen (langdurig) zijn geblokkeerd.
Wat een overdreven houding tegenover cash. Niet alle cash is gelinkt aan criminaliteit...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Jij vindt dat slimmer, maar daarom hoeft niet iedereen dat slimmer te vinden. Ik weet hoe banken redeneren als ze 25k onder hun neus geschoven krijgen. En ik weet hoe streng diezelfde banken hierop worden gecontroleerd. Niet alle cash is criminaliteit of zwart geld, maar laat ons zeggen 90%? Er zijn heel weinig goeie redenen om zoveel cash te aanhouden.Denfi schreef: ↑3 januari 2019, 14:52Dus van wit geld maken ze zwart?Is te belachelijk voor woorden.Als je geld opneemt bij de bank en je bewijs hiervan niet weggooit zou er toch geen probleem mogen zijnJiraisking schreef: ↑9 december 2018, 14:13 Klant bij HSBC?
Geen enkele normale bank aanvaard zoiets ... Eerste inbreuk op de Compliance regels.![]()
Sommige zijn hier nu aan het lachen met Avrammeir. Wel hij is slimmer dan jullie. Bij sterfte kan de overlevende toch nog even verder. Genoeg schrijnende verhalen waarbij de overgebleven partner moet smeken bij anderen om een beetje geld omdat de rekeningen (langdurig) zijn geblokkeerd.
Wat een overdreven houding tegenover cash. Niet alle cash is gelinkt aan criminaliteit...
Als hij een bewijs heeft bijgehoduen is er uiteraard geen probleem, dan zal de bank is raar opkijken, maar zal het verhaal moeten aanvaarden.