CKV Centrale Kredietverlening spaarrekening
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
CKV Centrale Kredietverlening spaarrekening
Heeft iemand ervaring met een spaarrekening bij CKV Centrale Kredietverlening ?
Om een bedrag te storten moet men naar een bepaalde rekening storten en dan als mededeling zijn eigen rekeningnummer opgeven.
Maar hoe men dan een bedrag van zijn rekening afhalen ?
Is dit per briefwisseling of per email of heeft de bank een soort van web-banking ?
En hoe lang duurt zo'n transactie ?
Alle info welkom !
Yvesds
Om een bedrag te storten moet men naar een bepaalde rekening storten en dan als mededeling zijn eigen rekeningnummer opgeven.
Maar hoe men dan een bedrag van zijn rekening afhalen ?
Is dit per briefwisseling of per email of heeft de bank een soort van web-banking ?
En hoe lang duurt zo'n transactie ?
Alle info welkom !
Yvesds
Re: CKV Centrale Kredietverlening spaarrekening
Geld opvragen doe je per fax, brief of e-mail opdracht. Als je tijdig op de dag je instructies doorstuurt, staat het geld de volgende dag al op de andere rekening.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Bedankt voor de informatie Phase.
Heeft er nog iemand ervaring met de Centrale Kredietverlening ?
Heeft er nog iemand ervaring met de Centrale Kredietverlening ?
Oké, bedankt !
Ik zit bij ckv voor een termijnrekening van 5jaar.
Ik heb ook verschillende boosterrekeningen en ik zoek het geld te storten op mijn ckv rekening.
De werkwijze is idd ietwat ongewoon maar de rente steekt er duidelijk boven uit. Ik doe dit voor geld dat ik niet direct nodig heb (1jaar of langer). Maar zoals je kan lezen in andere berichten als je een fax stuurt staat het geld er soms de volgende dag op... dus echt "slecht" kan je dat zeker niet noemen.
gr
T
Ik heb ook verschillende boosterrekeningen en ik zoek het geld te storten op mijn ckv rekening.
De werkwijze is idd ietwat ongewoon maar de rente steekt er duidelijk boven uit. Ik doe dit voor geld dat ik niet direct nodig heb (1jaar of langer). Maar zoals je kan lezen in andere berichten als je een fax stuurt staat het geld er soms de volgende dag op... dus echt "slecht" kan je dat zeker niet noemen.
gr
T