Club Brugge trekt naar de beurs ...
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Club Brugge trekt naar de beurs ...

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Re: Club Brugge trekt naar de beurs ...
Ben eens benieuwd. Ze zouden hun aandeel peperduur willen waarderen.
Vraag me af of dit zomaar kan allemaal? Als Belfius hieraan wil meedoen zal dat wel ok zijn, maart toch. Zal geen stormloop worden zoals Kinepolis of Bpost denk ik.
Vraag me af of dit zomaar kan allemaal? Als Belfius hieraan wil meedoen zal dat wel ok zijn, maart toch. Zal geen stormloop worden zoals Kinepolis of Bpost denk ik.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik zie weinig orderboekjes. Maar het zal allicht een kijk- en vertelbeurs zijn. Later volgen de mega-orders ... 

ja, Carpe, maar die boeren maken wel mooi winst (zelfs in corona-tijden) en staan toch maar mooi een straatlengte van 15 punten voor in de rangschikking ... met nog 2 wedstrijden minder gespeeld ... Ik heb nochtans goed gekeken, maar de rest staat niet eens op de foto en zit vermoedelijk ergens te velde nog te ploeteren ... 

Je mag Verhaeghe en Mannaert niet onderschatten. Het heeft jaren geduurd maar ondertussen is Club op alle gebied top. En heeft club niet de meeste supporters in het Belgische voetbalwereld?
Spijtig voor het verhaal van de beursgang dat het aandelen zijn van de aandeelhouders die worden verkocht en niet nieuwe aandelen om geld op te halen ivm nieuw stadion...
Zou Carpe eigenlijk wel een bal geven om voetbal ? Wel een kampioen in het delen van plaatjes en cijfertjes! Waarvoor hulde.
Klopt, van Aarlen tot Knokke en De Panne tot Genk. Qua nationale uitstraling speelt historisch alleen Standard en Anderlecht mee want die hebben als enige ploegen ook supportersclubs over het hele land. Desondanks overtreft Club beide omdat het een volksclub is ... de leuze is er niet voor niets "no sweat no glory". Ook Standard is een volksclub maar met minder aanhang, wellicht omdat er gewoon ook minder Walen dan Vlamingen in aantal zijn. Anderlecht daarentegen is altijd al hoogdravender geweest met termen als Champagnevoetbal, Anderlechtiaans, enz ... (enfin, nu al vele jaren niet natuurlijk). Voor Genk, Gent en Antwerp ... die hebben alleen regionale uitstraling.
Club is ook de enige ploeg die jaar na jaar zijn stadium via abonnementen uitverkoopt ... zelfs als het sportief minder goed gaat. Club-fans zijn dus geen succes-supporters maar uiterst loyaal.
Niet onbelangrijk is ook dat Club ook volgend jaar weer van de Champions League vetpotten kan genieten (het zou al heel raar moeten lopen om de titel nog te verliezen). Daardoor komen je spelers ook in de internationale arena weer meer onder de spots en dat brengt dan weer duurdere, uitgaande transfers met zich mee.
Eens het stadium van 40.000 man er eindelijk staat dan zal dit ook al voor het seizoensbegin uitverkocht zijn inclusief de meeropbrengsten van catering, vips enz ... Club krijgt zo een steeds groter budget waarmee je (in theorie) weer betere spelers mee kan kopen ... nee, de concurrentie zal het volgende decennium serieus zijn tenen mogen uitkuisen

Bruhhe zit idd in een stadium dat ze op een eenzame hoogte vertoeven in België. Hun stadion is echter rot van boven tot onder. Anno 2021 zou daar geen 25.000 man meer mogen zitten. Niet zo lang geleden zat er 3000 man voor een Crocky-cup match op een donderdag ...Voor een match tegen RAFC verkochten hun eigen fans ook honderden tickies aan bezoekende supporters en was hun stadion bijlange na niet volgelopen. Mss toch een groot deel successo's? 

Anderlecht en Standard staan er financieel minder goed voor. Spijtig genoeg is Belgie vanaf 2022 niet meer zeker Champions League!Ardennois schreef: ↑4 maart 2021, 16:50Klopt, van Aarlen tot Knokke en De Panne tot Genk. Qua nationale uitstraling speelt historisch alleen Standard en Anderlecht mee want die hebben als enige ploegen ook supportersclubs over het hele land. Desondanks overtreft Club beide omdat het een volksclub is ... de leuze is er niet voor niets "no sweat no glory". Ook Standard is een volksclub maar met minder aanhang, wellicht omdat er gewoon ook minder Walen dan Vlamingen in aantal zijn. Anderlecht daarentegen is altijd al hoogdravender geweest met termen als Champagnevoetbal, Anderlechtiaans, enz ... (enfin, nu al vele jaren niet natuurlijk). Voor Genk, Gent en Antwerp ... die hebben alleen regionale uitstraling.
Club is ook de enige ploeg die jaar na jaar zijn stadium via abonnementen uitverkoopt ... zelfs als het sportief minder goed gaat. Club-fans zijn dus geen succes-supporters maar uiterst loyaal.
Niet onbelangrijk is ook dat Club ook volgend jaar weer van de Champions League vetpotten kan genieten (het zou al heel raar moeten lopen om de titel nog te verliezen). Daardoor komen je spelers ook in de internationale arena weer meer onder de spots en dat brengt dan weer duurdere, uitgaande transfers met zich mee.
Eens het stadium van 40.000 man er eindelijk staat dan zal dit ook al voor het seizoensbegin uitverkocht zijn inclusief de meeropbrengsten van catering, vips enz ... Club krijgt zo een steeds groter budget waarmee je (in theorie) weer betere spelers mee kan kopen ... nee, de concurrentie zal het volgende decennium serieus zijn tenen mogen uitkuisen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:

't Was eigenlijk ook wel een beetje om geebee en andere voetbalhaters uit hun kot te lokken, maar inderdaad ik volg het voetbal al een hele tijd niet meer. Opgegroeid als Anderlechtsupporter, en als West-Vlaming moet je dan wel je mannetje staan op de speelplaats

En met mijn maten veel meer op Jan Breydel gestaan dan in Anderlecht.
Maar het boeit me niet echt meer. Toen mijn zoon bij de jeugd in derde nationale speelde volgde ik dat dan weer wel nauwgezet. Maar toen hij door had dat er nog een ander geslacht rondloopt heeft hij zijn prioriteiten verlegd

Ik heb eerlijk gezegd veel meer plezier beleefd op dat jeugdvoetbal dan in eerste klasse.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd.
I know.Ardennois schreef: ↑4 maart 2021, 15:19ja, Carpe, maar die boeren maken wel mooi winst (zelfs in corona-tijden) en staan toch maar mooi een straatlengte van 15 punten voor in de rangschikking ... met nog 2 wedstrijden minder gespeeld ... Ik heb nochtans goed gekeken, maar de rest staat niet eens op de foto en zit vermoedelijk ergens te velde nog te ploeteren ...
Brugge is de laatste jaren zeker beter bezig dan Anderlecht

A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Inderdaad jammer dat het gaat om de verkoop van aandelen en niet om bijkomende aandelen voor het stadion.
Dat laatste zal dan wel via een lening door de bestuurders gaan ofzo. Ze verwachten dus met andere woorden zo meer profijt te kunnen doen. Om dan maar te zwijgen over wat ze gaan verdienen met de bouw van het stadion zelf.
Ik wil wel 1 aandeel kopen, gewoon om mijn ploeg te steunen, maar niet tegen elke prijs uiteraard. Ik ga geen 400 euro betalen voor iets dat maar 150 euro waard is. Dan koop ik wel een truitje voor 90 euro, dat eigenlijk een waarde heeft van 10 euro.
Dat laatste zal dan wel via een lening door de bestuurders gaan ofzo. Ze verwachten dus met andere woorden zo meer profijt te kunnen doen. Om dan maar te zwijgen over wat ze gaan verdienen met de bouw van het stadion zelf.
Ik wil wel 1 aandeel kopen, gewoon om mijn ploeg te steunen, maar niet tegen elke prijs uiteraard. Ik ga geen 400 euro betalen voor iets dat maar 150 euro waard is. Dan koop ik wel een truitje voor 90 euro, dat eigenlijk een waarde heeft van 10 euro.
zolang dat ze Europees niks presteren zal dat aandeel niet veel doen
kampioen spelen in België is verwaarloosbaar voor de koers van het aandeel
cf Ajax
kampioen spelen in België is verwaarloosbaar voor de koers van het aandeel
cf Ajax
club brugge naar de beurs HAHAHAHA
mocht het aandeel al noteren, dan zakte het al
verlies in de beker
mocht het aandeel al noteren, dan zakte het al
verlies in de beker