Compagnie Bois Sauvage
TIP
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Re: Compagnie Bois Sauvage
Vandaag zelfs de 219 euro aangetikt!
Op naar de 225 euro?!
Op naar de 225 euro?!
Brugse Leeuw schreef:Vandaag zelfs de 219 euro aangetikt!
Op naar de 225 euro?!
Brugse Leeuw, we sloten vrijdag reeds af aan 225 euro.
Hebt u ze nog? Ik kan mis zijn, maar ik dacht dat u Bois Sauvage verkocht had.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Piper, ik had een pakket verkocht maar ik heb er nog steeds een klein pakketje over. (inkoopprijs 188,50)
Twijfel nu om ook dit pakket aan deze koersen te verkopen...?
Twijfel nu om ook dit pakket aan deze koersen te verkopen...?
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Ik ben nu toch volledig uitgestapt aan een goeie 224€.
Ingestapt in Umicore.
Ik hoop met Umicore meer winsten te genereren op KT.
Ingestapt in Umicore.
Ik hoop met Umicore meer winsten te genereren op KT.
Ik blijf zeker zitten. Veel beter dan cash.
Vroeg of laat zal de familie Paquot "zijn" Bois Sauvage van de beurs halen.
En nu de gerechtszaak van de baan is, kan dit in een stroomversnelling komen.
Vroeg of laat zal de familie Paquot "zijn" Bois Sauvage van de beurs halen.
En nu de gerechtszaak van de baan is, kan dit in een stroomversnelling komen.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Piper, je zal gelijk krijgen.
Had ook beter blijven zitten...Bois Sauvage is blijven stijgen en met Umicore sta ik nu in het rood.
Maar ja, nu is het te laat.
Had ook beter blijven zitten...Bois Sauvage is blijven stijgen en met Umicore sta ik nu in het rood.
Maar ja, nu is het te laat.
Inderdaad bois sauvage is zeker nog niet om weg te gooien. Zelf zou ik zelfs nog durven bijtanken bij eventuele correcties.
Iets om over na te denken
Er noteert een warrant COMW2 waarmee je het recht krijgt om bois sauvage aandelen te kopen aan 239(zie site bois sauvage) euro tot en met mei 2015
Koers is nu een 5,13 wat een koopje is.
Je betaalt 5 euro geniet mee van de stijging boven 239+5 = 244 aan 100% en je kunt max 5 euro(+dividend ) verliezen.
Moest dit kunnen voor arseus ik zou meteen al mijn aandelen verkopen en vervangen door de warranten.
Maar ik denk dat bois sauvage liever niet heeft dat er aandelen bijkomen en dus hoopt dat de koers niet boven de 239 geraakt voor mei 2015.
Er noteert een warrant COMW2 waarmee je het recht krijgt om bois sauvage aandelen te kopen aan 239(zie site bois sauvage) euro tot en met mei 2015
Koers is nu een 5,13 wat een koopje is.
Je betaalt 5 euro geniet mee van de stijging boven 239+5 = 244 aan 100% en je kunt max 5 euro(+dividend ) verliezen.
Moest dit kunnen voor arseus ik zou meteen al mijn aandelen verkopen en vervangen door de warranten.
Maar ik denk dat bois sauvage liever niet heeft dat er aandelen bijkomen en dus hoopt dat de koers niet boven de 239 geraakt voor mei 2015.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
Heel dat warranten gedoe is me niet zo duidelijk, maar wat ik hier wel lees is dat Bois Sauvage liever niet heeft dat de koers boven de 239€ zou gaan vóór juni 2015! Aan de huidige koers is dat dan toch niet zo evidend. Ik weet niet wie of wat de koers naar omhoog gedreven heeft de laatste dagen, maar zou de inkoop van insiders, gezien de hogere volumes, hier iets mee te maken hebben?
Je zou dan denken dat ze de koers niet naar omhoog willen met die warranten, of zie ik het verkeerd? Want iedere verdere stijging daarboven kan aan 239€ afgekocht worden en 1.5 jaar is nog lang. Of ben ik mis?
Je zou dan denken dat ze de koers niet naar omhoog willen met die warranten, of zie ik het verkeerd? Want iedere verdere stijging daarboven kan aan 239€ afgekocht worden en 1.5 jaar is nog lang. Of ben ik mis?
als de koers > 239 gaat gaan de warrant houders 239 euro betalen in ruil voor een aandeel.
Bois sauvage krijgt dan extra geld binnen, en wie bois sauvage van de beurs wil halen zal dan 125.000 extra aandelen moeten overnemen wat de totale kost doet oplopen.
Ik weet niet of er iemand echt klaar zit om bois sauvage op te kopen. Je moet daar o.a het geld voor hebben.
Maar als je nu bois sauvage wilt overnemen ga je ook moeten bieden op de warranten. Het zou dan slimmer zijn te hopen dat de warranten in 2015 waardeloos aflopen en dan toe te slaan.
Bois sauvage krijgt dan extra geld binnen, en wie bois sauvage van de beurs wil halen zal dan 125.000 extra aandelen moeten overnemen wat de totale kost doet oplopen.
Ik weet niet of er iemand echt klaar zit om bois sauvage op te kopen. Je moet daar o.a het geld voor hebben.
Maar als je nu bois sauvage wilt overnemen ga je ook moeten bieden op de warranten. Het zou dan slimmer zijn te hopen dat de warranten in 2015 waardeloos aflopen en dan toe te slaan.
luie belegger met voorliefde voor aandelen met stijgende dividenden die je heel Lang kan bijhouden en simpele regeltjes
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Bois Sauvage heeft een slechte week achter de rug want deze week zo'n 6% gedaald.
Ik was uitgestapt aan een goeie 224 euro, als ze nog wat verder zakken overweeg ik zeker terug een aankoop!
Ik was uitgestapt aan een goeie 224 euro, als ze nog wat verder zakken overweeg ik zeker terug een aankoop!
bank degroof zet ze op reduce 
Laatst gewijzigd door zeezout op 17 januari 2014, 20:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbouwen is nog geen droge sell.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Mijn strategie met betrekking tot Bois Sauvage blijft al jaren ongewijzigd. Houden tot de familie Paquot zijn Bois Sauvage volledig van de beurs haalt.
Dit kan nog 3 dagen duren, maar dit kan ook nog enkele jaren duren. Ik heb alvast voldoende geduld.
De koersschommelingen neem ik er traditioneel wel bij.
Dit kan nog 3 dagen duren, maar dit kan ook nog enkele jaren duren. Ik heb alvast voldoende geduld.
De koersschommelingen neem ik er traditioneel wel bij.
- Brugse Leeuw
- Hero Member

- Contacteer:
Was uitgestapt aan een goeie 224€.
Vandaag terug ingestapt aan 216,50€.
Heb er bovendien wat meer gekocht dan ervoor.
Nu rustig afwachten!
Vandaag terug ingestapt aan 216,50€.
Heb er bovendien wat meer gekocht dan ervoor.
Nu rustig afwachten!