Citytrip Londen
Citytrip Londen
Beste Spaargidsers,
Kunnen jullie mij een aantal hotels aanbevelen die juist buiten Londen gelegen zijn en van waaruit wij (3 volwassenen en 1 kind van 15 jaar) gemakkelijk naar de meest bekende bezienswaardigheden in Londen geraken met de metro.
Hotels, of B&B's prijs - kwaliteit. Ervaringen met booking.com ?
Wij zouden in het voorjaar van 2015 willen gaan.
Alvast bedankt voor de reacties...
Kunnen jullie mij een aantal hotels aanbevelen die juist buiten Londen gelegen zijn en van waaruit wij (3 volwassenen en 1 kind van 15 jaar) gemakkelijk naar de meest bekende bezienswaardigheden in Londen geraken met de metro.
Re: Citytrip Londen
bedroomchecker.com
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Paddington.
aantal hotels net aan een metrohalte waar de 2 belangrijkste metrolijnen passeren.
aantal hotels net aan een metrohalte waar de 2 belangrijkste metrolijnen passeren.
Zie eventueel ook: http://www.agoda.com/
Goedkoper: http://www.hostelbookers.com/ & http://www.hostelworld.com
Goedkoper: http://www.hostelbookers.com/ & http://www.hostelworld.com
Bertrand Russell once said: "First, they fascinate the fools. Then, they muzzle the intelligent."
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Bankiers + politici + accountants + juristen = 20.000 miljard euro in belastingparadijzen.
It isn't that we can't meet the needs of the poor, we simply cannot meet the greed of the rich.
Is bijvoorbeeld een reisbureau dan niet goedkoper en handiger, zij huren toch al kamers in sommige hotels en zij moeten deze toch verhuurd krijgen. En zeker ook niet onbelangrijk zij regelen het vervoer met de trein toch ook.
Ik boek steeds zelf mijn trips naar Londen en dat al een aantal jaar... Probeer Booking.com te vermijden als je ook maar enigzins kan! Zij faxen of mailen je kredietkaartinfo door naar het hotel ter plaatse als "borg"! Je dient alsnog ter plaatse te betalen bij in-/uitcheck. Heb je pech en ze misbruiken je gegevens, dan ben je achteraf de klos. Als je bij een gereputeerde keten boekt zal het wel meevallen, maar wees gewaarschuwd. Ik heb het zelf al mogen ervaren, ook al is het achteraf allemaal rechtgezet voor Visa. Ikzelf boek online en betaal bijvoorkeur vooraf, via en voucher regelt het hotel onderling de betaling met de website.
Een van mijn favoriete hotels is Pembury Hotel nabij Finsbury Park. Je hebt er een goede verbinden met de metro. Dit is een basis hotel, maar wel in orde. In Londen zijn de kamers veelal klein, en wil je luxe betaal je er ook een voor.
De Eurostar boek ik meestal via NMBS Europe, ook al kan je ook via Eurostar zelf boeken... als je trein wordt afgeschaft, kan je in België je verhaal halen. Eurostar opereert vanuit de UK.
Als je nog eco-cheques hebt liggen, spring dan eens binnen bij JetAir. Zij aanvaarden de cheques voor het trein-gedeelte. Je betaalt wel dossierkosten, maar met 4 personen zal dat het verschil niet maken.
Een van mijn favoriete hotels is Pembury Hotel nabij Finsbury Park. Je hebt er een goede verbinden met de metro. Dit is een basis hotel, maar wel in orde. In Londen zijn de kamers veelal klein, en wil je luxe betaal je er ook een voor.
De Eurostar boek ik meestal via NMBS Europe, ook al kan je ook via Eurostar zelf boeken... als je trein wordt afgeschaft, kan je in België je verhaal halen. Eurostar opereert vanuit de UK.
Als je nog eco-cheques hebt liggen, spring dan eens binnen bij JetAir. Zij aanvaarden de cheques voor het trein-gedeelte. Je betaalt wel dossierkosten, maar met 4 personen zal dat het verschil niet maken.
Op de site van Ryanair kan je ook rechtstreeks je hotel boeken. Maar persoonlijk zoek ik meestal een hotel, en eens ik er één naar mijn goesting heb, probeer ik of ik elders (bv. rechtstreeks via een site van het hotel of de keten waartoe het behoort) misschien goedkoper af ben. Ik probeer ook om NIET op voorhand te betalen.
klt2013 schreef:Beste Spaargidsers,
Probeer eens een Premier Inn hotel, goede kwaliteit voor heel redelijke prijs. Er zijn er ettelijke in Londen (& overal in UK), houden regelmatig ook promo's.
Die in Greenwich bvb heeft eigen kleine parking voor heel weinig geld, en ligt vlakbij dlr lijn naar het centrum.
Voor vervoer is eigen auto via Eurotunnel het goedkoopste ( of boot maar trager en zeeziekte mogelijk...) voor ong. 60 euro kan je heen en terug (per volle auto!) voor dagtrip, of ong 110 euro indien meerdere dagen.
Naar Londen rijden is eenvoudig en hotel aan de rand zoals je zoekt is dan ideaal.
Booking.com vermijden omdat ze een dure fee aanrekenen voor de desbetreffende hotels (waardoor je via andere sites of rechtstreeks goedkoper kan logeren), dat kan ik begrijpen.cptjack schreef:Ik boek steeds zelf mijn trips naar Londen en dat al een aantal jaar... Probeer Booking.com te vermijden als je ook maar enigzins kan! Zij faxen of mailen je kredietkaartinfo door naar het hotel ter plaatse als "borg"! Je dient alsnog ter plaatse te betalen bij in-/uitcheck. Heb je pech en ze misbruiken je gegevens, dan ben je achteraf de klos. Als je bij een gereputeerde keten boekt zal het wel meevallen, maar wees gewaarschuwd. Ik heb het zelf al mogen ervaren, ook al is het achteraf allemaal rechtgezet voor Visa.
Maar problemen met de kredietkaartborg heb ik nog nooit gehad en ik heb al gelogeerd in talloze gueststay's, hostels, basic hotellekes in alle uithoeken van de wereld.
Via Tripadvisor kan je ook naar sites van aanbieders gaan en via agoda.com kan je verschillende aanbieders (bv booking.com vs venere.com) met elkaar vergelijken en zo het goedkoopste alternatief selecteren.
weekenddeals niet vergeten Maarten ! 

I don't drink. You know, the routine grind drives me to drink. Tragedy, I take straight.
En op zoek gaan naar discountcodes; voor Venere of ebookers.de vind je er meestal wel een.
mobiel
mobiel